Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Thread Tools
Old 12-23-2003, 08:33 AM
  #31
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by Nightwish:
<STRONG>he! niet opgeven he! je moet er toch wat voor doen om een goede resultaat te halen [img]smilies/look.gif[/img]</STRONG>
Ja ik weet het, maar ik doe dit jaar nu al voor de tweede keer en het is gewoon frustrerend als ik het niet in mijn hoofd krijg [img]smilies/frown.gif[/img]
Nele is offline  
Old 12-23-2003, 08:48 AM
  #32
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
aww jammer niet dat ik het kan hoor heb ook nooit zin om te leren!
ja eindelijk hebben we nu een nieuwe cat!
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-23-2003, 11:29 AM
  #33
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Wete waarover mijn pa nu al de hele tijd zit te zagen!!!
Dat de kerstboom er nog nie staat
zeg davet hijzelf doet ik heb werk genoeg!!
ma nee ik mag hem vanvond zetten, stomme kerstboom die al 12 jaar oud is en op niks meer trekt. hij ziet ver niemeer groen enonze versiering, pff trekt ook op veel meer!, ma bon we zullen het er nog een jaartje meedoen.

en mijn blokken gaat eindelijk al wa beter, allé ja mijnen cursus volledig doornemen, en onderlijnen, veel werk, en proberen alles te begrijpen, pff en dat moet allemaal in mijn klein koppeke amaai gene **** zenne. Maar het zal wel moeten lukken!
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-23-2003, 11:30 AM
  #34
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
oh en nele zijt ge nu al achter u ticket geweest??? enne gaat ge vandeweek nog naar GEnt??
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-23-2003, 12:17 PM
  #35
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by The dready zoinksster:
<STRONG>oh en nele zijt ge nu al achter u ticket geweest??? enne gaat ge vandeweek nog naar GEnt??</STRONG>
Nee nee, kga er morgen achter als ik om mijn pakjes ga [img]smilies/smile.gif[/img]
En ik weet niet of ik nog naar gent ga..., en we moeten nog iet vinden om met oudejaar te eten he [img]smilies/look.gif[/img]
Nele is offline  
Old 12-23-2003, 12:36 PM
  #36
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
jaat idd, miss chinees daar heb ik wel zin in, maar zouden we dan meeneem doen of bestellen?
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-23-2003, 12:50 PM
  #37
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Quote:
Originally posted by The dready zoinksster:
<STRONG>jaat idd, miss chinees daar heb ik wel zin in, maar zouden we dan meeneem doen of bestellen?</STRONG>
Mja waar gaan we het opeten als we meeneem pakken?
Voor mij is het gelijk maar denk dat nu alles al volgeboekt is eigenlijk [img]smilies/look.gif[/img]
Nele is offline  
Old 12-23-2003, 01:20 PM
  #38
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Aaaahhhh gent, at last!!!
Afgelopen dagen wa zitten prutsen ivm kerstdiner chez mijn tante. Wel reeds in het bezit van ticket voor de langste nacht.

Aaaargh shtoeme kerstlampkes!!! Eerst vallen ze constant naar beneden, dan verpletter ik er eentje onder mijnen stoel en komt electricien Stephanie boven water en komt ze wederom to de conclusie da de nieuwe electriekleidingen op peda toch geen zicht zijn. Nu ff terug naar die lampekes: ze zijn veels te lang!! Kben al rond mijn raam geweest en kheb nog over!!!!!

Neleke: ge kunt maken dak u gauw nog es zie want kmis u!! en kopen dat ticket! en al enig nieuws over friends dvds?

Ellen: get well soon muisje!! en snel naar gent, kunnen we feesten voor we weer met tegenzin de boeken in duiken [img]smilies/frown.gif[/img]
Sletkleed hangt hier [img]smilies/lol.gif[/img]

Ik haat economie!! Ik kan er echt de ballen van!!
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 12-23-2003, 01:29 PM
  #39
Master Fan

 
Nele's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 13,120
Wij moeten de kerstboom ook nog zetten maar kdenk niet dat het er nog gaat van komen...
er liggen wel al pakjes, en het tas die ik normaal ging krijgen is nu ingepakt voor mijn broer en voor mij staat er al iets anders [img]smilies/look.gif[/img]
Ik wil weten wat er in mijn pakjes zit [img]smilies/lol.gif[/img]

Steph; ik weet wat je bedoeld met dat economie, het is echt niet normaal, ik snap er niet al teveel van, van die grafieken enzo en dan de curves vergelijken... kzal daar nog veel uurkes aan mogen spenderen...
Nele is offline  
Old 12-23-2003, 01:43 PM
  #40
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
ja die boom thuis....wel die staat er alleen omdak weer van mijn -en hier zal ik mijn eigen censureren -'mannelijke geslachtsdelen' heb staan maken en dus ja... Werkte da zagen en klagen maar int geval van mijn tennisraket :s
Awel diejen boom is zo geen zicht, een oud plastieken geval waar da ge zo kunt doorkijken, onze traditie gebonden lampekes (sneeuw-en kerstmannekes) zijn ook naar de 'mannelijke geslachtsdelen', dus dees jaar andere lampekes die u gelijk hypnotiseren &gt; awel gelijk een hert da naar de koplampen van een auto staat te gapen en er zo uiteindelijk onder belandt.
Ne zielige slinger en een paar ballen die er ook nie meer uitzien, waarschijnlijk afgebleekt door die laatstgenoemde lampen!!
en tergste van al...: GEEN PAKJES !!! Twas nog nie erg genoeg da Sinterklaas al den vrekkigen toer opging, nu de kerstman ook al, what's next??? De paashaas die mijn sjokolatconsumptie boycot????
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 12-23-2003, 03:42 PM
  #41
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Safin:
<STRONG>
Ellen: get well soon muisje!!
</STRONG>

euhmm, I'm totally fine!!!! I'm not sick.lol
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-24-2003, 01:35 AM
  #42
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
gaat strax even naar de stad om de laatste spullen in te slaan die ik deze week nog nodig ga hebben..moet eigenlijk ook nog nieuwe kleren maar hou nirt van kleding shoppen want xie tog nooit wat leuks [img]smilies/frown.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-24-2003, 01:55 AM
  #43
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Nightwish:
<STRONG>gaat strax even naar de stad om de laatste spullen in te slaan die ik deze week nog nodig ga hebben..moet eigenlijk ook nog nieuwe kleren maar hou nirt van kleding shoppen want xie tog nooit wat leuks [img]smilies/frown.gif[/img]</STRONG>
hehe wachten tot het solden zijn!!! Alle kleren vele goedkoper hehe [img]smilies/biggrin.gif[/img]
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-24-2003, 02:09 AM
  #44
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
ja dat wel ja maar dan kan ik nog nix leuk vinden ik ben nou 1maal moeilijk maar dat hadden jullie vastal door [img]smilies/lol.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-24-2003, 05:01 AM
  #45
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Quote:
Originally posted by The dready zoinksster:
<STRONG>


euhmm, I'm totally fine!!!! I'm not sick.lol</STRONG>

Kdacht dat je gezegd had dat je weer een verkoudheid had.
And don't lie, you are sick, you're one sick puppy [img]smilies/lol.gif[/img]
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 06:22 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.