Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Forum Affiliates Tags Thread Tools
Old 04-11-2018, 03:59 PM
  #61
Communications Team

 
chasing the sun's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 115,253
I know I'd love it and want to give them my money. lol I can't have Prime, Hulu, and Netflix. Next year! Haha.
__________________
divine pairing | [cloak & dagger]
chasing the sun is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2018, 09:48 PM
  #62
Master Fan

 
Ropetuned's Avatar
 
Joined: Sep 2015
Posts: 13,170
I know! Everyone wants their own streaming services and with all the licensing it's horrible
__________________
RIP JLG
--Mark
The Punisher S1 Survivor

Icon by Becks
Ropetuned is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2018, 06:17 PM
  #63
Communications Team

 
chasing the sun's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 115,253
Yes, that looks like just a money grab. I've decided I might just alternate between Netflix and Hulu.
__________________
divine pairing | [cloak & dagger]
chasing the sun is offline   Reply With Quote
Old 04-13-2018, 05:58 PM
  #64
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 391,303
Quote:
Originally Posted by chasing the sun (View Post)
I know I'd love it and want to give them my money. lol I can't have Prime, Hulu, and Netflix. Next year! Haha.
That's definitely a lot of streaming. lol
__________________
"Hey, you're gonna get me fired if you keep looking at
me like I'm Jabba the Hut."
[CLOIS]

Tia| youtube | tumblr / | icon ||
eternalfate is offline   Reply With Quote
Old 04-13-2018, 11:36 PM
  #65
Communications Team

 
chasing the sun's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 115,253
I want to binge some Hulu Originals so think my plan of switching between Hulu and Netflix is best.

I might also be getting in some SV episodes, haha.
__________________
divine pairing | [cloak & dagger]
chasing the sun is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 08:49 AM
  #66
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 391,303
Hoping that can happen soon for ya.
__________________
"Hey, you're gonna get me fired if you keep looking at
me like I'm Jabba the Hut."
[CLOIS]

Tia| youtube | tumblr / | icon ||
eternalfate is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 06:51 PM
  #67
Communications Team

 
chasing the sun's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 115,253
Hulu and my wifi do not like each other. I've been getting popups to check internet/network and longer loading times on Hulu. Weird. Never happened on either Prime or Netflix. Does Hulu take more bandwidth to run? I'm watching on my Smart TV. That being said, not sure I'll end up keeping Hulu...
__________________
divine pairing | [cloak & dagger]
chasing the sun is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 10:09 AM
  #68
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 391,303
^ WTF? Never had that issue. Hulu works perfect for me.... no idea why you are getting that problem.
__________________
"Hey, you're gonna get me fired if you keep looking at
me like I'm Jabba the Hut."
[CLOIS]

Tia| youtube | tumblr / | icon ||
eternalfate is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2018, 07:11 PM
  #69
Communications Team

 
chasing the sun's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 115,253
Yeah, even tried on my browser and it is pausing/buffering at times. Hulu hates me. I guess I'll keep to Netflix for now...
__________________
divine pairing | [cloak & dagger]
chasing the sun is offline   Reply With Quote
Old 04-22-2018, 11:02 AM
  #70
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 391,303
Urg. So upset that Hulu didn't go well for you.
__________________
"Hey, you're gonna get me fired if you keep looking at
me like I'm Jabba the Hut."
[CLOIS]

Tia| youtube | tumblr / | icon ||
eternalfate is offline   Reply With Quote
Old 04-22-2018, 08:10 PM
  #71
Communications Team

 
chasing the sun's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 115,253
I think it's my internet. My townhouse is still under construction, as more units are being built. I experienced a long load time with Netflix starting today. But when it started, it was fine. Maybe Hulu has a different server, because it 'buffers' before an episode starts too. *shrug*
__________________
divine pairing | [cloak & dagger]
chasing the sun is offline   Reply With Quote
Old 04-23-2018, 03:19 PM
  #72
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 391,303
__________________
"Hey, you're gonna get me fired if you keep looking at
me like I'm Jabba the Hut."
[CLOIS]

Tia| youtube | tumblr / | icon ||
eternalfate is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2018, 12:59 PM
  #73
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 391,303
This will be the thread to watch 2x07... not sure if this was the right thread or not... it was either this thread or the Clark thread. lol

But this thread will PROBABLY work. lol Didn't see the episode in awhile.
__________________
"Hey, you're gonna get me fired if you keep looking at
me like I'm Jabba the Hut."
[CLOIS]

Tia| youtube | tumblr / | icon ||
eternalfate is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2018, 01:06 PM
  #74
Communications Team

 
chasing the sun's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 115,253
Even as evil as Lex was, Superman still cared about him. As that gifset shows.
__________________
divine pairing | [cloak & dagger]
chasing the sun is offline   Reply With Quote
Old 05-06-2018, 01:06 PM
  #75
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 391,303
Quote:
Originally Posted by chasing the sun (View Post)
Even as evil as Lex was, Superman still cared about him. As that gifset shows.
Trust me, that wasn't a gifset showing their careness. lol

Ready when you are.
__________________
"Hey, you're gonna get me fired if you keep looking at
me like I'm Jabba the Hut."
[CLOIS]

Tia| youtube | tumblr / | icon ||
eternalfate is offline   Reply With Quote
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2018.

Copyright © 1998-2018, Fan Forum.