| #151 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2008
| Damn va dåliga bidrag. Dom enda 'bra' är Ola och Salem. Det är ändå bra musik. Resten var inte bra. __________________ "And I know that you won't be the d r a p e r s | |||
| |
| #152 | |||
| Extreme Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Aug 2009
| ikr? Ballader med smörsång och "zomg plz stay with meeee" är de värsta typen av musik. Det borde inte ens få kallas för musik, trashy slakt av öronen snarare ![]() __________________ "ℳy eyes meet Gale's for just a moment, but it's long enough for two people who operate the way w e do." Hawtniss♥ | |||
| |
| #153 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2008
| Haha. Men den näst sista låten va inte bra. "Singel" hette den eller nåt. ![]() __________________ "And I know that you won't be the d r a p e r s | |||
| |
| #154 | |||
| Nä jag vet, den sög Men ja Ola var catchy och Salem var också helt okej. De andra var riktigt kassa.__________________ "ℳy eyes meet Gale's for just a moment, but it's long enough for two people who operate the way w e do." Hawtniss♥ | |||
| |
| #155 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Kommer att bli underhållande! Fast på det dåliga sättet..__________________ | |||
| |
| #156 | |||
| Äsch sån underhållning är också bra Plus att Aftonbladet & Expressen frossar i det ![]() __________________ "ℳy eyes meet Gale's for just a moment, but it's long enough for two people who operate the way w e do." Hawtniss♥ | |||
| |
| #157 | |||
| Hoppas det blir nån bra mellanakt i alla fall! __________________ "And I know that you won't be the d r a p e r s | |||
| |
| #158 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Läste något om att Dolph (haha) skulle göra någon mellanakt! ![]() __________________ | |||
| |
| #159 | |||
| Exciting! ![]() __________________ "And I know that you won't be the d r a p e r s | |||
| |
| #160 | |||
| Verrry! ![]() __________________ | |||
| |
| #161 | |||
| Den här dan har gått sååå fort ![]() __________________ "ℳy eyes meet Gale's for just a moment, but it's long enough for two people who operate the way w e do." Hawtniss♥ | |||
| |
| #162 | |||
| Vad har du gjort idag? __________________ | |||
| |
| #163 | |||
| Sovit Jag var uppe sent igår så jag sov till klockan två Sen har jag baaara degat. Själv då? __________________ "ℳy eyes meet Gale's for just a moment, but it's long enough for two people who operate the way w e do." Hawtniss♥ | |||
| |
| #164 | |||
| Nice! ![]() Inte så mycket, var ute och gick med mina hundar förut. Sen suttit vid datorn. That's it. __________________ | |||
| |
| #165 | |||
| Vi har båda haft en extremt produktiv dag Jag funderade på om jag skulle dra till gymmet ... men sen gick jag och käkade lite M&M istället ![]() __________________ "ℳy eyes meet Gale's for just a moment, but it's long enough for two people who operate the way w e do." Hawtniss♥ | |||
| |
![]() |
| Bookmarks |
| Forum Affiliates | |
| Thread Tools | |
| |