Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Thread Tools
Old 04-16-2004, 10:45 AM
  #1
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
German Thread #244 L.A.-ASC: Yeah? Whatever!

Sorry bin gerade ziemlich angepisst wegen dem letzten Thread! [img]smilies/mad.gif[/img]

[img]smilies/sigh.gif[/img] [img]smilies/sigh.gif[/img]

HONORARY MEMBER [img]smilies/kiss.gif[/img] Jason Behr [img]smilies/kiss.gif[/img]

# 1 Member of the L.A.-ASC - Moonie
# 2 Member of the L.A.-ASC - floh
# 3 Member of the L.A.-ASC - Angel
# 4 Member of the L.A.-ASC - tijuana_lady
# 5 Member of the L.A.-ASC - gal25
# 6 Member of the L.A.-ASC - pookie76
# 7 Member of the L.A.-ASC - MaxD

ER


Special Guest – bo

Nomy R.I.P. [img]smilies/rose.gif[/img]

[ 04-16-2004: Message edited flohmac ]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-16-2004, 10:46 AM
  #2
Absolute Fan

 
MaxD's Avatar
 
Joined: Feb 2002
Posts: 6,674
Was sollte das denn? [img]smilies/look.gif[/img]
__________________
Just a memory...


# 7 Member of the L.A.-ASC
MaxD is offline  
Old 04-16-2004, 10:47 AM
  #3
Total Fan

 
pookie76's Avatar
 
Joined: May 2001
Posts: 7,307
Hi Leute! [img]smilies/wave.gif[/img] bin gerade von der Arbeit wieder gekommen.. [img]smilies/look.gif[/img] Das ging aber heute schnell mit dem thread schließen.. [img]smilies/frown.gif[/img] Die hätten doch noch warten können.. [img]smilies/goof.gif[/img]
__________________
"I left my heart in San Francisco..."
pookie76 is offline  
Old 04-16-2004, 10:52 AM
  #4
Master Fan

 
Angel99's Avatar
 
Joined: Mar 2002
Posts: 10,237
Danke floh-hasi [img]smilies/kiss.gif[/img] ...yup ...hab ich auch sehr gewundert was das eben sollte [img]smilies/goof.gif[/img]

Also dann wenigstens mal ein wenig Dekoration [img]smilies/eyebrows.gif[/img]



...und jetzt?

[ 04-16-2004: Message edited Angel99 ]
__________________
Everyone deserves a second chance - will I ever get one?
Angel99 is offline  
Old 04-16-2004, 10:55 AM
  #5
Absolute Fan

 
MaxD's Avatar
 
Joined: Feb 2002
Posts: 6,674
Angel Ich sehe Dein Bild nicht! Komisch [img]smilies/goof.gif[/img] Spinnt jetzt mein PC, vorhin habe ich Deine Bilder doch noch gesehen!
__________________
Just a memory...


# 7 Member of the L.A.-ASC
MaxD is offline  
Old 04-16-2004, 10:57 AM
  #6
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by MaxD:
<STRONG>Angel Ich sehe Dein Bild nicht! Komisch [img]smilies/goof.gif[/img] Spinnt jetzt mein PC, vorhin habe ich Deine Bilder doch noch gesehen!</STRONG>
Also ich sehe es auch net [img]smilies/goof.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-16-2004, 10:58 AM
  #7
Master Fan

 
MoonMouse's Avatar
 
Joined: Jul 2001
Posts: 11,807
War einer der Mods gerade etwas pissig oder was? [img]smilies/mad.gif[/img] Was soll denn so´n Dreck? Haben wir was angestellt? Okay - ich mach mir schon wieder zu viele Gedanken [img]smilies/rolleyes.gif[/img]
Auf jeden Fall danke floh-Schatz [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/hug.gif[/img]

Okay - ich habe also gerade nach dem Duschen meine Haare geföhnt... [img]smilies/look.gif[/img] Es ist keine komplette Katastrophe, wenn ich sie selber style.... hooooo-kay... mögt Ihr alle Jason´s neuen hairdo? [img]smilies/look.gif[/img] Weil... ich seh nämlich fast genauso aus. [img]smilies/lol.gif[/img] Bei mir kringeln sie sich zwar nicht unten sondern stehen nach aussen ab... aber der Rest passt in etwa. Sogar die in die Augen fallenden Strähnen... nur... ICH WILL DOCH NICHT WIE JASON´S ÄLTERER BRUDER AUSSEHEN! [img]smilies/bawl.gif[/img] Ich krieg ´ne Krise! [img]smilies/bawl.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/bawl.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img]
__________________
Every time I think I´ve hit bottom, somebody throws me a shovel.
MoonMouse is offline  
Old 04-16-2004, 11:01 AM
  #8
Total Fan

 
pookie76's Avatar
 
Joined: May 2001
Posts: 7,307
Hmm..ich kann dein Bild auch nicht sehen.. [img]smilies/frown.gif[/img] [img]smilies/bawl.gif[/img]

Moonie..sorry wenn ich jetzt lachen muß [img]smilies/biggrin.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img], aber das klingt einfach zu lustig! [img]smilies/lol.gif[/img] Jason's ältere Bruder.. [img]smilies/rotfl.gif[/img] Aber ich kann mir einfach nicht vorstellen, das das schlimm aussieht. Du siehst bestimmt ganz toll aus mit der neuen Frisur! [img]smilies/kiss.gif[/img]

