Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Thread Tools
Old 05-23-2004, 02:59 PM
  #46
Extreme Fan
 
Spicy One's Avatar
 
Joined: Sep 2001
Posts: 2,276
Quote:
Originally posted by *Anni*
He ain't heavy, he's my brother.
Mistä toi oli?
Spicy One is offline  
Old 05-23-2004, 04:44 PM
  #47
Master Fan

 
*Anni*'s Avatar
 
Joined: Jul 2001
Posts: 10,978
Re: Re: Finland #60 -Incase of accidents they always took their moms

Quote:
Originally posted by Spicy One
Mä lisäsin ton, eikö oo hyvä idea!


Mä pahoittelen Paula, mä en saa millään tota alongia editoitua pois tosta topicin nimestä. Postin subjectin saan kyllä vaihettua..

Jep. Loistoidea! Mun synttärit on 26.11

Miks se pitäs editoida siitä pois. Eiks siitä tuu aika pervon ältsy jos sen poistaa
__________________
I'm not so good with the advice. Could I interest you in a sarcastic comment? Some cheese?
*Anni* is offline  
Old 05-23-2004, 04:49 PM
  #48
Master Fan

 
*Anni*'s Avatar
 
Joined: Jul 2001
Posts: 10,978
Quote:
Originally posted by Spicy One
Mistä toi oli?

No mä en varsinaisesti tiedä. Mulle tuli se vaan yhtäkkiä mieleen
__________________
I'm not so good with the advice. Could I interest you in a sarcastic comment? Some cheese?
*Anni* is offline  
Old 05-24-2004, 03:08 AM
  #49
Addicted Fan

 
hitzi1's Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 4,190
Quote:
Originally posted by *Anni*
He ain't heavy, he's my brother.
Haa, mä en tajunnutkaan että se kuulosti [vai kuullosti? ] tuolta. Siis on se webkamera ihan oikea laite.


Jee, hyvä idea Hanna! Mun on 15.3. Hitsi vaan, että ne on jo ollut. Noh, sit vuoden päästä mä tuun tänne varta vasten lukemaan kaikki onnitteluviestit.

Anni - se pitäis editoida pois, koska se on Beatles lyriikka ja Hanna raiskasi sitä. No mut ei, kuka sitä täällä tietää mistä se on.

Cos Penny and me like to roll the windows down, turn the radio up, bush the pedal to the ground


Mun näyttö vetelee viimesiään, se muuttuu keltaseksi koko ajan. Mä vaan hakkaan sitä.
__________________
After we go to sleep, our sun rise.
hitzi1 is offline  
Old 05-24-2004, 04:49 AM
  #50
Loyal Fan
 
Joined: Aug 2000
Posts: 1,459
Mä oon totaalisesti kyllästyny mun elämään.. ja miehiin!

Eipä mulla muuta tällä kertaa. Kädet ylös ja hiiohoi!

"my sweet L.A. ex..."

En ymmärrä mikä muhun on menny, mut mä oikeesti tykkään tosta biisistä ja se on S club 7:n jäsenen uus biisi Mut se on niin ilosen rytmikäs! Hmm.
Tiina is offline  
Old 05-24-2004, 04:55 AM
  #51
Loyal Fan
 
Joined: Aug 2000
Posts: 1,459
Ainii, luin tossa yks pvä foorumia (siis lehti) (olikohan se edes se lehti) ja siellä oli listattu tän kevään ylioppilaita. Yritin bongata oulusta ja limingalta tuttuja, mut enhän mä sit tietenkään löytäny ketään, ku eihän mulla oo mitään hajua mitkä teijän sukunimet on.. Ja nyt en edes muista ketkä kaikki täältä on kirjottanu tänä vuonna. Nuorisodementia.
Tiina is offline  
Old 05-24-2004, 06:49 AM
  #52
Extreme Fan
 
Spicy One's Avatar
 
Joined: Sep 2001
Posts: 2,276
Mä en jaksa quotata teitä kaikkia niin postitetaan nyt sit paljon
Kerranki.


