| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #61 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik kijk ze niet vaak maar wel soms en ook omdat ik gek ben van ijshockey ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #62 | |||
| Part-Time Fan ![]() Joined: Sep 2008
| Ik heb net Lonestar state of mind gedownload! Woei! En mijn broer gevraagd of hij ergens Americano vandaan wil toveren ![]() Iemand nog wat leuks gedaan dit weekend? __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #63 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik heb Rainman gekeken! ![]() jullie? __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #64 | |||
| Gister waren hier vrienden van mijn broer dus we hebben lekker op de bank gezeten, beetje tv gekeken en iedereen aan de braintraining gezet op mijn DS ![]() Vandaag eens goed mijn kamer uitgezocht. Veel oude zooi weg gedaan. Veel oude bestand cd'stjes uitgezocht (veel oude DC dingen terug gevonden. Schattig!) echt zo'n lekkere zondag besteding dus ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #65 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha.... en nu weekend alweer voorbij ![]() Nieuwe ep morgen! ![]() Gefeliciteerd Rella ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #66 | |||
| Ik heb een geweldig downloadprogramma! Met dank aan mijn broer. Ik kan nu super snel downloaden en het is nog legaal ook want we betalen er flink voor! Ik download nu met 1MB per seconde. Vanaf nu dus alle tvseries op vette HQ downloaden! Geen 300mb bestanden meer maar mooi 1 GB Super beeld, super screencaps! Ik ben blij ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #67 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha gefeliciteerd daarmee! ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #68 | |||
| ghehe thanks! Misschien leuk om weer terug te gaan naar beetje Fringe gebabbel; -Heeft iemand nog leuke ideetjes wat leuk zou zijn om in Fringe te zien (en dan niet de standaard dingen die we al weten zoals Peter's moeder en zijn geschiedenis enz) gewoon, originele dingen. __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #69 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bedankt Karen ![]() En je harde schijf is eerder vol dan een 350mb bestand ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #70 | |||
| Dat is waar! Maar het scheelt dat ik niet zoveel series op de computer laat staan. Ik kijk dingen en smijt ze er daarna meteen weer vanaf ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #71 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik heb geen originele ideeen chantal! sorry haha.. ik ben vooral erg benieuwd naar peter z'n verleden, en z'n moeder ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #72 | |||
| Ik ook! Ik zou Peter wel eens los willen zien gaan in een bar. Zodat hij dronken word en iets heel stoms gaat doen. Dit dronkenschap te wijden aan een herrinering die op een of andere manier naar boven is gekomen, dan wel door zijn pa, dan wel door een voorkomen tijdens een onderzoek. __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #73 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha dronken mensen zijn altijd lachen in series ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #74 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik ben ent zoals Karen ook benieuwd naar Peter's verleden en zijn moeder ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #75 | |||
| Quote:
![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |