Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Thread Tools
Old 03-01-2004, 08:01 AM
  #61
New Fan
 
Joined: Jan 2004
Posts: 68
aah ja er kwam ook nog een bele ergens int verhaal

xxx to be continued
__________________
If there's one spark of hope left in my grasp
I'll hold it with both hands
It's worth the risk of burning
To have a second chance
M.J. is offline  
Old 03-02-2004, 03:46 AM
  #62
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by cleis666:
<STRONG>

mijn vriendin zei me net dat ze er iets over gezegd hebben op het nieuws.. en zij woont in Noorwegen. [img]smilies/look.gif[/img]

Once again komt Belgie negatief in het nieuws. [img]smilies/rolleyes.gif[/img]

Oh, en gister is er hier in Lokeren een vrouw vermoord!!! [img]smilies/eek.gif[/img] Da was sinds 1979 geleden. [img]smilies/look.gif[/img]</STRONG>
Ja meestal als Belgie in het nieuws komt is het wel negatief [img]smilies/rolleyes.gif[/img]

Amai een moord! Hebben ze de dader gevonden?
Nele is offline  
Old 03-02-2004, 03:53 AM
  #63
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Michelle
ok I won't say a thing about Thursday. *Zipped up my mouth*

Al die dutroux zever weer. IK kan die vent echt nie meer zien! Waarom hem nog een proces geven????? Hem de kans geven om vrij te komen of wa? Iedereen weet toch da het een vuile pedofiel is, so lock him up and throw away the key I say. Wa hij die meisjes en un familie heeft aangedaan is onvergeeflijk. Zo'n mensen verdienen het niet om vrij los te lopen. ALs die vrijgesproken wordt kan ik u garanderen da mijn nonkels daar met een jachtgeweer gaan staan. Verschrikkelijk gewoon heel die zaak. Kvraag mij zo af of da voor die families nie keizwaar moe zijn, zo constant zijn naam en zijn kop op tv zien weetende wa hij gedaan heeft en zo.
Echt kvind da ze eens een uitzondering mogen maken en de doodstraf invoeren voor hij weer weet te ontsnappen.
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 03-02-2004, 04:18 AM
  #64
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Steph, wa bedoelde met donderdag? Ik heb u donderdag nie gezien en nu lijkt het precies of ik meer gedaan heb dan ik gedaan heb...
Ik heb donderdag alex zijn haar gedaan en ben naar sarah geweest en ik heb geen slecht woord gezegd over iemand...

En Mariano,
Ik ben nooit kwaad geweest op u en heb u dus ook nooit genegeerd, maar nu is het gewoon raar om gewoon terug naar u te komen... Maar we zijn nog altijd vriendjes, hoor...
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 03-02-2004, 04:49 AM
  #65
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Quote:
Originally posted by Muppet Michelle:
<STRONG>Steph, wa bedoelde met donderdag? Ik heb u donderdag nie gezien en nu lijkt het precies of ik meer gedaan heb dan ik gedaan heb...
Ik heb donderdag alex zijn haar gedaan en ben naar sarah geweest en ik heb geen slecht woord gezegd over iemand... </STRONG>
Awel Michelleke kbedoelde dak nix ging zeggen tegen Alex ivm donderdag, zijnde de dag waarop jullie 1 jaar en 6 maanden samen zijn. Sorry voor de verwarring die ik gezaaid heb.
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 03-02-2004, 10:15 AM
  #66
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Michelle en ik hebben derjust 8 afleveringen van friends gekeken... het was wel leuk [img]smilies/smile.gif[/img]
Nele is offline  
Old 03-02-2004, 10:44 AM
  #67
New Fan
 
Joined: Jan 2004
Posts: 68


[ 03-02-2004: Message edited M.J. ]
__________________
If there's one spark of hope left in my grasp
I'll hold it with both hands
It's worth the risk of burning
To have a second chance
M.J. is offline  
Old 03-03-2004, 02:24 AM
  #68
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Goeiemorgen [img]smilies/wave.gif[/img]

