Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Thread Tools
Old 08-26-2016, 05:54 AM
  #61
Supreme Fan

 
Alwayshappy's Avatar
 
Joined: Mar 2013
Posts: 9,897
Quote:
Originally Posted by Eternal Flame (View Post)
haha en nu maar hopen dat 't niet tegenvalt!

Hebben jullie 't alweer bekeken op netflix?
Bezig de serie opnieuw te kijken (al heb ik m al 8x gezien nu), blijft zo leuk. Enige wat ik weet over de revival is wie er in meespeelt, meer niet
__________________
TV shows that I love: Gilmore Girls | Grey's Anatomy | Veronica Mars | Charmed | The Crown | Game of Thrones | Killing Eve | Damages | The Good Wife/The Good Fight | His Dark Materials | Homeland | Brothers & Sisters | The Resident | Everwood | Person of Interest | Fringe | Parenthood | Revenge | Big Little Lies| One Chicago | Everwood | Bones | Big Bang Theory | Marvelous Mrs Maisel | The Good Place | & More.
Alwayshappy is offline  
Old 08-30-2016, 01:40 PM
  #62
Fan Forum Star

 
heartღaflutter's Avatar
 
Joined: Aug 2005
Posts: 207,027
haha knap hoor! Heb 'm al helemaal gezien op netflix haha en begin dit jaar ook al eens via mijn dvd's...

moet zeggen nu aantal jaar later ik kijk wel anders tegen bepaalde dingen aan in de serie haha..
__________________


Karen | Icon: shinebrighterxx] ღ [/SIZE]
heartღaflutter is offline  
Old 09-02-2016, 03:52 AM
  #63
Elite Fan

 
pinkpaisley's Avatar
 
Joined: Nov 2004
Posts: 44,550
Quote:
Originally Posted by Eternal Flame (View Post)
haha knap hoor! Heb 'm al helemaal gezien op netflix haha en begin dit jaar ook al eens via mijn dvd's...

moet zeggen nu aantal jaar later ik kijk wel anders tegen bepaalde dingen aan in de serie haha..
Dit! Ik heb ook alles weer gezien op Netflix. Grappige is dat toen de serie werd uitgezonden ik net zo oud was als Rory en nu ben ik net zo oud als Lorelai in seizoen 1. Dus ik kijk er ook echt heel anders tegen aan.

Maar mijn liefde voor de show is echt onverminderd. Dat verbaast zelfs mij.
__________________
Spoiler Free is the way to be!!
Visit Gilmore Girls // Luke's Flannel


Like the philosopher Jagger once said: You can't always get what you want.
Yvonne
pinkpaisley is offline  
Old 09-04-2016, 01:22 PM
  #64
Fan Forum Star

 
heartღaflutter's Avatar
 
Joined: Aug 2005
Posts: 207,027
haha ik vind de serie ook nog steeds leuk hoor! De humor is nog steeds geweldig

Ik vind bijv. seizoen 6 veel donkerder dan ik 'm toen vond destijds... Veel meer drama, minder humor en de manier van filmen is ook donkerder voor mijn gevoel
Ik vind S7 wat dat betreft mooier gefilmd. Weer meer kleur, warmere kleuren qua filmen.
__________________


Karen | Icon: shinebrighterxx] ღ [/SIZE]
heartღaflutter is offline  
Old 09-06-2016, 12:42 PM
  #65
Elite Fan

 
pinkpaisley's Avatar
 
Joined: Nov 2004
Posts: 44,550
Ja, seizoen 6 vind ik het minste seizoen van allemaal. Gevoelsmatig dan.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Ben nu weer net zo oud als Rory
__________________
Spoiler Free is the way to be!!
Visit Gilmore Girls // Luke's Flannel


Like the philosopher Jagger once said: You can't always get what you want.
Yvonne
pinkpaisley is offline  
Old 09-08-2016, 01:52 AM
  #66
Supreme Fan

 
Alwayshappy's Avatar
 
Joined: Mar 2013
Posts: 9,897
Quote:
Originally Posted by Eternal Flame (View Post)
haha ik vind de serie ook nog steeds leuk hoor! De humor is nog steeds geweldig

Ik vind bijv. seizoen 6 veel donkerder dan ik 'm toen vond destijds... Veel meer drama, minder humor en de manier van filmen is ook donkerder voor mijn gevoel
Ik vind S7 wat dat betreft mooier gefilmd. Weer meer kleur, warmere kleuren qua filmen.
Helemaal mee eens! Al vond ik seizoen 6 nog steeds veel beter dan andere TV series, haha. En ergens vond ik het ook wel realistisch dat er een keer een grote ruzie was en het wat donkerder was.
__________________
TV shows that I love: Gilmore Girls | Grey's Anatomy | Veronica Mars | Charmed | The Crown | Game of Thrones | Killing Eve | Damages | The Good Wife/The Good Fight | His Dark Materials | Homeland | Brothers & Sisters | The Resident | Everwood | Person of Interest | Fringe | Parenthood | Revenge | Big Little Lies| One Chicago | Everwood | Bones | Big Bang Theory | Marvelous Mrs Maisel | The Good Place | & More.
Alwayshappy is offline  
Old 09-24-2016, 02:00 PM
  #67
Fan Forum Star

 
heartღaflutter's Avatar
 
Joined: Aug 2005
Posts: 207,027
haha... wel grappig en lijkt me ook wel weer gek om te zien, een hopelijk volwassen Rory (en Lorelai )


gezien alles wat er gebeurde was het wel logisch dat het seizoen eindigde met een ruzie, ik zou 't ook niet pikken denk ik om continu aan de kant gezet te worden.
__________________