[ 04-16-2004: Message edited pookie76 ]
__________________
"I left my heart in San Francisco..."
pookie76 is offline  
Old 04-16-2004, 11:02 AM
  #9
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by MoonMouse:
<STRONG>War einer der Mods gerade etwas pissig oder was? [img]smilies/mad.gif[/img] Was soll denn so´n Dreck? Haben wir was angestellt? Okay - ich mach mir schon wieder zu viele Gedanken [img]smilies/rolleyes.gif[/img]
Auf jeden Fall danke floh-Schatz [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/hug.gif[/img]

Okay - ich habe also gerade nach dem Duschen meine Haare geföhnt... [img]smilies/look.gif[/img] Es ist keine komplette Katastrophe, wenn ich sie selber style.... hooooo-kay... mögt Ihr alle Jason´s neuen hairdo? [img]smilies/look.gif[/img] Weil... ich seh nämlich fast genauso aus. [img]smilies/lol.gif[/img] Bei mir kringeln sie sich zwar nicht unten sondern stehen nach aussen ab... aber der Rest passt in etwa. Sogar die in die Augen fallenden Strähnen... nur... ICH WILL DOCH NICHT WIE JASON´S ÄLTERER BRUDER AUSSEHEN! [img]smilies/bawl.gif[/img] Ich krieg ´ne Krise! [img]smilies/bawl.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/bawl.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img]</STRONG>
Grosser Bruder jetzt hör aber auf [img]smilies/lol.gif[/img]
Wie gesagt ich will morgen ein Bild sehen! [img]smilies/biggrin.gif[/img] Und ich finde Jasons neue Frisur nicht schlecht [img]smilies/biggrin.gif[/img] [img]smilies/in_love.gif[/img]
Ich muss auch noch mal zum Friseur [img]smilies/sigh.gif[/img]
Also viel Spaß dann! [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/hug.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-16-2004, 11:06 AM
  #10
Absolute Fan

 
MaxD's Avatar
 
Joined: Feb 2002
Posts: 6,674
Moonie das klingt sooooo süß!! [img]smilies/hug.gif[/img]
__________________
Just a memory...


# 7 Member of the L.A.-ASC
MaxD is offline  
Old 04-16-2004, 11:10 AM
  #11
Master Fan

 
Angel99's Avatar
 
Joined: Mar 2002
Posts: 10,237
[img]smilies/sigh.gif[/img] [img]smilies/sigh.gif[/img]
__________________
Everyone deserves a second chance - will I ever get one?
Angel99 is offline  
Old 04-16-2004, 11:12 AM
  #12
Master Fan

 
Angel99's Avatar
 
Joined: Mar 2002
Posts: 10,237
Quote:
Originally posted by MoonMouse:
<STRONG>
Okay - ich habe also gerade nach dem Duschen meine Haare geföhnt... [img]smilies/look.gif[/img] Es ist keine komplette Katastrophe, wenn ich sie selber style.... hooooo-kay... mögt Ihr alle Jason´s neuen hairdo? [img]smilies/look.gif[/img] Weil... ich seh nämlich fast genauso aus. [img]smilies/lol.gif[/img] Bei mir kringeln sie sich zwar nicht unten sondern stehen nach aussen ab... aber der Rest passt in etwa. Sogar die in die Augen fallenden Strähnen... nur... ICH WILL DOCH NICHT WIE JASON´S ÄLTERER BRUDER AUSSEHEN! [img]smilies/bawl.gif[/img] Ich krieg ´ne Krise! [img]smilies/bawl.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/bawl.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img]</STRONG>
[img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img] DAS will ICH auch sehen [img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img] ...
'älterer Bruder'
__________________
Everyone deserves a second chance - will I ever get one?
Angel99 is offline  
Old 04-16-2004, 11:14 AM
  #13
Total Fan

 
pookie76's Avatar
 
Joined: May 2001
Posts: 7,307
Awwww... [img]smilies/thud.gif[/img] [img]smilies/thud.gif[/img] [img]smilies/in_love.gif[/img] Darf ich als sozusagen neuste Behrian [img]smilies/wink.gif[/img] mal anmerken wie toll ich seine Augen finde? [img]smilies/sigh.gif[/img] [img]smilies/drool.gif[/img]..just WOW! [img]smilies/thud.gif[/img]

[ 04-16-2004: Message edited pookie76 ]
__________________
"I left my heart in San Francisco..."
pookie76 is offline  
Old 04-16-2004, 11:15 AM
  #14
Ultimate Fan

 
tijuana_lady's Avatar
 
Joined: Oct 2001
Posts: 8,148
So da bin ich wieder! [img]smilies/wave.gif[/img] [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/hug.gif[/img]

Danke für den Thread, Floh! [img]smilies/kiss.gif[/img]
__________________
*Julia*
tijuana_lady is offline  
Old 04-16-2004, 11:16 AM
  #15
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by Angel99:
<STRONG> [img]smilies/sigh.gif[/img] [img]smilies/sigh.gif[/img] </STRONG>

Danke - werde ich gleich oben einfügen - aber warum ging das bei mir vorhin nicht? NERV!
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Forum Affiliates
JASON BEHR ORG, RoswellOracle - Visions of Antar, Guerins Tumblr
Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 06:17 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.