Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

 
 
Thread Tools
Old 12-11-2003, 04:27 PM
  #31
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Nightwish:
<STRONG>

haha nee! jij blijkbaar wel!
vin buffy en angel veel leuker maar daar denk jij cker anderrs over [img]smilies/wink.gif[/img]</STRONG>
wel ik vond vroeger buffy en angel ook wel goed, maar nu vind ik spike veel beter!
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-11-2003, 04:41 PM
  #32
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Ja Buffy en Angel waren inderdaad een leuk koppel. Of vond ik dat gewoon zo omdat Angel dan 3/4 van de aflevering te zien was???? Maar die relatie was ook niet alles hé. Dat moment van opperste geluk (of hoe ze het ook heetten) dat was toch niet zo positief voor de mensheid hé! Spikeje is een brave jongen ze, met de chip omda hij geen barstende koppijn wou en nu zonder chip aaaaaaaaaaaaahhhhh oe lief. Lang leve spike zijn ziel!! Kvraag mij zo wel af, als spike een 'happy' (zoals ze het ten tijde van angel zo mooi konden zeggen) zou hebben (weeral buffy haar schuld [img]smilies/lol.gif[/img] ) zou hij dan ook zijn ziel kwijt zijn? Ge moogt nie vergeten da Angel een ziel had door een zigeunerspreuk en spike is da toch gaan halen bij one or other demon, of vergis ik mij? Buffy is in tussentijd ook al es gestorven en verezen, misschien maakt dat het verschil?Kdenk eigenlijk van nie,want een 'happy' is en blijft een 'happy'.
Kzou het in ieder geval interessant vinden.Het is het onderzoeken waard zou ik zo zeggen.
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 12-11-2003, 06:27 PM
  #33
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Safin:
<STRONG>Ja Buffy en Angel waren inderdaad een leuk koppel. Of vond ik dat gewoon zo omdat Angel dan 3/4 van de aflevering te zien was???? Maar die relatie was ook niet alles hé. Dat moment van opperste geluk (of hoe ze het ook heetten) dat was toch niet zo positief voor de mensheid hé! Spikeje is een brave jongen ze, met de chip omda hij geen barstende koppijn wou en nu zonder chip aaaaaaaaaaaaahhhhh oe lief. Lang leve spike zijn ziel!! Kvraag mij zo wel af, als spike een 'happy' (zoals ze het ten tijde van angel zo mooi konden zeggen) zou hebben (weeral buffy haar schuld [img]smilies/lol.gif[/img] ) zou hij dan ook zijn ziel kwijt zijn? Ge moogt nie vergeten da Angel een ziel had door een zigeunerspreuk en spike is da toch gaan halen bij one or other demon, of vergis ik mij? Buffy is in tussentijd ook al es gestorven en verezen, misschien maakt dat het verschil?Kdenk eigenlijk van nie,want een 'happy' is en blijft een 'happy'.
Kzou het in ieder geval interessant vinden.Het is het onderzoeken waard zou ik zo zeggen.</STRONG>
Nu dat buffy gedaan is breek er je hoofd maar niet over!!

De kans dat zelfs smg in het seizoen 5 van angel meedoet is heel heel klein, dus ja!!
Kheb gehoord dat ze Spike willen koppelen aan Fred!! Ronduit belachelijk!!
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-12-2003, 02:36 AM
  #34
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Quote:
Originally posted by The dready zoinksster:
<STRONG>

wel ik vond vroeger buffy en angel ook wel goed, maar nu vind ik spike veel beter!</STRONG>
ahha ja das duidelijk vind spike een beetje irritant weet ook niet hoor. [img]smilies/tongue.gif[/img] Angel is gewoon veel liever. [img]smilies/tongue.gif[/img] [img]smilies/rolleyes.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-12-2003, 03:45 AM
  #35
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Buffy is voor mij niet gedaan, lang leve de dvd-boxen haaa! En spike met fred? Hoe belachelijk! Das zo'n seut en hij...wel ja...ach je weet wel
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 12-12-2003, 06:21 AM
  #36
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
haah nee dat gaat niet samen in geen honderd jaren! haha [img]smilies/lol.gif[/img] ( net als buffy and spike J/K [img]smilies/tongue.gif[/img] )

ik vind angel(de serie zelf) niet zo leuwkk [img]smilies/frown.gif[/img]
wat vinden jullie van die serie zelf??
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-12-2003, 07:24 AM
  #37
Absolute Fan

 
Safin's Avatar
 
Joined: Nov 2003
Posts: 6,421
Awel kvind 'angel' ook nie zo goed als 'buffy' , soms zit er wel es een goei aflevering tussen maar soms vind ik het dan weer een flauw afkooksel van een super serie. Als ze ook ergens geld willen uitslaan hé.

