Fan Forum
Remember Me?
Register

  Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Thread Tools
Old 04-20-2004, 02:21 PM
  #16
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by pookie76:
<STRONG>Ohhh...Habt ihr gesehen? [img]smilies/blinkie.gif[/img] Jack Bauer ist bei unseren Felsen gelandet!! [img]smilies/slinkie.gif[/img] [img]smilies/pinkie.gif[/img]</STRONG>
Ja das dachte ich mir auch [img]smilies/lol.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-20-2004, 02:23 PM
  #17
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by Angel99:
<STRONG>
Ich bin ja bald wieder in der Nähe von B&N und Borders [img]smilies/wink.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img]</STRONG>
Nur du? [img]smilies/goof.gif[/img] Oder nimmst du uns mit? [img]smilies/wink.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-20-2004, 02:44 PM
  #18
Total Fan

 
pookie76's Avatar
 
Joined: May 2001
Posts: 7,307
B&N...Borders... [img]smilies/bawl.gif[/img] [img]smilies/bawl.gif[/img] Ich will da auch hin. [img]smilies/sigh.gif[/img]
__________________
"I left my heart in San Francisco..."
pookie76 is offline  
Old 04-20-2004, 03:14 PM
  #19
Absolute Fan

 
gal25's Avatar
 
Joined: May 2001
Posts: 6,749
Ja, ja B&N... [img]smilies/biggrin.gif[/img] [img]smilies/eyebrows.gif[/img] und Borders ! [img]smilies/biggrin.gif[/img]
__________________
#5 Member of the L.A.-ASC

Everything is not yet lost.
gal25 is offline  
Old 04-20-2004, 09:11 PM
  #20
Master Fan

 
Angel99's Avatar
 
Joined: Mar 2002
Posts: 10,237
Morgen [img]smilies/biggrin.gif[/img] ...da bin ich wieder [img]smilies/wink.gif[/img] ...gal? [img]smilies/look.gif[/img]

&lt;&lt;&lt; Isernichthüüüth?

[img]smilies/sigh.gif[/img] [img]smilies/in_love.gif[/img] [img]smilies/kiss.gif[/img]

[img]smilies/blush.gif[/img] floh na logo 'WIR' [img]smilies/slinkie.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img] ... bin mir einfach nicht gewöhnt in Mehrzahl zu sprechen weil ich ja sonst meist allein unterwegs bin [img]smilies/wink.gif[/img] ...ich gelobe Besserung [img]smilies/biggrin.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img]

[ 04-20-2004: Message edited Angel99 ]
__________________
Everyone deserves a second chance - will I ever get one?
Angel99 is offline  
Old 04-20-2004, 09:16 PM
  #21
Absolute Fan

 
gal25's Avatar
 
Joined: May 2001
Posts: 6,749
Hey Angel! [img]smilies/wave.gif[/img] Hier bin ich! [img]smilies/blinkie.gif[/img] [img]smilies/biggrin.gif[/img] Habe schon auf dich gewartet! [img]smilies/wink.gif[/img]

[img]smilies/sigh.gif[/img] jiaaaaaaa...er ist tho thuethhhhhhhhhh.... [img]smilies/sigh.gif[/img] [img]smilies/drool.gif[/img] [img]smilies/sigh.gif[/img]

Ich wuensche dir dann mal viel Spass bei der Arbeit. ICH gehe jetzt ins Bett, bin doch etwas muede jetzt. [img]smilies/wink.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img]

[img]smilies/kiss.gif[/img] Bis später! [img]smilies/kiss.gif[/img]
__________________
#5 Member of the L.A.-ASC

Everything is not yet lost.
gal25 is offline  
Old 04-20-2004, 09:23 PM
  #22
Master Fan

 
Angel99's Avatar
 
Joined: Mar 2002
Posts: 10,237
Quote:
Originally posted by gal25:
<STRONG>Hey Angel! [img]smilies/wave.gif[/img] Hier bin ich! [img]smilies/blinkie.gif[/img] [img]smilies/biggrin.gif[/img] Habe schon auf dich gewartet! [img]smilies/wink.gif[/img]

