Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Tags Thread Tools
Old 03-25-2017, 12:59 PM
  #61
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
Me too
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Old 03-26-2017, 09:31 PM
  #62
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 366,249
6x15 - 6x16 are up next, and I'll check right now to get the OP up to date if it isn't already.
Edit: Oh you updated it, thanks, Ingrid.
__________________

You hit that?
Shut up."
C A N A R Y W A V E|
eternalfate is offline  
Old 03-27-2017, 04:03 AM
  #63
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
You're welcome

The next few episodes should be interesting to watch again
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Old 03-27-2017, 01:49 PM
  #64
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 366,249
^ I forgot how I felt about the next 2 episodes. lol
__________________

You hit that?
Shut up."
C A N A R Y W A V E|
eternalfate is offline  
Old 03-28-2017, 12:02 PM
  #65
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
I saw you posted in one of the episode threads so you can read back your comments from then
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Old 03-28-2017, 01:10 PM
  #66
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 366,249
Quote:
Originally Posted by broken melody (View Post)
I saw you posted in one of the episode threads so you can read back your comments from then
I did? Oh... I gotta see that. I didn't think I posted in the episode threads in Season 6. lol
__________________

You hit that?
Shut up."
C A N A R Y W A V E|
eternalfate is offline  
Old 03-29-2017, 03:19 AM
  #67
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
Yeah I think it was in the 6x16 episode thread
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Old 03-29-2017, 07:35 PM
  #68
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 366,249
^ I read it and I hated my post. I sounded very immaure in my post. URG! so happy I'm not that person anymore. lol I was a teenager and new to at that time though. lol

However, I do feel the same way than as I will now.

I couldn't stand Lex/Lana together, and at the time of the episode I was rooting for Clark/Lana just because I didn't like Lex/Lana. lol

I loved how my post was still true to who I am and was though, a true Clois fan at heart. So no one can ever throw receipts at me and say I wasn't a Clois fan. lol

A post from 10 years ago and still over there talking about my Clois love.

I think during the re-watches though the main thing that happens is that I no longer can stand Lex/Lana and Clark/Lana. Whereas back than it probably didn't take until Season 7 for me to 100% be turned off with Clana. The re-watch just rushed the process.
__________________

You hit that?
Shut up."
C A N A R Y W A V E|
eternalfate is offline  
Old 03-30-2017, 03:19 AM
  #69
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
Aw I didn't see that at all It was a long time ago though.

That's great you've remained a Clois fan all these years

I have more understanding for Lex/Lana than I did back then, but I still don't like them when they're actually together. I liked it better when they were just friends.

I still love Clana but I'm probably more frustrated with Clark's behaviour than I was back then. Sometimes it seems like he doesn't really want to be with her (without lying to her) but he doesn't want anyone else to have her either
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Old 03-30-2017, 10:32 AM
  #70
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 366,249
^ I agree and especially about Clark. I don't remember being this upset with him when I watched live. lol But it's just difficult to even watch him at times.

Same with Lex/Lana, I'm more understanding to them but Season 6 is still a horrible season for them and I dislike the Clark/Lana/Lex triangle as much as I did back then.
__________________

You hit that?
Shut up."
C A N A R Y W A V E|
eternalfate is offline  
Old 03-31-2017, 04:36 AM
  #71
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
It is hard to watch sometimes and I'm sure it will be even worse when we get to season 7.

Don't forget we're back to our normal time tomorrow, so 2 pm for you
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Old 03-31-2017, 11:37 AM
  #72
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 366,249
^ Yup! I remember. Things are back to normal for me now.
__________________

You hit that?
Shut up."
C A N A R Y W A V E|
eternalfate is offline  
Old 04-01-2017, 08:52 AM
  #73
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
Great, just wanted to make sure we're both here at the same time
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Old 04-01-2017, 10:07 AM
  #74
Fan Forum Legend

 
eternalfate's Avatar
 
Joined: Feb 2007
Posts: 366,249
There should definitely be no problems this week if is working correctly and all.
__________________

You hit that?
Shut up."
C A N A R Y W A V E|
eternalfate is offline  
Old 04-01-2017, 11:53 AM
  #75
Fan Forum Star

 
broken melody's Avatar
 
Joined: Aug 2009
Posts: 198,022
You shouldn't have said that Of course is down just before the rewatch I hope it behaves now
__________________
give me your best, give me me your worst, don't hold back, even if it
hurts, I ain't going nowhere, don't matter who let you down before
walked right out of your door, yeah I ain't going nowhere ♥
125K at Stana | Ingrid
broken melody is offline  
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2017.

Copyright © 1998-2017, Fan Forum.