Karen | Icon: shinebrighterxx] ღ [/SIZE]
heartღaflutter is offline  
Old 09-27-2016, 04:48 AM
  #68
Elite Fan

 
pinkpaisley's Avatar
 
Joined: Nov 2004
Posts: 44,550
Quote:
Originally Posted by Eternal Flame (View Post)
haha... wel grappig en lijkt me ook wel weer gek om te zien, een hopelijk volwassen Rory (en Lorelai )


gezien alles wat er gebeurde was het wel logisch dat het seizoen eindigde met een ruzie, ik zou 't ook niet pikken denk ik om continu aan de kant gezet te worden.
Dat was toch ook ASP's plan, destijds. Ieders leven helemaal overhoop. Alleen jammer dat ze dat nooit heeft mogen rechtzetten...

Ik vond L/L echt vreselijk aan het einde van s6, terwijl het begin van s6 juist zo mooi was. Ach, de revival wordt vast geweldig. Kan echt niet wachten!
__________________
Spoiler Free is the way to be!!
Visit Gilmore Girls // Luke's Flannel


Like the philosopher Jagger once said: You can't always get what you want.
Yvonne
pinkpaisley is offline  
Old 09-27-2016, 01:07 PM
  #69
Fan Forum Star

 
heartღaflutter's Avatar
 
Joined: Aug 2005
Posts: 207,027
Das zeker jammer ook al vraag ik me altijd af hoe je als serie schrijver je eigen serie kan verlaten? Soms denk ik wel eens heeft ze 't expres zo achtergelaten? Zodat degene die het na haar moet oprapen het sowieso moeilijk gaat krijgen.

Moet zeggen dat LL in S7 wel mijn hart weer hadden gewonnen, dat was aan einde van S6 niet, toen vond ik Luke ook eigenlijk niet zo leuk!

jaaa ik kan ook niet wachten! Nog 2 maanden!
__________________


Karen | Icon: shinebrighterxx] ღ [/SIZE]
heartღaflutter is offline  
Old 09-28-2016, 11:56 AM
  #70
Elite Fan

 
pinkpaisley's Avatar
 
Joined: Nov 2004
Posts: 44,550
Luke was echt een eikel aan het einde van seizoen 6. Maar goed, eind s7 was ie weer leuk. Ik vond Luke begin s6 eigenlijk het leukst. Tijdens de hele breuk met Rory was hij er echt voor Lorelai. Zo jammer dat die stomme April er tussen kwam. Erger ik me nog steeds aan.
__________________
Spoiler Free is the way to be!!
Visit Gilmore Girls // Luke's Flannel


Like the philosopher Jagger once said: You can't always get what you want.
Yvonne
pinkpaisley is offline  
Old 09-28-2016, 01:35 PM
  #71
Master Fan

 
**Anja**'s Avatar
 
Joined: Feb 2012
Posts: 20,018
Ik heb nooit moeite gehad met April, het was echt Luke (en Anna) die de situatie verkeerd aanpakte.. Hij had Lorelai er vanaf het begin bij moeten betrekken..
__________________
xxx Anja
**Anja** is offline  
Old 09-29-2016, 12:29 AM
  #72
Fan Forum Star

 
heartღaflutter's Avatar
 
Joined: Aug 2005
Posts: 207,027
ja klopt ja... het begon al met de leugen om het niet te vertellen dat hij een dochter had.
Ik vond April niet zo heel vervelend. Ben ook heel erg benieuwd hoe dat in elkaar zit in die 4 afleveringen.
__________________


Karen | Icon: shinebrighterxx] ღ [/SIZE]
heartღaflutter is offline  
Old 09-29-2016, 02:25 AM
  #73
Master Fan

 
**Anja**'s Avatar
 
Joined: Feb 2012
Posts: 20,018
Ja precies. April was gewoon een meisje van 12 dat haar vader wilde leren kennen, kan ik dr niet kwalijk nemen..

Geloof dat ik ergens een interview met Vanessa gelezen heb, dat April nu op de Universiteit zit. Maar hoevaak ze te zien zal zijn weet ik niet..
__________________
xxx Anja
**Anja** is offline  
Old 09-29-2016, 03:26 AM
  #74
Fan Forum Star

 
heartღaflutter's Avatar
 
Joined: Aug 2005
Posts: 207,027
Een glimps van haar lijkt me leuk, maar als ze inderdaad een beetje het leven heeft van Rory destijds hoef ik daar niet te veel van te zien.

Ze zal idd die leeftijd een beetje hebben.
__________________


Karen | Icon: shinebrighterxx] ღ [/SIZE]
heartღaflutter is offline  
Old 09-30-2016, 04:06 AM
  #75
Master Fan

 
**Anja**'s Avatar
 
Joined: Feb 2012
Posts: 20,018
We zullen wel zien hoevaak April voorbij komt..
Is het al 25 november??
__________________
xxx Anja
**Anja** is offline  
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.