Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Thread Tools
Old 08-21-2009, 12:19 AM
  #16
Fan Forum Hero

 
HappySquared's Avatar
 
Joined: May 2003
Posts: 83,953
Quote:
Originally Posted by silver reflection (View Post)
YES like bugs.

Ok here's why I ask. Cause somehow these mosquitoes make their way to my room (normally like one or two). And whenever I kill one, I SWEAR the other one gets mad and then flies towards me !
OMG! I need to be observant sometimes.

Thanks for the new thread Tiff
__________________
Who cares if One More Light goes out...
Well, I do.
Gay
HappySquared is offline  
Old 08-21-2009, 12:20 AM
  #17
KAI
Master Fan

 
KAI's Avatar
 
Joined: Sep 2007
Posts: 16,989
Quote:
Originally Posted by silver reflection (View Post)
Lime !
blue raspberry and watermelon mixed together xD

Quote:
Originally Posted by DefineDelicate (View Post)
OMG KRISTY..lmfaooo
Don't judge me and my randomness!
__________________


w a k e me up, 눈을 떠
kai ▪ they/them ▪ join the exo & bts campaigns
KAI is offline  
Old 08-21-2009, 12:20 AM
  #18
Absolute Fan

 
silver reflection's Avatar
 
Joined: Sep 2006
Posts: 6,291
I'm gonna kill this moth. It is PISSING ME OFF. And just asking for it. I swear. Me vs. the moth.
__________________
tumblr || chloe. || twitter
bellamyclarke || fionajimmy
silver reflection is offline  
Old 08-21-2009, 12:21 AM
  #19
Master Fan

 
DefineDelicate's Avatar
 
Joined: Jan 2009
Posts: 11,166
Quote:
Originally Posted by Shnicky (View Post)
OMG! I need to be observant sometimes.

Thanks for the new thread Tiff
No problem

Quote:
OMG there's this big white moth in my room that looks like a butterfly. I don't want to kill it cause it's too much like a butterfly. But it's... a moth.
OMG I swear the other night, I had a Moth fly and straight up stare at me..without moving, but it was alive, it was soooo odd.

I swear, I think we've all had a dosh of Night Crack
__________________
Jughead Jones lll... ღ
Tiffღ {Icon: Tumblr}
DefineDelicate is offline  
Old 08-21-2009, 12:23 AM
  #20
Absolute Fan

 
silver reflection's Avatar
 
Joined: Sep 2006
Posts: 6,291
Quote:
OMG I swear the other night, I had a Moth fly and straight up stare at me..without moving, but it was alive, it was soooo odd.

I swear, I think we've all had a dosh of Night Crack
Maybe moths have more sophisticated minds than other bugs. But the one in my room was going in circles ! And when I killed it, it was like.. DUSTY ! It was so weird. I feel like I killed an angel moth, or something.
__________________
tumblr || chloe. || twitter
bellamyclarke || fionajimmy
silver reflection is offline  
Old 08-21-2009, 12:27 AM
  #21
Master Fan

 
DefineDelicate's Avatar
 
Joined: Jan 2009
Posts: 11,166
LOL!!!!
__________________
Jughead Jones lll... ღ
Tiffღ {Icon: Tumblr}
DefineDelicate is offline  
Old 08-21-2009, 12:27 AM
  #22
Fan Forum Hero

 
HappySquared's Avatar
 
Joined: May 2003
Posts: 83,953
You guys are funny!
__________________
Who cares if One More Light goes out...
Well, I do.
Gay
HappySquared is offline  
Old 08-21-2009, 12:28 AM
  #23
Absolute Fan

 
silver reflection's Avatar
 
Joined: Sep 2006
Posts: 6,291
It's only the true story of my life.
__________________
tumblr || chloe. || twitter
bellamyclarke || fionajimmy
silver reflection is offline  
Old 08-21-2009, 12:35 AM
  #24
Fan Forum Star

 
Stay to the Lights's Avatar

Moderator of ...
Books and Writing
 
Joined: Dec 2005
Posts: 239,577
Sorry, i'm back.. Just went to the supermarket to buy some things for dinner.
__________________
From one world; into another.
Stay to the Lights is offline  
Old 08-21-2009, 12:36 AM
  #25
KAI
Master Fan

 
KAI's Avatar
 
Joined: Sep 2007
Posts: 16,989
This conversation only further proves that epic people can indeed be found in here
__________________


w a k e me up, 눈을 떠
kai ▪ they/them ▪ join the exo & bts campaigns
KAI is offline  
Old 08-21-2009, 12:42 AM
  #26
Master Fan

 
DefineDelicate's Avatar
 
Joined: Jan 2009
Posts: 11,166
Quote:
Originally Posted by FunSizeKristy (View Post)
This conversation only further proves that epic people can indeed be found in here
hahaha Indeed. I know my girls well
__________________
Jughead Jones lll... ღ
Tiffღ {Icon: Tumblr}
DefineDelicate is offline  
Old 08-21-2009, 12:45 AM
  #27
KAI
Master Fan

 
KAI's Avatar
 
Joined: Sep 2007
Posts: 16,989
I love

I love you guys!!!!
__________________


w a k e me up, 눈을 떠
kai ▪ they/them ▪ join the exo & bts campaigns
KAI is offline  
Old 08-21-2009, 12:47 AM
  #28
Master Fan

 
DefineDelicate's Avatar
 
Joined: Jan 2009
Posts: 11,166
Quote:
Originally Posted by FunSizeKristy (View Post)
I love

I love you guys!!!!
i lOVES YOU TOOO I have such a urge to call you "Fun Kristy" because of your username
__________________
Jughead Jones lll... ღ
Tiffღ {Icon: Tumblr}
DefineDelicate is offline  
Old 08-21-2009, 12:48 AM
  #29
Absolute Fan

 
silver reflection's Avatar
 
Joined: Sep 2006
Posts: 6,291
Quote:
Originally Posted by DefineDelicate (View Post)
i lOVES YOU TOOO I have such a urge to call you "Fun Kristy" because of your username
I'm always about to write that !
__________________
tumblr || chloe. || twitter
bellamyclarke || fionajimmy
silver reflection is offline  
Old 08-21-2009, 12:49 AM
  #30
KAI
Master Fan

 
KAI's Avatar
 
Joined: Sep 2007
Posts: 16,989
lol, call me anything you like (except late to dinner )
__________________


w a k e me up, 눈을 떠
kai ▪ they/them ▪ join the exo & bts campaigns
KAI is offline  
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2018.

Copyright © 1998-2018, Fan Forum.


TEST