Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Thread Tools
Old 01-01-2004, 03:38 AM
  #91
Addicted Fan

 
electra's Avatar
 
Joined: Feb 2001
Posts: 4,803
goeiemorgen [img]smilies/wave.gif[/img]

ben wel met megakoppijn wakker geworden [img]smilies/frown.gif[/img]
__________________
Honey, if you want breakfast in bed, go start sleeping in the kitchen.
electra is offline  
Old 01-01-2004, 10:51 AM
  #92
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
lol, toch nog iemand die zich geamuseerd heeft. De kater is het bewijs [img]smilies/lol.gif[/img]
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 01-01-2004, 02:32 PM
  #93
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
aww ik heb haast nixx op..sniff en het was ook nog eens super saai hier reken er maar op dat ik volgend jaar niet meer thuis blijf zitten [img]smilies/evil.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 01-01-2004, 03:04 PM
  #94
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
volgend jaar ga ik op stap met een fles vodka, gegarandeerd een kater!
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 01-01-2004, 04:02 PM
  #95
Absolute Fan

 
Kitty_Fantastico's Avatar
 
Joined: Nov 2001
Posts: 6,894
Gelukkig Nieuwjaar iedereen [img]smilies/wink.gif[/img]
Kitty_Fantastico is offline  
Old 01-02-2004, 05:00 AM
  #96
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
das een goed idee!
ik hoop dit jaar wat leuke mensen tegen te komen met wie ik oud en nieuw kan vieren maar denk niet dat dat gaat gebeuren [img]smilies/frown.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 01-02-2004, 08:10 AM
  #97
Elite Fan

 
*Lethe's Bramble*'s Avatar
 
Joined: Dec 2001
Posts: 49,165
Gelukkig nieuwjaar! [img]smilies/biggrin.gif[/img] [img]smilies/party.gif[/img] [img]smilies/wiggle.gif[/img]

Kem me goed gehad! [img]smilies/biggrin.gif[/img] We zijn met ne groep van 25 uitgegaan. [img]smilies/slinkie.gif[/img] We waren wel al 2 mensen verloren na middernacht omdat die ni goe waren van de space cake. [img]smilies/lol.gif[/img]

Was om 8u thuis en gene kater nadien. [img]smilies/biggrin.gif[/img] Kan ook ni met 4 glazen wijn en 2 glazen champagne. [img]smilies/goof.gif[/img]
__________________
Buffy: "It doesn't have to be like this, you know?"
Faith: "Actually, I think it has to be exactly like this."
Nathalie
*Lethe's Bramble* is offline  
Old 01-02-2004, 08:56 AM
  #98
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
awww dat klinkt allemaal errug gezellig.


FF iets anders....ik heb al een paar x met een jongen afgesproken msar nu wil hi jeen relatie met mij maar ik kan geen nee zeggen maar ikweer nu niet wat ik moet doen maar ik nid hem eigenlijk niet zo leuk.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 01-02-2004, 12:30 PM
  #99
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
kdenk dat je best eerlijk met hem bent en zegt dat je geen relatie wil, desnoods zeg je dat je er niet klaar voor bent of zo. als je hem niet wil, is er totaal geen reden waarom je een relatie met hem zou aangaan. jij zal er in ieder geval niet gelukkiger van worden, en hij uiteindelijk ook niet als hij te weten komt dat je hem eigenlijk niet zag zitten.
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 01-02-2004, 03:09 PM
  #100
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
ja i kweet wat je bedoelt want het is gewoon lullig om het zo te zeggen hem aan het lijntje tw houden!
maar ik vind het best wel moeilijk om het ze zeggen [img]smilies/frown.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 01-05-2004, 11:53 AM
  #101
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Hallo hallo,

gelukkig nieuwjaar allemaal !! Ok, ik weet ook wel da ik nie echt mee in de gesprekken zit, mr meisje... Listen to your heart !! Als ge hem echt nie graag ziet, dan ist zo en dan zal het zo zijn !!
Mr als ge de goeie tegenkomt, zulde het wel merken !!! Ik wist da zo goe bij alex en kijk nu naar ons, al een jaar, 4 maanden en 1 dag samen en nog altijd superverliefd !! [img]smilies/smile.gif[/img]
Dus, wacht maar op die ene geweldige persoon !! I bet he is around there somewhere !!
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 01-05-2004, 12:50 PM
  #102
Extreme Fan
 
greetvdm's Avatar
 
Joined: Apr 2001
Posts: 2,202
Ja nathalie, 't is misschien nie gemakkelijk om nee te zeggen, maar anders blijft ge er wel tegen uw goesting meezitten eh! En da zal nog erger zijn.
greetvdm is offline  
Old 01-05-2004, 02:19 PM
  #103
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
ja eigenlijk wel ja t is voor mij niet leuk maar voor hem ook niet maar ik blijf liever gewoon vrienden dan dat ik een relatie met iemand aan ga!
en t zal nog lang duren voordat ik de ware tegenkom of die ware vind mij niet leuk [img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/frown.gif[/img]
maar tog bedabkt iedereen voor de tips [img]smilies/hug.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 01-05-2004, 04:59 PM
  #104
Part-Time Fan
 
Joined: Dec 2003
Posts: 194
Wanhoop niet !! Ik geloof da er op elk potje een deksel past en sommige vinden hem/haar op het werk (zoals ik in bobbejaanland) en andere op school of op een fuif... Allee, er zijn dus nog manieren genoeg waar ge hem kunt tegenkomen...
Dus hou je ogen open !! [img]smilies/smile.gif[/img] En dan denkt ge wel: oh, god, dank u om deze prachtige schepping voor mij op de aarde te zette !! [img]smilies/smile.gif[/img]
En dan hoop ik voor iedereen zeker da ze zo'n schatje als mijn alexke kunne vastkrijge (aan hun hengeltje) want die jongen is echt zalig !! Hierbij promoot ik mijn vriendje maar voor de zoveelste keer en dan pakt Nele, Mariano of een andere geile persoon hem af... [img]smilies/wink.gif[/img] [img]smilies/tongue.gif[/img]

Neenee, nele, kvertrouw u wel en alex ook !! [img]smilies/smile.gif[/img]

slaapwel !!

Nele: Nie over alex dromen, he !! En Ellen ook nie !! [img]smilies/wink.gif[/img]
__________________
The Care bears rock !!
Muppet Michelle is offline  
Old 01-06-2004, 12:38 AM
  #105
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
aww lekker aardig zijn we ook weer [img]smilies/wink.gif[/img]
moet je wel zuinig zijn op zo`n jongen he [img]smilies/smile.gif[/img]
ja ik hoop wel dat er ooit iemand mn padkruist op het werk zal wel niet want k ben voorlopig helaas nog niet van mn school af.....en daar zitten alleen maar boeren op ( ik = geen boer maja )
of van die irritante joggies ben ik ni de klas die zih naar iemand van 3 jaar gedragen daar kan ik ook zo gek en moe van worden.

maar back to the guys..je kan ook leuke mensen op internet tegen komen [img]smilies/smile.gif[/img] (spreekt uit ervaring [img]smilies/wink.gif[/img] )
maja das helaas nixx geworrden.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 05:33 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.