| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Thread Tools |
| |
| #91 | |||
| Fan Forum's Finest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2004
| ja det kan man ju lugnt säga lol Å jag brukar hinna med gbg på sommaren minst en gång. Men pga regnet i sommras han jag inte. Ursh vad trött jag e nu. __________________ Sara![]() dom kanske krossar mig en dag | men tills dess var det jag som vann | |||
| |
| #94 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Jisses! När tog du den? __________________ Alexander Skarsgård | |||
| |
| #96 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Aha okej. Har ju inte fått feber och sånt iaf! __________________ Alexander Skarsgård | |||
| |
| #100 | |||
| Det är faktiskt jul snart! D: Är inte redo. ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| |
| #102 | |||
| Fan Forum's Finest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2004
| jopp det e det. Hoppas vi får snö i år. Hadde det inte det förra året. Kom typ den 27 eller 28 lol Ska hem te mina föräldrar 1st advent gör det altid...tradition. __________________ Sara![]() dom kanske krossar mig en dag | men tills dess var det jag som vann | |||
| |
| #103 | |||
| Det är ingenting! Är alltid den som köper julklappar i sista minuten! ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| |
| #104 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2007
| Haha. Jag har faktiskt köpt en julklapp ska nog ta svin-vaccinet på måndag. Då har de till oss under 40 tror jag ... men är fortfarande osäker.. __________________ Icon;Ghost.of.you | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |