Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Thread Tools
Old 02-12-2004, 12:08 PM
  #16
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Hallo hallo,

Ik zou iedereen willen vragen (heel vriendelijk) om eens naar mijn thread te gaan bij General Discussion... Movies en dan ziet ge normaal iets van de muppets...
Er wordt zo weinig gepost en dat maakt mij zo verdrietig...
Nu ga ik seffes met alex en mijn nieuwe broek naar Brother Bear kijke... Die gaat zo goed zijn, denk ik...
Have been looking forward to that movie for a long time...

Have fun iedereen...

Dikke kus...
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 02-12-2004, 01:38 PM
  #17
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Kga dit weekend proberen daar te posten dan kan ik foto's zoeken enzo...
Nele is offline  
Old 02-13-2004, 10:39 AM
  #18
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Michelle!!!! Ter heeft iemand nieuw op uw thread gepost! Go check it out!

Hoe was Brother Bear BTW?
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 02-13-2004, 12:20 PM
  #19
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
De week zit er weer op [img]smilies/wiggle.gif[/img]
Ik heb zo'n hoofdpijn omdat ik te weinig geslapen heb en omdat sommige mensen enorm kunne zagen [img]smilies/biggrin.gif[/img]
De les Nederlandese grammatica daarjuist was nog leuk, hihi de tijd is toch rap vooruit gegaan en dat is een pluspunt [img]smilies/smile.gif[/img]
Nele is offline  
Old 02-16-2004, 09:37 AM
  #20
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
zozo ben al een tijdje niet meer langs geweest :9 hoe is het nu met iedereen.
<--- is ook errug moe [img]smilies/frown.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 02-16-2004, 12:20 PM
  #21
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Hallo hallo,

Dank u voor de massale muppet posts !! Ben er heel blij mee !!
En Brother Bear was supermooi... Ik heb zo hard geweend opt einde, maar ik ben dan ook eenmaal zo blijtkiek !! [img]smilies/smile.gif[/img]
Maar mooie film...
En ik ga seffes met nele naar de pipo kijke en het zal weer interessant worden...
Zal die dutroux look-a-like er zijn en zullen er meer lelijke mensen zijn of nu ook es wa mooiere spelers voor de verandering?

We zullen het strax weten...

Doei
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 02-17-2004, 05:46 AM
  #22
New Fan
 
Joined: Jan 2004
Posts: 68
heyla kzal ook nog is posten zeker !!!

kben een soepje aant eten - kga niks anders eten kheb echt geen honger!!!!

kzie jullie straks wel hé

vele kusjes mariano !! xxx xx xx x

ps: geen vrage over mijn non - date en geen medelijde want ik wil er ECHT NIET OVER PRATE!!!!!!
__________________
If there's one spark of hope left in my grasp
I'll hold it with both hands
It's worth the risk of burning
To have a second chance
M.J. is offline  
Old 02-17-2004, 05:58 AM
  #23
Addicted Fan

 
electra's Avatar
 
Joined: Feb 2001
Posts: 4,803
Quote:
Originally posted by Muppet Michelle:
<STRONG>

En Brother Bear was supermooi... Ik heb zo hard geweend opt einde, maar ik ben dan ook eenmaal zo blijtkiek !! [img]smilies/smile.gif[/img]

</STRONG>
Ik ga volgende week kijken met mijn zoontje. [img]smilies/biggrin.gif[/img]

Heeft er iemand toevallig Telefacts gezien gisteren? Het ging over huizen die barsten en verzakken door werken die in de buurt worden uitgevoerd. Nu zijn er ook barsten in dat zwembad (van de reprtage) waar ik iedere week met mijn zoontje naartoe ga. En nu zit ik natuurlijk met de vraag of ik nog zou gaan of niet. Stelt Telefacts het te dramatisch voor of zou het echt zo dramatisch zijn?
__________________
Honey, if you want breakfast in bed, go start sleeping in the kitchen.
electra is offline  
Old 02-17-2004, 02:13 PM
  #24
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Ik zou het toch nie te licht opvatten, maar tja, er wegblijven... Kweenie of het zo dadelijk een ramp gaat zijn...
Misschien moet ge het toch maar es vragen aan mensen die er effectief iets vanaf weten want misschien is het nix, maar misschien wel...

