Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Tags Thread Tools
Old 08-19-2018, 08:09 AM
  #16
the thumpathumpa goes on
 
I'm Brian Kinney, FFS!'s Avatar
 
Joined: Jul 2018
Posts: 2,470
...you start your day listening/singing/dancing to the "Proud" remix, because you woke up with it stuck in your head.
__________________
~Don't you see that you still have your powers? All of your powers! And you always will. You will always be young and you will always be beautiful. You're Brian Kinney, FFS!~

Me: "Ted, you're my favorite!"
Scott Lowell: "Aww, thank you! Well, you're my favorite now, too."
I'm Brian Kinney, FFS! is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2018, 08:12 AM
  #17
the thumpathumpa goes on

 
SojournHeart11's Avatar

Moderator of ...
Queer As Folk
 
Joined: Jan 2013
Posts: 49,583
Quote:
Originally Posted by I'm Brian Kinney, FFS! (View Post)
...you start your day listening/singing/dancing to the "Proud" remix, because you woke up with it stuck in your head.
Me. Proud is such an anthem. "What you done today to make you feel proud?"
__________________
A word of advice, my sweet Emmett - mourn the losses because they are many.
But celebrate the victories because they are few.
~ Debbie Novotny

"We came for the queer but stayed for the folk" ~ Peter Paige
SojournHeart11 is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2018, 08:17 AM
  #18
the thumpathumpa goes on
 
I'm Brian Kinney, FFS!'s Avatar
 
Joined: Jul 2018
Posts: 2,470
Quote:
Originally Posted by SojournHeart11 (View Post)
Me. Proud is such an anthem. "What you done today to make you feel proud?"
Yesssss. It's never too late to try-hiiiiiiii.
__________________
~Don't you see that you still have your powers? All of your powers! And you always will. You will always be young and you will always be beautiful. You're Brian Kinney, FFS!~

Me: "Ted, you're my favorite!"
Scott Lowell: "Aww, thank you! Well, you're my favorite now, too."
I'm Brian Kinney, FFS! is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2018, 11:33 AM
  #19
the thumpathumpa goes on
 
daggerrose's Avatar
 
Joined: May 2018
Posts: 2,105
Meanwhile I woke up singing Personal Jesus
daggerrose is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2018, 12:10 PM
  #20
the thumpathumpa goes on
 
I'm Brian Kinney, FFS!'s Avatar
 
Joined: Jul 2018
Posts: 2,470
Isn't that song on the show at some point, too? I remember a Marilyn Manson song for sure.
__________________
~Don't you see that you still have your powers? All of your powers! And you always will. You will always be young and you will always be beautiful. You're Brian Kinney, FFS!~

Me: "Ted, you're my favorite!"
Scott Lowell: "Aww, thank you! Well, you're my favorite now, too."
I'm Brian Kinney, FFS! is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2018, 12:50 PM
  #21
Moderator Support Team
the thumpathumpa goes on

 
Giotto's Avatar

Moderator of ...
Queer As Folk
 
Joined: Nov 2014
Posts: 52,560
Quote:
Originally Posted by I'm Brian Kinney, FFS! (View Post)
Isn't that song on the show at some point, too? I remember a Marilyn Manson song for sure.
I think you are right .. but I can't remember which one
__________________
If you don't have to say anything nice, don't say anything at all


icon by Deborah
Giotto is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 07:02 AM
  #22
the thumpathumpa goes on
 
daggerrose's Avatar
 
Joined: May 2018
Posts: 2,105
Quote:
Originally Posted by I'm Brian Kinney, FFS! (View Post)
Isn't that song on the show at some point, too? I remember a Marilyn Manson song for sure.
Yup lol. That's why I have it in my head I wanna say season five. When Brian and Justin are having a foursome with another couple.

Seriously, you know you're obsessed when you start to easily identify episodes....
daggerrose is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 08:37 AM
  #23
the thumpathumpa goes on
 
I'm Brian Kinney, FFS!'s Avatar
 
Joined: Jul 2018
Posts: 2,470
Quote:
Originally Posted by daggerrose (View Post)
Yup lol. That's why I have it in my head I wanna say season five. When Brian and Justin are having a foursome with another couple.

Seriously, you know you're obsessed when you start to easily identify episodes....
Hahaha truuuue... I'm getting there, I think. I'm not great with numbers yet, except for my very favorites. There are still some scenes I don't remember immediately when people reference them or when I see clips in fanvids. BUT it's coming together.


...when you spend your morning watching fanvids (and browsing FF, cough cough ) instead of working, like you should.
__________________
~Don't you see that you still have your powers? All of your powers! And you always will. You will always be young and you will always be beautiful. You're Brian Kinney, FFS!~

Me: "Ted, you're my favorite!"
Scott Lowell: "Aww, thank you! Well, you're my favorite now, too."
I'm Brian Kinney, FFS! is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 09:17 AM
  #24
the thumpathumpa goes on
 
daggerrose's Avatar
 
Joined: May 2018
Posts: 2,105
Quote:
Originally Posted by I'm Brian Kinney, FFS! (View Post)
Hahaha truuuue... I'm getting there, I think. I'm not great with numbers yet, except for my very favorites. There are still some scenes I don't remember immediately when people reference them or when I see clips in fanvids. BUT it's coming together.


