Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Thread Tools
Old 02-27-2004, 04:48 PM
  #46
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Ik heb er dus 3 uur, ja ge leest het goed 3 UUR over gedaan om van Gent naar Ham te geraken... Leuk !!! [img]smilies/mad.gif[/img]
Voor de rest, ik moet veel hoesten en het doet zo'n pijn in mijn keeltje... [img]smilies/cry.gif[/img]
Voor de rest: euhm, ik ben bezig geweest aan een kado'tje voor alex wanneer we donderdag een jaar en een half samen zijn... Het wordt een leuk kado !! [img]smilies/lol.gif[/img]
Voor de rest 2: Aspe zit wel goe in elkaar... Het was goe gevonden en wel redelijk moeilijk tot op een bepaald punt... Maar goe gegaan, mensen van de VTM... [img]smilies/smile.gif[/img]

Dikke x
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 02-27-2004, 04:49 PM
  #47
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Ah en voor de mensen die alex kennen, zeg daar aub nix van want ik wil het voor 1 keer een totale verrassing houden dus ja...

Merci
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 02-28-2004, 03:10 AM
  #48
Addicted Fan

 
electra's Avatar
 
Joined: Feb 2001
Posts: 4,803
Quote:
Originally posted by Muppet Michelle:
<STRONG>
Voor de rest 2: Aspe zit wel goe in elkaar... Het was goe gevonden en wel redelijk moeilijk tot op een bepaald punt... Maar goe gegaan, mensen van de VTM... [img]smilies/smile.gif[/img]

Dikke x</STRONG>

ik heb de boeken gelezen en ik heb mij altijd geërgerd aan de manier waarop ze Hannelore Martens beschreven. VTM heeft dat toch al een beetje beter gedaan. maar voor de rest zitten de verhalen wel goed in elkaar.

kijkt er ook iemand naar het geslacht De Pauw?
__________________
Honey, if you want breakfast in bed, go start sleeping in the kitchen.
electra is offline  
Old 02-28-2004, 05:15 AM
  #49
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
I heb een paar stukjes gezien van het geslacht de pauw maar vond het nie so speciaal [img]smilies/look.gif[/img]

Het Rob rapport vond ik wel nog leuk [img]smilies/smile.gif[/img]
Nele is offline  
Old 02-28-2004, 05:16 AM
  #50
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Heb het nog maar 1 keer gezien... Geslacht de Pauw en bwa, het irriteerde mij een beetje da het zo belachelijk voorgesteld werd...
Nu ook nie da het altijd zo serieus moet zijn, maartoch...
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 02-29-2004, 05:20 AM
  #51
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Morgen start het proces Dutroux, ik ben es benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen...
Nele is offline  
Old 02-29-2004, 05:57 AM
  #52
Addicted Fan

 
electra's Avatar
 
Joined: Feb 2001
Posts: 4,803
Quote:
Originally posted by Nele:
<STRONG>Morgen start het proces Dutroux, ik ben es benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen...</STRONG>
gaan ze dat eigenlijk uitzenden?
__________________
Honey, if you want breakfast in bed, go start sleeping in the kitchen.
electra is offline  
Old 02-29-2004, 07:01 AM
  #53
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by electra:
<STRONG>

gaan ze dat eigenlijk uitzenden?</STRONG>
Ik weet nie of ze de verhoren enzo live gaan uitzenden maar ze hebben wel veel reporters ter plaatse om dagelijks verslag uit te brengen van de stand van zaken [img]smilies/smile.gif[/img]
Ik heb op news and politics een thread geopend over de zaak dutroux maar ik weet niet of er veel respons gaat op komen want veel mensen van het buitenland weten niets over de zaak maar ja ik heb het toch maar geprobeerd [img]smilies/biggrin.gif[/img]
Nele is offline  
Old 02-29-2004, 07:10 AM
  #54
Addicted Fan

 
electra's Avatar
 
Joined: Feb 2001
Posts: 4,803
tja de 'internationale' pers is toch aanwezig? die moeten toch ergens ook iets uitzenden, niet?

