Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Tags Thread Tools
Old 07-21-2011, 10:16 AM
  #46
Graphics Team

 
TogetherღUnashamed's Avatar

Moderator of ...
Fifth Harmony
 
Joined: Feb 2008
Posts: 80,708
thanks for finding the video I remember it was from season one but then i knew the scene and was able to say the lines but where to find the video is another story for me lol!

god the shoe word, who don't use it
__________________
"I think songwriting was the biggest way that I found my identity"
TogetherღUnashamed is online now  
Old 07-21-2011, 10:36 AM
  #47
Moderator Manager
salt and vinegar ♡

 
if i could fly's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
One Direction
 
Joined: May 2009
Posts: 162,510
No problem!

I say shoe all the time as well.
__________________
louis..dunno why i’m asking– actually i wanna ask you about
something i dont wanna ask you about maybe cos i dunno what
you’re gonna say….what flavour…..is harry?” - liam payne
∞ salt and vinegar
{ catia | ©
if i could fly is offline  
Old 07-21-2011, 10:46 AM
  #48
New Fan
 
Joined: Aug 2009
Posts: 78
awww thanks so much for posting the video I have never seen that
bellababe is offline  
Old 07-21-2011, 11:00 AM
  #49
Moderator Manager
salt and vinegar ♡

 
if i could fly's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
One Direction
 
Joined: May 2009
Posts: 162,510
No problem!
__________________
louis..dunno why i’m asking– actually i wanna ask you about
something i dont wanna ask you about maybe cos i dunno what
you’re gonna say….what flavour…..is harry?” - liam payne
∞ salt and vinegar
{ catia | ©
if i could fly is offline  
Old 07-21-2011, 07:36 PM
  #50
Moderator Manager
Louis' sore nipples

 
through the wire's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
 
Joined: Sep 2006
Posts: 160,026
shoe is such a common word people say it all the time, lea, no worries
__________________
mrsjohannahdeakin When you have a boy like this
____________with a s m i l e like this
away ; august 23rd to september 23rd
▌casey · © · · mel is to blame for this
visit one direction | join james corden
through the wire is offline  
Old 07-22-2011, 07:53 AM
  #51
Fan Forum Star

 
LindaLLea's Avatar
 
Joined: Oct 2010
Posts: 109,841
I never use it I just curse if I feel like it But Lea and Cory are adorable in that video Wish we got more of these dancing rehearsals between them
LindaLLea is offline  
Old 07-22-2011, 03:41 PM
  #52
Moderator Manager
salt and vinegar ♡

 
if i could fly's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
One Direction
 
Joined: May 2009
Posts: 162,510
Quote:
“Also, they were talking about things they do to annoy each other and apparently Lea does this noise with her tongue and it really freaks out Cory and he just runs away.” — From the Q&A Session at Gleek-On in Australia
OMG what?!
__________________
louis..dunno why i’m asking– actually i wanna ask you about
something i dont wanna ask you about maybe cos i dunno what
you’re gonna say….what flavour…..is harry?” - liam payne
∞ salt and vinegar
{ catia | ©
if i could fly is offline  
Old 07-22-2011, 06:06 PM
  #53
Moderator Manager
Louis' sore nipples

 
through the wire's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
 
Joined: Sep 2006
Posts: 160,026
omg what in the hilarious
__________________
mrsjohannahdeakin When you have a boy like this
____________with a s m i l e like this
away ; august 23rd to september 23rd
▌casey · © · · mel is to blame for this
visit one direction | join james corden
through the wire is offline  
Old 07-23-2011, 02:49 AM
  #54
Fan Forum Star

 
LindaLLea's Avatar
 
Joined: Oct 2010
Posts: 109,841
LMAO I read that too Patt Now I wanna hear the noice Lea
LindaLLea is offline  
Old 07-23-2011, 11:55 AM
  #55
Moderator Manager
salt and vinegar ♡

 
if i could fly's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
One Direction
 
Joined: May 2009
Posts: 162,510
How can Cory being scared of anything that Lea does with her tongue?!
__________________
louis..dunno why i’m asking– actually i wanna ask you about
something i dont wanna ask you about maybe cos i dunno what
you’re gonna say….what flavour…..is harry?” - liam payne
∞ salt and vinegar
{ catia | ©
if i could fly is offline  
Old 07-23-2011, 12:56 PM
  #56
Moderator Manager
Louis' sore nipples

 
through the wire's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
 
Joined: Sep 2006
Posts: 160,026
omg.
__________________
mrsjohannahdeakin When you have a boy like this
____________with a s m i l e like this
away ; august 23rd to september 23rd
▌casey · © · · mel is to blame for this
visit one direction | join james corden
through the wire is offline  
Old 07-23-2011, 04:46 PM
  #57
Moderator Manager
salt and vinegar ♡

 
if i could fly's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
One Direction
 
Joined: May 2009
Posts: 162,510
He's crazy.



__________________
louis..dunno why i’m asking– actually i wanna ask you about
something i dont wanna ask you about maybe cos i dunno what
you’re gonna say….what flavour…..is harry?” - liam payne
∞ salt and vinegar
{ catia | ©
if i could fly is offline  
Old 07-23-2011, 07:30 PM
  #58
Moderator Manager
Louis' sore nipples

 
through the wire's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
 
Joined: Sep 2006
Posts: 160,026
he has to be... cause lea's tongue

omg i love it
__________________
mrsjohannahdeakin When you have a boy like this
____________with a s m i l e like this
away ; august 23rd to september 23rd
▌casey · © · · mel is to blame for this
visit one direction | join james corden
through the wire is offline  
Old 07-24-2011, 04:17 PM
  #59
Moderator Manager
salt and vinegar ♡

 
if i could fly's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
One Direction
 
Joined: May 2009
Posts: 162,510
I love Cory's "na na na" face.
__________________
louis..dunno why i’m asking– actually i wanna ask you about
something i dont wanna ask you about maybe cos i dunno what
you’re gonna say….what flavour…..is harry?” - liam payne
∞ salt and vinegar
{ catia | ©
if i could fly is offline  
Old 07-24-2011, 04:27 PM
  #60
Moderator Manager
Louis' sore nipples

 
through the wire's Avatar

Moderator of ...
Lea Michele
 
Joined: Sep 2006
Posts: 160,026
and his smile
__________________
mrsjohannahdeakin When you have a boy like this
____________with a s m i l e like this
away ; august 23rd to september 23rd
▌casey · © · · mel is to blame for this
visit one direction | join james corden
through the wire is offline  
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.1
Copyright © 1998-2016, Fan Forum.