Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Tags Thread Tools
Old 10-16-2019, 06:51 PM
  #1
Moderator Support Team

 
diamonds are forever's Avatar
 
Joined: Nov 2009
Posts: 325,475
Platanchors {Ace & Bess} #1: "I can be your anchor. Your platonic anchor."

Welcome to the
1st
Ace & Bess

Appreciation Thread




credit: ? on tumblr
Fans;
01. diamonds are forever
02. NOLA504
03. SweetSymphony
04. ѕυρrємє ωιт¢н
05. Summer Falls
Future Titles;
"Are you asking to be my friend?" "Yeah."
“You two are that kinda close."

Previous Threads;

1 ; 2 ; 3 ; 4 ; 5
__________________
"i'm going to miss you."
"me too."

{katie aiden}

Last edited by diamonds are forever; 03-02-2020 at 02:35 PM
diamonds are forever is offline   Reply With Quote
Old 10-16-2019, 07:42 PM
  #2
Moderator Support Team

 
NOLA504's Avatar

Moderator of ...
Movies
Legacies
Zendaya
 
Joined: Oct 2008
Posts: 170,254
Glad there is finally a thread for them, add me!!!
__________________
Maurice

If YOU ain't wit US,
WE ain't wit Y'ALL!
NOLA504 is offline   Reply With Quote
Old 10-16-2019, 07:48 PM
  #3
Moderator Support Team

 
diamonds are forever's Avatar
 
Joined: Nov 2009
Posts: 325,475
Tonight's episode gave the perfect titles so I just had to make the thread!

Will add you as soon as I make a list.
__________________
"i'm going to miss you."
"me too."

{katie aiden}
diamonds are forever is offline   Reply With Quote
Old 10-16-2019, 07:52 PM
  #4
Moderator Support Team

 
NOLA504's Avatar

Moderator of ...
Movies
Legacies
Zendaya
 
Joined: Oct 2008
Posts: 170,254
I hope they get together at some point. but I like that he wants to be her friend.
And it was nice to see Bess opening up a bit.
__________________
Maurice

If YOU ain't wit US,
WE ain't wit Y'ALL!
NOLA504 is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2019, 09:36 AM
  #5
Moderator Support Team

 
diamonds are forever's Avatar
 
Joined: Nov 2009
Posts: 325,475
Maybe way down the line if Bess is in fact bi. But right now, I definitely think they are much better as platonic friends.
__________________
"i'm going to miss you."
"me too."

{katie aiden}
diamonds are forever is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2019, 11:35 AM
  #6
Moderator Support Team

 
NOLA504's Avatar

Moderator of ...
Movies
Legacies
Zendaya
 
Joined: Oct 2008
Posts: 170,254
Yeah of course if she is. Which I think she is. I like them as friends for now. But I think something will eventually happen.
__________________
Maurice

If YOU ain't wit US,
WE ain't wit Y'ALL!
NOLA504 is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2019, 11:45 AM
  #7
Moderator Support Team

 
diamonds are forever's Avatar
 
Joined: Nov 2009
Posts: 325,475
Maybe, CW usually does put everyone together at least once eventually.
__________________
"i'm going to miss you."
"me too."

{katie aiden}
diamonds are forever is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2019, 11:47 AM
  #8
Moderator Support Team

 
NOLA504's Avatar

Moderator of ...
Movies
Legacies
Zendaya
 
Joined: Oct 2008
Posts: 170,254
Yep they do never fails. lol
__________________
Maurice

If YOU ain't wit US,
WE ain't wit Y'ALL!
NOLA504 is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2019, 11:48 AM
  #9
Moderator Support Team

 
diamonds are forever's Avatar
 
Joined: Nov 2009
Posts: 325,475
It's like a CW must. A show only gets picked up if there's gonna be a triangle and/or friendship turned love eventually.
__________________
"i'm going to miss you."
"me too."

{katie aiden}
diamonds are forever is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2019, 04:22 PM
  #10
Moderator Support Team

 
NOLA504's Avatar

Moderator of ...
Movies
Legacies
Zendaya
 
Joined: Oct 2008
Posts: 170,254
Yep!

They make a great team!



__________________
Maurice

If YOU ain't wit US,
WE ain't wit Y'ALL!
NOLA504 is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2019, 12:56 PM
  #11
Moderator Support Team

 
diamonds are forever's Avatar
 
Joined: Nov 2009
Posts: 325,475
I really like their friendship!
__________________
"i'm going to miss you."
"me too."

{katie aiden}
diamonds are forever is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2019, 05:22 PM
  #12
Moderator Support Team

 
NOLA504's Avatar

Moderator of ...
Movies
Legacies
Zendaya
 
Joined: Oct 2008
Posts: 170,254
I hope we see her opening up to him more.
__________________
Maurice

If YOU ain't wit US,
WE ain't wit Y'ALL!
NOLA504 is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2019, 09:49 AM
  #13
Moderator Support Team

 
diamonds are forever's Avatar
 
Joined: Nov 2009
Posts: 325,475
I'm sure we will.
__________________
"i'm going to miss you."
"me too."

{katie aiden}
diamonds are forever is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2019, 03:22 PM
  #14
Master Fan

 
SweetSymphony's Avatar
 
Joined: Feb 2004
Posts: 17,078
Add me too please I like their friendship so far.
SweetSymphony is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2019, 05:40 PM
  #15
Moderator Support Team

 
NOLA504's Avatar

Moderator of ...
Movies
Legacies
Zendaya
 
Joined: Oct 2008
Posts: 170,254
Welcome Jane!
__________________
Maurice

If YOU ain't wit US,
WE ain't wit Y'ALL!
NOLA504 is offline   Reply With Quote
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2020.

Copyright © 1998-2020, Fan Forum.


TEST