Spike rulez!!
__________________
Steph loves b00zer *mmmmmwwaaaah*


Bunny # 218
Safin is offline  
Old 12-12-2003, 07:32 AM
  #38
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
ja he....dat proberen ze met elke serie he [img]smilies/biggrin.gif[/img] ik vind buffy denk ik ook leuker dan angel ik keek angel veel in het begin zoals dat eerste seizoen dat ging nog wel he!
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-12-2003, 10:23 AM
  #39
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Nightwish:
<STRONG>ja he....dat proberen ze met elke serie he [img]smilies/biggrin.gif[/img] ik vind buffy denk ik ook leuker dan angel ik keek angel veel in het begin zoals dat eerste seizoen dat ging nog wel he!</STRONG>
ja maar naar het schijnt gaan ze het concept van angel helemaal veranderen, terug naar het concept zoals buffy vroeger was.
Echt werken per aflevering en geen 10 afleveringen maken om dan uiteindelijk tot een einde te komen.
Dus ik denk dat dat veel beter gaat zijn en leuker.
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-13-2003, 01:54 AM
  #40
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Quote:
Originally posted by The dready zoinksster:
<STRONG>

ja maar naar het schijnt gaan ze het concept van angel helemaal veranderen, terug naar het concept zoals buffy vroeger was.
Echt werken per aflevering en geen 10 afleveringen maken om dan uiteindelijk tot een einde te komen.
Dus ik denk dat dat veel beter gaat zijn en leuker.</STRONG>

owhja??misschien gaat het dan nog wel wat leuker worden ja you never know.
ik vind angel hier ook een beetje laat komen (niet dat half 11 zo laat is maar ben nogal gauw moe).
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-13-2003, 06:57 AM
  #41
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Nightwish:
<STRONG>


owhja??misschien gaat het dan nog wel wat leuker worden ja you never know.
ik vind angel hier ook een beetje laat komen (niet dat half 11 zo laat is maar ben nogal gauw moe).</STRONG>
half 11 is toch vrij laat voor zo een serie vindt ik maja, hier tonen ze dat meestal rond 19u15. OOk geen goed uur want dan wilt mijn pa altijd het nieuws zien!!!!!!
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-13-2003, 08:27 AM
  #42
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Quote:
Originally posted by The dready zoinksster:
<STRONG>

half 11 is toch vrij laat voor zo een serie vindt ik maja, hier tonen ze dat meestal rond 19u15. OOk geen goed uur want dan wilt mijn pa altijd het nieuws zien!!!!!!</STRONG>
ja daar heb je dan wel weer last van(heb je geen eigen tv dan of van een broer of zus als je die hebt)
wat vind jij dan een goede tijd voor een serie? ik vind van half 9 tot half 10 wel een mooie tijd [img]smilies/biggrin.gif[/img]
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-13-2003, 09:49 AM
  #43
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Nightwish:
<STRONG>

ja daar heb je dan wel weer last van(heb je geen eigen tv dan of van een broer of zus als je die hebt)
wat vind jij dan een goede tijd voor een serie? ik vind van half 9 tot half 10 wel een mooie tijd [img]smilies/biggrin.gif[/img]</STRONG>
Ik heb nog een broer en een zus, maar we hebben maar 1 tv. Maar ik kijk wel dvd'tjes op de puter hier, maja.
Ik vindt 20uur een mooi uur.
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
Old 12-13-2003, 09:56 AM
  #44
Fan Forum Hero

 
Nightwish's Avatar
 
Joined: May 2002
Posts: 74,406
Quote:
Originally posted by The dready zoinksster:
<STRONG>

Ik heb nog een broer en een zus, maar we hebben maar 1 tv. Maar ik kijk wel dvd'tjes op de puter hier, maja.
Ik vindt 20uur een mooi uur.</STRONG>
ja das ook wel een mooie tijd ik jk haast geen dvd`s we hebben ook een dvd speler in de comp en mn broer heeft er 1....
heb zelf ook geen tv op mn kameer iedereen hier heeft er 1 behalve ik poor me... [img]smilies/cry.gif[/img] [img]smilies/hug.gif[/img] WTF I give myself a hug i`m weird.
__________________
We're always gonna be vulnerable. But I don't know what to do now because.. I can't live without you.
Nightwish is offline  
Old 12-13-2003, 11:29 AM
  #45
Part-Time Fan
 
Joined: Nov 2002
Posts: 272
Quote:
Originally posted by Nightwish:
<STRONG>

[img]smilies/hug.gif[/img] WTF I give myself a hug i`m weird.</STRONG>
lol

Maar je kan er toch altijd gaan huren in de videotheek, dan is het goedkoper!!! en veel keuze!!
__________________
I lurk here, I lurk there,
I lurk EVERYWHERE!!!!
The dready zoinksster is offline  
 

Bookmarks


Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 12:45 AM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.