Anni, mua vaivaa nyt suuresti mistä toi on. Olikohan se joku lehva? Varmasti muuten oli. Niin ja sun ja Paulan synttärit lisätty alotukseen IHQ HEI!

Paula, mä oon tosi liikuttunu ku sä sanot mua Hannaksi Joku vihdoinki käyttää sitä lempinimeä. Oi..
Joo ja anteeks vaan kauheesti, mä en saa sitä alongia pois mut kuten Anni sano ehkä sit siitä tulis jotenki kinky. Hehee. Huomaaks mä kyseenalaistan beatlesit!?

Tiina ketään oululaisista/liminkalaisista ei täällä kyl kirjottanu tänä keväänä. Anni ja Maija(joka muuten browsaili tääl jossain) vaan. Ja ne ei oo Oulusta
Ja se laulu on alkanu muakin vainoomaan! Mä huomasin täs eilen et hyräilin sitä itsekseni. Se ei tod. oo mikään musiikin mestariteos mut ihan tarttuva Älä sit sano et mä kerroin tän sulle

Eipä tullukaa nii kovin pitkä
Spicy One is offline  
Old 05-24-2004, 08:03 AM
  #53
Supreme Fan

 
Joined: Apr 2001
Posts: 9,126
heiii.

mulla ei toiminu poks silloin kun menin sitä ekaa kertaa pelaamaan mutta tänään se toimikin hii hauska peli, pidemmän päälle ärsyttävä kun loppuu pallot kesken

nii tiina minun nimen ois saattanu löytää turun ylioppilaista
ja ihan pakko vielä mainita että mun mielestä se goodbye my l.a. ex on tosi ärsyttävä kappale
__________________
There will never be another you.
crazycat* is offline  
Old 05-24-2004, 09:02 AM
  #54
Extreme Fan
 
Spicy One's Avatar
 
Joined: Sep 2001
Posts: 2,276
Mä söin äsken jonku tunnin pistaasi-pähkinöitä mut sit yks maiistu ihan sika pahalle ja olin varma et söin jonku pähkinäks tekeytyneen ötökän niin lopetin.


Poks got me.

Mä oon nyt 3 päivää sitä naputellu. Tää ei kyl pääse lähellekään mun tetris-addiktiota mut enivei.
Spicy One is offline  
Old 05-24-2004, 10:06 AM
  #55
Addicted Fan

 
hitzi1's Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 4,190
Se L.A. ex ei kyl oo kauheen uusi kappale, tai no ehkä Suomessa. Mustakin se on "ihan jees"

Mä katoin Love, Actually.

Nyt mä meen lukeen lisää Enkkua, se on moro.

Mä en ikinä sano "Se on moro."
__________________
After we go to sleep, our sun rise.
hitzi1 is offline  
Old 05-24-2004, 10:14 AM
  #56
Supreme Fan

 
Joined: Apr 2001
Posts: 9,126
Quote:
Originally posted by hitzi1
Mä katoin Love, Actually.

Nyt mä meen lukeen lisää Enkkua, se on moro.

Oij oliko kiva? tahtoo nähdä sen myös!

tahtoo nähdä myös troijan ja kill bill kakkosen! ja monta muutakin
__________________
There will never be another you.
crazycat* is offline  
Old 05-24-2004, 10:19 AM
  #57
Master Fan

 
*Anni*'s Avatar
 
Joined: Jul 2001
Posts: 10,978
Quote:
Originally posted by hitzi1


Anni - se pitäis editoida pois, koska se on Beatles lyriikka ja Hanna raiskasi sitä. No mut ei, kuka sitä täällä tietää mistä se on.
aha okei.

Quote:
Originally posted by Tiina
Mä oon totaalisesti kyllästyny mun elämään.. ja miehiin!

Eipä mulla muuta tällä kertaa. Kädet ylös ja hiiohoi!

"my sweet L.A. ex..."

En ymmärrä mikä muhun on menny, mut mä oikeesti tykkään tosta biisistä ja se on S club 7:n jäsenen uus biisi Mut se on niin ilosen rytmikäs! Hmm.
haa. Mä en tienny et se on jonkun entisen S club 7n tyypin tekemä....Ei ihmekkään kun se on niin kökkö. Ja sit sitä pitää vielä soittaa jatkuvasti

Quote:
Originally posted by Tiina
Ainii, luin tossa yks pvä foorumia (siis lehti) (olikohan se edes se lehti) ja siellä oli listattu tän kevään ylioppilaita. Yritin bongata oulusta ja limingalta tuttuja, mut enhän mä sit tietenkään löytäny ketään, ku eihän mulla oo mitään hajua mitkä teijän sukunimet on.. Ja nyt en edes muista ketkä kaikki täältä on kirjottanu tänä vuonna. Nuorisodementia.
Ainoostaa minä ja Maija kirjotettiin, mä oon Parolasta ja Maija Turust.

Quote:
Originally posted by Spicy One
Mä en jaksa quotata teitä kaikkia niin postitetaan nyt sit paljon
Kerranki.


Anni, mua vaivaa nyt suuresti mistä toi on. Olikohan se joku lehva? Varmasti muuten oli. Niin ja sun ja Paulan synttärit lisätty alotukseen IHQ HEI!

Eipä tullukaa nii kovin pitkä
Mä oon melko varma et se on jostain biisistä.

Kiitti lisäyksestä

Quote:
Originally posted by crazycat*
heiii.

mulla ei toiminu poks silloin kun menin sitä ekaa kertaa pelaamaan mutta tänään se toimikin hii hauska peli, pidemmän päälle ärsyttävä kun loppuu pallot kesken

nii tiina minun nimen ois saattanu löytää turun ylioppilaista
ja ihan pakko vielä mainita että mun mielestä se goodbye my l.a. ex on tosi ärsyttävä kappale
Mulla ei oo nyt tähän ihan hirveesti mitään sanottavaa, mut mä en halunnu syrjiä sua kun mä quottasin kaikkien muittenkin posteja.

Mut hyvä et mä en oo ainoo jonka mielestä se on ihan ärsy.

Quote:
Originally posted by Spicy One
Mä söin äsken jonku tunnin pistaasi-pähkinöitä mut sit yks maiistu ihan sika pahalle ja olin varma et söin jonku pähkinäks tekeytyneen ötökän niin lopetin.


Poks got me.

Mä oon nyt 3 päivää sitä naputellu. Tää ei kyl pääse lähellekään mun tetris-addiktiota mut enivei.
Tämä vielä. Mä en oo pelannnu sitä poksia nyt enää. Mä pelasin kyllä sitä piirustuspeliä. Mä olin siihen ihan koukussa joskus pari vuotta sitten kun se tuli...hehee...
__________________
I'm not so good with the advice. Could I interest you in a sarcastic comment? Some cheese?
*Anni* is offline  
Old 05-24-2004, 10:25 AM
  #58
Extreme Fan
 
Spicy One's Avatar
 
Joined: Sep 2001
Posts: 2,276
Mä en pidä tosta Saimi-tädistä joka lukee säätä Nelosella.
Spicy One is offline  
Old 05-24-2004, 10:29 AM
  #59
Addicted Fan

 
Joined: May 2001
Posts: 4,437
Quote:
Originally posted by *Anni*
haa. Mä en tienny et se on jonkun entisen S club 7n tyypin tekemä....Ei ihmekkään kun se on niin kökkö. Ja sit sitä pitää vielä soittaa jatkuvasti
Sehän on tosi tiukka piisi!
__________________
"No beer until you finish your tequila!"
No Use is offline  
Old 05-24-2004, 11:31 AM
  #60
Addicted Fan

 
hitzi1's Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 4,190
Hei mikä piirustuspeli! *höristelee korviaan*

Ja Love, Actually on niin cheesy et se on ihan loisto Vaikkakin jouluaiheinen.

Halusiain myös huomauttaa, että Jyri tykkää myös nimeltä mainittamattomasta (onko se edes noin? ) cheeky songista että joo.
__________________
After we go to sleep, our sun rise.
hitzi1 is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 08:23 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.