[img]smilies/sigh.gif[/img] jiaaaaaaa...er ist tho thuethhhhhhhhhh.... [img]smilies/sigh.gif[/img] [img]smilies/drool.gif[/img] [img]smilies/sigh.gif[/img]

Ich wuensche dir dann mal viel Spass bei der Arbeit. ICH gehe jetzt ins Bett, bin doch etwas muede jetzt. [img]smilies/wink.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img]

[img]smilies/kiss.gif[/img] Bis später! [img]smilies/kiss.gif[/img]</STRONG>

Ahhhhh [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/hug.gif[/img] ..dann schlaf schön und träum süss [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/wave.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img]
__________________
Everyone deserves a second chance - will I ever get one?
Angel99 is offline  
Old 04-20-2004, 09:27 PM
  #23
Absolute Fan

 
gal25's Avatar
 
Joined: May 2001
Posts: 6,749
Quote:
Originally posted by Angel99:
<STRONG>


Ahhhhh [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/hug.gif[/img] ..dann schlaf schön und träum süss [img]smilies/kiss.gif[/img] [img]smilies/wave.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img]</STRONG>
Danke, ich hoffe ich werde schön träumen! [img]smilies/wink.gif[/img] [img]smilies/eyebrows.gif[/img] [img]smilies/biggrin.gif[/img]

Bis dann! [img]smilies/wave.gif[/img] [img]smilies/kiss.gif[/img]
__________________
#5 Member of the L.A.-ASC

Everything is not yet lost.
gal25 is offline  
Old 04-20-2004, 11:34 PM
  #24
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by Angel99:
<STRONG>Morgen [img]smilies/biggrin.gif[/img] ...da bin ich wieder

[img]smilies/blush.gif[/img] floh na logo 'WIR' [img]smilies/slinkie.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img] ... bin mir einfach nicht gewöhnt in Mehrzahl zu sprechen weil ich ja sonst meist allein unterwegs bin [img]smilies/wink.gif[/img] ...ich gelobe Besserung [img]smilies/biggrin.gif[/img] [img]smilies/wink.gif[/img]

[ 04-20-2004: Message edited Angel99 ]</STRONG>
[img]smilies/kiss.gif[/img] Habe ich mir schon fast gedacht! [img]smilies/wink.gif[/img] [img]smilies/kiss.gif[/img]
Morgen btw! [img]smilies/wave.gif[/img]

Was ich noch sagen wollte - ist gestern ejmandem bei '24' aufgefallen, dass der Laden in der Soledat Canyon Road sein sollte [img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/biggrin.gif[/img] [img]smilies/sigh.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-20-2004, 11:55 PM
  #25
Master Fan

 
MoonMouse's Avatar
 
Joined: Jul 2001
Posts: 11,807
Morgen!
Habt einen schönen Tag! [img]smilies/kiss.gif[/img]

Oops, sorry.... Danke für den neuen Thread! [img]smilies/hug.gif[/img]

[ 04-20-2004: Message edited MoonMouse ]
__________________
Every time I think I´ve hit bottom, somebody throws me a shovel.
MoonMouse is offline  
Old 04-21-2004, 12:04 AM
  #26
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by MoonMouse:
<STRONG>Morgen!
Habt einen schönen Tag! [img]smilies/kiss.gif[/img]

Oops, sorry.... Danke für den neuen Thread! [img]smilies/hug.gif[/img]

[ 04-20-2004: Message edited MoonMouse ]</STRONG>
[img]smilies/wave.gif[/img] Servus! [img]smilies/biggrin.gif[/img]

Na was macht die Kunst? Mal wieder interessante Träume gehabt?
Karin hatte letzten geträumt dass ich in vier Wochen nach Bremen zum arbeiten gehe [img]smilies/goof.gif[/img] Was das wohl heißen mag? [img]smilies/goof.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-21-2004, 01:02 AM
  #27
Master Fan

