Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Forum Affiliates Tags Thread Tools
Old 07-19-2020, 08:28 AM
  #16
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
Quote:
Originally Posted by miranstarr (View Post)
Poor little boy. I bet he was scared but he still did what needed to be done to save his sister.
Yeah since I have see that happen in NYC, but that's why most have to have them on lease, but damn.. I would so scare..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2020, 01:46 PM
  #17
Fan Forum Star

 
miranstarr's Avatar
 
Joined: May 2005
Posts: 146,923
Leashes do help, but they are not 100% foolproof. I've seen enough dogs pull and break the leash and run off. I run the opposite direction lol.
__________________
MeeTumblrAvengersHemsworth EvansEXOK-Popicon
miranstarr is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2020, 04:34 PM
  #18
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
Oh yeah, for sure, my brother's dog was so strong and it was broke, but thank god that he stop and wait for me.. While other, he can't be trust..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2020, 12:55 AM
  #19
Fan Forum Star

 
Summer Falls's Avatar
 
Joined: Apr 2005
Posts: 190,019
Quote:
Originally Posted by fly me to the moon (View Post)
Oh yeah, for sure, my brother's dog was so strong and it was broke, but thank god that he stop and wait for me.. While other, he can't be trust..
Lol I've had the same issues with my small Maltese ****zu and terrier if they want to go they want to go
__________________
. Everyone loves a mystery .
one year + 25,000
@ Nancy Drew board
Summer Falls is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2020, 04:47 PM
  #20
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
^ I was like what the hell, you better come back.. But other was mix pit bull dog, but my lord.. I was like hell no.. Bec he can ran and never come back..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2020, 05:02 AM
  #21
Fan Forum Star

 
Summer Falls's Avatar
 
Joined: Apr 2005
Posts: 190,019
Quote:
Originally Posted by fly me to the moon (View Post)
^ I was like what the hell, you better come back.. But other was mix pit bull dog, but my lord.. I was like hell no.. Bec he can ran and never come back..
I use to grab my dog and be like you can't do anything lol to small

Your dog ran away ?
__________________
. Everyone loves a mystery .
one year + 25,000
@ Nancy Drew board
Summer Falls is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2020, 06:51 AM
  #22
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
This dog was out of control and all that even tho my brother told me that they haven't training this dog, so that made sense bec that way I have to make sure that he was on lease all the time.. You just can't let him go..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2020, 12:57 AM
  #23
Fan Forum Star

 
Summer Falls's Avatar
 
Joined: Apr 2005
Posts: 190,019
Quote:
Originally Posted by fly me to the moon (View Post)
This dog was out of control and all that even tho my brother told me that they haven't training this dog, so that made sense bec that way I have to make sure that he was on lease all the time.. You just can't let him go..
wow oh and I get t
__________________
. Everyone loves a mystery .
one year + 25,000
@ Nancy Drew board
Summer Falls is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2020, 07:56 AM
  #24
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
Yeah, that's why he wasn't training..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2020, 04:13 AM
  #25
Fan Forum Star

 
Summer Falls's Avatar
 
Joined: Apr 2005
Posts: 190,019
Quote:
Originally Posted by fly me to the moon (View Post)
Yeah, that's why he wasn't training..
tbh my dogs werent overly trained and one side they were anti social i just got away with it cause they are so small i could just pick it up
__________________
. Everyone loves a mystery .
one year + 25,000
@ Nancy Drew board
Summer Falls is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2020, 04:36 PM
  #26
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
Yeah since they was too late to train him..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 07-29-2020, 09:13 PM
  #27
Fan Forum Star

 
Summer Falls's Avatar
 
Joined: Apr 2005
Posts: 190,019
Quote:
Originally Posted by fly me to the moon (View Post)
Yeah since they was too late to train him..
ive been there

well ill post this here bout the marvel game so excited to play it

__________________
. Everyone loves a mystery .
one year + 25,000
@ Nancy Drew board
Summer Falls is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2020, 07:02 AM
  #28
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
Thanks for that..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2020, 11:58 AM
  #29
Fan Forum Star

 
miranstarr's Avatar
 
Joined: May 2005
Posts: 146,923
I haven't played any of the Marvel games, only Avengers Academy on my phone, but they stopped working on that game about one to two years ago.
__________________
MeeTumblrAvengersHemsworth EvansEXOK-Popicon
miranstarr is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2020, 07:07 AM
  #30
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 443,045
I never play those plus I got no time to play..
__________________
whatever our s o u l s are made of
his and mine are the s a m e

Steph/credit: meraki
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2020.

Copyright © 1998-2020, Fan Forum.


TEST