ik ben toch eens benieuwd wat er gaat gebeuren als ze naar Straatsburg gaan.
__________________
Honey, if you want breakfast in bed, go start sleeping in the kitchen.
electra is offline  
Old 02-29-2004, 07:19 AM
  #55
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by electra:
<STRONG>tja de 'internationale' pers is toch aanwezig? die moeten toch ergens ook iets uitzenden, niet?

ik ben toch eens benieuwd wat er gaat gebeuren als ze naar Straatsburg gaan.</STRONG>
Ja Marchal zei in de krant dat hij interviews had gegeven voor Duitse, Australische en Amerikaanse pers ofzo..., dus ze zullen dat daar wel uitzenden maar ik weet niet of die mensen daar zo geinteresseerd in zijn omdat ze het nie van nabij meegemaakt hebben [img]smilies/smile.gif[/img]
Nele is offline  
Old 02-29-2004, 07:22 AM
  #56
Addicted Fan

 
electra's Avatar
 
Joined: Feb 2001
Posts: 4,803
Marchal woont hier niet zo ver vandaan en toen ze zijn bginnen te graven in Jumet, heeft de pers weken voor zijn deur gecampeerd. ze zullen misschien nu 'het vervolg' willen tonen?
__________________
Honey, if you want breakfast in bed, go start sleeping in the kitchen.
electra is offline  
Old 03-01-2004, 04:07 AM
  #57
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by electra:
<STRONG>Marchal woont hier niet zo ver vandaan en toen ze zijn bginnen te graven in Jumet, heeft de pers weken voor zijn deur gecampeerd. ze zullen misschien nu 'het vervolg' willen tonen?</STRONG>
Het is precies een soap aan het worden...
Nele is offline  
Old 03-01-2004, 06:07 AM
  #58
New Fan
 
Joined: Jan 2004
Posts: 68


[ 03-03-2004: Message edited M.J. ]
__________________
If there's one spark of hope left in my grasp
I'll hold it with both hands
It's worth the risk of burning
To have a second chance
M.J. is offline  
Old 03-01-2004, 07:00 AM
  #59
Addicted Fan

 
electra's Avatar
 
Joined: Feb 2001
Posts: 4,803
Quote:
Originally posted by M.J.:
<STRONG>

kheb een vraagje voor deze forum!!
een hypothetisch geval natuurlijk!!
er zijn twee personages late we hen bichelle en bariano noemen!!!
dus.... bariano was kwaad op bichelle voor redenen die we ma nie zulle zegge!! en bariano negeert bichelle!! ma toen bariano er al over was!! was die gewoon kwaad omdat bichelle nie eens komt vrage wat er scheelt!!! erg hé ... vindt ik ook !!!
wil je wete of deze hartsvriende het ooit nog goed make blijf dan kijke en na de reclame kome we terug....

TIS ECHT HYPOTHETISCH Hé
xxx mj</STRONG>

worden er ook heruitzendingen uitgegeven zodat ik ook nog kan volgen? [img]smilies/wink.gif[/img]
__________________
Honey, if you want breakfast in bed, go start sleeping in the kitchen.
electra is offline  
Old 03-01-2004, 07:26 AM
  #60
Elite Fan

 
*Lethe's Bramble*'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 49,165
Quote:
Originally posted by Nele:
<STRONG>

Ja Marchal zei in de krant dat hij interviews had gegeven voor Duitse, Australische en Amerikaanse pers ofzo..., dus ze zullen dat daar wel uitzenden maar ik weet niet of die mensen daar zo geinteresseerd in zijn omdat ze het nie van nabij meegemaakt hebben [img]smilies/smile.gif[/img]</STRONG>
mijn vriendin zei me net dat ze er iets over gezegd hebben op het nieuws.. en zij woont in Noorwegen. [img]smilies/look.gif[/img]

Once again komt Belgie negatief in het nieuws. [img]smilies/rolleyes.gif[/img]

Oh, en gister is er hier in Lokeren een vrouw vermoord!!! [img]smilies/eek.gif[/img] Da was sinds 1979 geleden. [img]smilies/look.gif[/img]
__________________
Buffy: "It doesn't have to be like this, you know?"
Faith: "Actually, I think it has to be exactly like this."
Nathalie
*Lethe's Bramble* is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 10:24 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.