 
MoonMouse's Avatar
 
Joined: Jul 2001
Posts: 11,807
Quote:
Originally posted by flohmac:
<STRONG>

[img]smilies/wave.gif[/img] Servus! [img]smilies/biggrin.gif[/img]

Na was macht die Kunst? Mal wieder interessante Träume gehabt?
Karin hatte letzten geträumt dass ich in vier Wochen nach Bremen zum arbeiten gehe [img]smilies/goof.gif[/img] Was das wohl heißen mag? [img]smilies/goof.gif[/img] [img]smilies/lol.gif[/img]</STRONG>

[img]smilies/lol.gif[/img] Servus! [img]smilies/rotfl.gif[/img]
Naja... viel Arbeit, wenig Schlaf, viel [img]smilies/read.gif[/img].... keine Träume, jedenfalls nicht daß ich wüßte [img]smilies/frown.gif[/img]

Bremen? [img]smilies/goof.gif[/img] Na da biste wenigsten nah an pookie... und von mir ist das auch nicht soooo weit [img]smilies/biggrin.gif[/img]

[ 04-21-2004: Message edited MoonMouse ]
__________________
Every time I think I´ve hit bottom, somebody throws me a shovel.
MoonMouse is offline  
Old 04-21-2004, 01:05 AM
  #28
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by MoonMouse:
<STRONG>


[img]smilies/lol.gif[/img] Servus! [img]smilies/rotfl.gif[/img]
Naja... viel Arbeit, wenig Schlaf, viel [img]smilies/read.gif[/img].... keine Träume, jedenfalls nicht daß ich wüßte [img]smilies/frown.gif[/img]

Bremen? [img]smilies/goof.gif[/img] Na da biste wenigsten nah an pookie... und von mir ist das auch nicht soooo weit [img]smilies/biggrin.gif[/img]

[ 04-21-2004: Message edited MoonMouse ]</STRONG>
Ja aber mal ehrlich was will ich in Bremen? [img]smilies/goof.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Old 04-21-2004, 01:25 AM
  #29
Master Fan

 
MoonMouse's Avatar
 
Joined: Jul 2001
Posts: 11,807
Quote:
Originally posted by flohmac:
<STRONG>

Ja aber mal ehrlich was will ich in Bremen? [img]smilies/goof.gif[/img]</STRONG>
Äääh, gute Frage! [img]smilies/goof.gif[/img] Ist zwar ganz süß da, aber da ist auch echt der Hund begraben [img]smilies/goof.gif[/img]
__________________
Every time I think I´ve hit bottom, somebody throws me a shovel.
MoonMouse is offline  
Old 04-21-2004, 02:13 AM
  #30
Master Fan

 
Joined: Mar 2001
Posts: 11,304
Quote:
Originally posted by MoonMouse:
<STRONG>

Äääh, gute Frage! [img]smilies/goof.gif[/img] Ist zwar ganz süß da, aber da ist auch echt der Hund begraben [img]smilies/goof.gif[/img]</STRONG>
Vor allem warum träumt sie net dass wir im Lotto gewinnen oder so was [img]smilies/goof.gif[/img] Oh well...da steckt man wohl nicht drin was [img]smilies/lol.gif[/img]
Btw habe heute deinen Brief bekommen [img]smilies/kiss.gif[/img] Die 'Three Doors Down' und 'LP' haste aber net gebrannt was? [img]smilies/goof.gif[/img] Hatte gedacht ich hatte dir das gesagt, aber das habe wohl dann ich geträumt [img]smilies/lol.gif[/img] [img]smilies/goof.gif[/img]
__________________
Life is completely arbitrary - have a nice one!

Choose your words carefully - Anything you say may be thrown back in your face with vicious sarcasm.
flohmac is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks



Forum Affiliates
JASON BEHR ORG, RoswellOracle - Visions of Antar, Guerins Tumblr
Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 10:10 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2024.

Copyright © 1998-2024, Fan Forum.