Veel Plezier nog
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 02-17-2004, 02:14 PM
  #25
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
ik heb de aflevering van telefacts niet gezien, maar als de scheuren een paar centimeters breed zijn en er is eens zware regeval, dan, zou dat wel eens kunnen wegschuiven.

Quote:
Originally posted by electra:
<STRONG>

Ik ga volgende week kijken met mijn zoontje. [img]smilies/biggrin.gif[/img]

Heeft er iemand toevallig Telefacts gezien gisteren? Het ging over huizen die barsten en verzakken door werken die in de buurt worden uitgevoerd. Nu zijn er ook barsten in dat zwembad (van de reprtage) waar ik iedere week met mijn zoontje naartoe ga. En nu zit ik natuurlijk met de vraag of ik nog zou gaan of niet. Stelt Telefacts het te dramatisch voor of zou het echt zo dramatisch zijn?</STRONG>
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 02-17-2004, 02:43 PM
  #26
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
sniff heb koppijn en weet niet waardoor het komt zal wel door die kindertjes ehhh kleutertjes uit mn klas.eigenlijk moet ik ze eens een goede schop verkopen [img]smilies/biggrin.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 02-17-2004, 05:02 PM
  #27
New Fan
 
Joined: Jan 2004
Posts: 68
hi deze bericht is speciaal voor NELE dus de rest moet stoppen met lezen!!!

lieve schat , maak je niet te druk over die kabel die je stuk gemaakt hebt!!!! ik ga dit weekend naar de winkel en we regelen wel iets ivm de prijs!! je weet toch dat ik je graag heb en ik zou je niet int zak zetten!! alé nu hoe kan ik dat je aandoen je bent men pillendealer!!! ik kan nie meer zonder die pillen .... euh ik bedoel U !!!!!!

ps : tis 12H s'nacht en ik zit bij ellen want mijn battery van men computer is plat en nu kan ik hem nie meer opzette!! maar voel je vooral nie schuldig!! [img]smilies/wink.gif[/img] [img]smilies/biggrin.gif[/img]

en nog een foto om je goed te doen voelen!!! kusjes mj xx

pss ik heb je marykate and ashley dvd nog!! ik vond hem deze keer weer goed!! echt waar !!! die film wordt beter en beter!!

__________________
If there's one spark of hope left in my grasp
I'll hold it with both hands
It's worth the risk of burning
To have a second chance
M.J. is offline  
Old 02-18-2004, 02:30 AM
  #28
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Merci Mariano [img]smilies/hug.gif[/img], en ik weet wel dat je me nie int zak zou zetten (alle ja da hoop ik toch)...
Maar ja je weet wat ze zeggen --&gt; potje breken is potje betalen [img]smilies/look.gif[/img]
Nele is offline  
Old 02-19-2004, 01:25 AM
  #29
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
[img]smilies/look.gif[/img] ok heb het tog ff gelezen ookal was het niet vootr mij bedoelt stout he haha maja ik verveel me sniff [img]smilies/frown.gif[/img]
moet strax weer naar stage maar heb er egt geen zin in maja ik heb nooit ergens zin in.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 02-19-2004, 03:25 AM
  #30
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Ik wil op uitstap Nele... Alex zit hier weer in zijn manga boekjes te lezen en ik zit online... Joepie... Zoveel plezier... Nee, kverveel mij een beetje, maar ik zal er es wa verandering in gaan brengen...
Ik heb last van mij... [img]smilies/lol.gif[/img]

[img]smilies/kiss.gif[/img]

en tot later
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 04:08 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.