PFf waarom moesten er nu gisteren nieuwe punten hangen? En dan nog wel 2 buizen voor de verandering [img]smilies/rolleyes.gif[/img]
De friendsafleringen hebben ons in ieder geval wat beter doen voelen... [img]smilies/smile.gif[/img]
Nele is offline  
Old 03-03-2004, 05:03 AM
  #69
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
2??? Wa hing er nog wel uit? Kdacht da het gewoon economie was. Tis toch samenvatting nie? Da zou wel zeer snel zijn [img]smilies/lol.gif[/img]
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 03-03-2004, 05:44 AM
  #70
Elite Fan

 
*Lethe's Bramble*'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 49,165
Quote:
Originally posted by Nele:
<STRONG>

Ja meestal als Belgie in het nieuws komt is het wel negatief [img]smilies/rolleyes.gif[/img]

Amai een moord! Hebben ze de dader gevonden?</STRONG>
idd alst over Belgie gaat int buiteland ist alt negatief.

En jup, het was de ex man van de vrouw. Hij heeft zelf bekend. Hij had haar lichaam terug meegenomen naar hun oude woning in Zelzate en ze daar in den hof begraven. [img]smilies/look.gif[/img]
__________________
Buffy: "It doesn't have to be like this, you know?"
Faith: "Actually, I think it has to be exactly like this."
Nathalie
*Lethe's Bramble* is offline  
Old 03-04-2004, 02:33 AM
  #71
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by cleis666:
<STRONG>

idd alst over Belgie gaat int buiteland ist alt negatief.

En jup, het was de ex man van de vrouw. Hij heeft zelf bekend. Hij had haar lichaam terug meegenomen naar hun oude woning in Zelzate en ze daar in den hof begraven. [img]smilies/look.gif[/img]</STRONG>
Ja we komen nooit positief in het niews [img]smilies/rolleyes.gif[/img]

Alle ze hebben de dader toch gevonden, dat is al een pluspunt [img]smilies/look.gif[/img]
Nele is offline  
Old 03-04-2004, 04:17 AM
  #72
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Tja, schandalig toch, he !! [img]smilies/frown.gif[/img]
En nu mogen er een deel kranten ook al nie meer binnen in de zaal want ze publiceren foto's van dutroux in de beklaagdebank... [img]smilies/rolleyes.gif[/img]
Ksnap nie waarom da nie mag, mr mss beinvloed da dutroux in zijn antwoorden...
Maarja, toch iedereen in Belgie (en waarsch in de rest van de wereld) weet da hij schuldig is...
Gewoon es zien wanneer hij weer vrij komt voor "goed gedrag"...
Garantie da iemand hem dan nen kogel door de kop jaagt...
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 03-04-2004, 06:03 AM
  #73
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Ik ben juist begonnen met Nederlands te studeren en het is zo saai, ik kan er gewoon mijn gedachten nie bijhouden [img]smilies/rolleyes.gif[/img], ik zit tussendoor heel de tijd op internet en msn, van concentratie gesproken...
Nele is offline  
Old 03-05-2004, 04:35 AM
  #74
Elite Fan

 
*Lethe's Bramble*'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 49,165
Quote:
Originally posted by Nele:
<STRONG>Ik ben juist begonnen met Nederlands te studeren en het is zo saai, ik kan er gewoon mijn gedachten nie bijhouden [img]smilies/rolleyes.gif[/img], ik zit tussendoor heel de tijd op internet en msn, van concentratie gesproken...</STRONG>
zolang als ge Nederlandstalige sites bezoekt en int Nederlands chat zie ik daar nix verkeerds van in. [img]smilies/redface.gif[/img] [img]smilies/smirk.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img]
__________________
Buffy: "It doesn't have to be like this, you know?"
Faith: "Actually, I think it has to be exactly like this."
Nathalie
*Lethe's Bramble* is offline  
Old 03-05-2004, 10:51 AM
  #75
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Ben thuis in het gezellige en toch ook zielige ham en ik ben van plan om na het eten in bad te gaan en dan mijn oefeningeskes te maken met de instrumentalis... Iets om naar uit te kijke, zou ik zegge... [img]smilies/rolleyes.gif[/img]
Morgen kerstfeest bij alex zijn familie en ik ben van plan om toch ook iets of wa nederlands grammatica te leren...
Dan ben ik mss toch beter bezig dan dees week enzo... !! Nele, we gaan er voor he !!
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 04:21 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.