...when you spend your morning watching fanvids (and browsing FF, cough cough ) instead of working, like you should.
Lol yeah you will get there. I'm well on my way

Sounds like a lovely morning!!
daggerrose is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 11:32 AM
  #25
the thumpathumpa goes on
 
I'm Brian Kinney, FFS!'s Avatar
 
Joined: Jul 2018
Posts: 2,470
Quote:
Originally Posted by daggerrose (View Post)
Lol yeah you will get there. I'm well on my way

Sounds like a lovely morning!!
Hahaha it's like we're attending college and we're about to graduate. Go us!!

And it has been! And look at me here again on FF, NOT doing my research...


Another one for me:

...you get into a discussion with your BFF about moving in with a roommate in the future, she gets worried and you assure her you would only move in with a female roomie...UNLESS it was Gale Harold. And she assures you that yes, THAT would be acceptable.
__________________
~Don't you see that you still have your powers? All of your powers! And you always will. You will always be young and you will always be beautiful. You're Brian Kinney, FFS!~

Me: "Ted, you're my favorite!"
Scott Lowell: "Aww, thank you! Well, you're my favorite now, too."
I'm Brian Kinney, FFS! is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 11:59 AM
  #26
the thumpathumpa goes on
 
daggerrose's Avatar
 
Joined: May 2018
Posts: 2,105
Quote:
Originally Posted by I'm Brian Kinney, FFS! (View Post)
Hahaha it's like we're attending college and we're about to graduate. Go us!!

And it has been! And look at me here again on FF, NOT doing my research...


Another one for me:

...you get into a discussion with your BFF about moving in with a roommate in the future, she gets worried and you assure her you would only move in with a female roomie...UNLESS it was Gale Harold. And she assures you that yes, THAT would be acceptable.
Haha QAF college, I love it

I would say, shame shame get back to work but I've been reading fan fiction as I work which is what I do every day so I can't talk

Lol that is completely acceptable haha. Gale is definitely the exception for everything!!
daggerrose is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 02:12 PM
  #27
the thumpathumpa goes on
 
I'm Brian Kinney, FFS!'s Avatar
 
Joined: Jul 2018
Posts: 2,470
Quote:
Originally Posted by daggerrose (View Post)
Haha QAF college, I love it

I would say, shame shame get back to work but I've been reading fan fiction as I work which is what I do every day so I can't talk

Lol that is completely acceptable haha. Gale is definitely the exception for everything!!
Ahh yes, Queer as Folk University...full of "dreamy-eyed schoolboys" ...and girls.
I have a Bachelor's in Brian-onmics.

And ha, I've actually managed to be decently productive today! And that sounds like a pretty great workday, to me!

He sure is. The exception to all sexual orientations for one, as I can attest to. He's pretty much not even human.
__________________
~Don't you see that you still have your powers? All of your powers! And you always will. You will always be young and you will always be beautiful. You're Brian Kinney, FFS!~

Me: "Ted, you're my favorite!"
Scott Lowell: "Aww, thank you! Well, you're my favorite now, too."
I'm Brian Kinney, FFS! is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 03:04 PM
  #28
the thumpathumpa goes on
 
daggerrose's Avatar
 
Joined: May 2018
Posts: 2,105
Quote:
Originally Posted by I'm Brian Kinney, FFS! (View Post)
Ahh yes, Queer as Folk University...full of "dreamy-eyed schoolboys" ...and girls.
I have a Bachelor's in Brian-onmics.

And ha, I've actually managed to be decently productive today! And that sounds like a pretty great workday, to me!

He sure is. The exception to all sexual orientations for one, as I can attest to. He's pretty much not even human.
Heehee yup!! Oh hey, I think I’ve taken that class

Yay for productivity!! Lol yesh it definitely has its perks

Nope, he’s not human, he’s not an orientation, he’s Brian Kinney (FFS)
daggerrose is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 04:04 PM
  #29
the thumpathumpa goes on
 
I'm Brian Kinney, FFS!'s Avatar
 
Joined: Jul 2018
Posts: 2,470
Quote:
Originally Posted by daggerrose (View Post)
Heehee yup!! Oh hey, I think I’ve taken that class

Yay for productivity!! Lol yesh it definitely has its perks

Nope, he’s not human, he’s not an orientation, he’s Brian Kinney (FFS)
What would your major be, at QAF U? It's a great class, indeed.

What kind of job do you have, where you get to read FanFic all day? Sounds fantastic.

And .
__________________
~Don't you see that you still have your powers? All of your powers! And you always will. You will always be young and you will always be beautiful. You're Brian Kinney, FFS!~

Me: "Ted, you're my favorite!"
Scott Lowell: "Aww, thank you! Well, you're my favorite now, too."
I'm Brian Kinney, FFS! is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2018, 05:45 PM
  #30
the thumpathumpa goes on
 
daggerrose's Avatar
 
Joined: May 2018
Posts: 2,105
Quote:
Originally Posted by I'm Brian Kinney, FFS! (View Post)
What would your major be, at QAF U? It's a great class, indeed.

What kind of job do you have, where you get to read FanFic all day? Sounds fantastic.

And .
Oh umm can I just be completely obvious amd say Britin, A Love Story (or is it just ********g?)

I basically do data entry so it’s boring and right now it’s slow so I just read in between typing
daggerrose is offline   Reply With Quote
Reply   Post New Thread

Bookmarks

Tags
discussion


Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 10:47 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2018.

Copyright © 1998-2018, Fan Forum.


TEST