| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #1 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Aug 2001
| Dutch/Belgium Thread - Cause there are like... 3 of us here! Ik had maar eens bedacht dat wij Nederlandse Belgen ook maar eens een thread moesten hebben op dit forum. Wij zijn tenslotte met z'n 3en hier. Genoeg voor een feestje! ![]() __________________ | |||
| | Reply With Quote |
| #2 | |||
| Extreme Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Oct 2003
| Volgens mij zijn we de enigsten die op het forum posten. Waar zijn alle anderen? ![]() __________________ Hate is baggage, life's too short to be pissed off all the time. | |||
| | Reply With Quote |
| #3 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Aug 2001
| Volgens mij hebben ze een kleine vakantie ingelast ofzo. ![]() __________________ | |||
| | Reply With Quote |
| #4 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dat ik daar nooit aan gedacht heb! Nuja, ik denk dat er ooit in een ver verleden wel es een Nederlandstalige thread is geweest, maar die was redelijk dood. ![]() En er zijn er meer dan drie hoor, we hebben nog een stuk of twee Dutchies die hier lurken en af en toe posten misschien posten ze nu meer ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #5 | |||
| Laten we het hopen. Ik zat er al een tijdje over te denken om de thread te openen. Maar ja..3 personen is niet echt veel om een thread draaiende te houden. Ach ja, screw it. Laten we het gewoon maar proberen. Hé Nath, heb je nou je auto al een naam gegeven. Ik heb anders nog wel een paar leuke ideetjes voor je. ![]() __________________ | |||
| | Reply With Quote |
| #6 | |||
| Part-Time Fan ![]() Joined: Dec 2004
| Quote:
![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #7 | |||
| Yup, That's the way to survive babe ![]() __________________ | |||
| | Reply With Quote |
| #8 | |||
| Nah! volgens mij zijn er iets van 5.000 posts verloren gegaan.. Nath, ik heb je LJ paswoord nodig om de layout aan te passen. PM of mail me even. __________________ | |||
| | Reply With Quote |
| #9 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja kan wel zijn dat we er zoveel kwijt zijn. ![]() Heb je m'n paswoord nog nodig? Want ik heb dat gisteravond aan Chantal gegeven en die ging beetje met mijn LJ prutsen. ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #10 | |||
| Als je em al aan Chantal gegeven hebt hoeft het niet meer ![]() __________________ | |||
| | Reply With Quote |
| #11 | |||
| Obsessed Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2005
| Hey everyone! Don't worry, I'm just passing by!! ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #12 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Is weer typisch iets voor mij om zelfs het bedankje te verpesten. ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #13 | |||
| Ach joh, het is toch alweer goed ![]() __________________ | |||
| | Reply With Quote |
| #14 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja maar toch ![]() Je weet dat ik het neit slecht bedoel he. Ik ben maar een domme Belg ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #15 | |||
| Ik weet het, je bent geen domme belg. ![]() __________________ | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |