| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #46 | |||
| Part-Time Fan ![]() Joined: Sep 2008
| Quote:
Aan de andere kant, dat Grainy heeft ook wel weer zijn charmes. Ach ja. Ik heb seizoen 1 van een oud-vriendinnetje overgenomen. Zij moest hem niet meer en ik wilde hem maar al te graag hebben ![]() Oww de nieuwe afl was leuk! Minder spectaculair, dat wel en hij ging super snel voorbij! Dit keer iets minder ranzige dingen, zoals oogballen die uit de kassen worden getrokken enz. Ik vond die Roy persoon wel een toffe vent, die mag van mij wel vaker langs komen, maar kleine kans dat dat gebeurd. Wel weer wat vraagtekens bij deze afl. -De man met de camera -Het glazen plaatje uit de vrouws hand - Wat is er toch gebeurd met Peter's moeder. Is ze verhuist, zit ze net als Walter in een gekkenhuis? Is ze een crimineel en zit ze achter gesloten tralies? Volgens mij is het wel iets meer dan; ze kon het niet meer aan en is met de noorderzon vertrokken. Misschien heeft het iets te maken met Peter's gezondheid (hetgeen waar Walter vorige keer over begon naar Olivia) Olivia krijgt trouwens wel steeds meer mijn waardering. Ik had nooit zoveel met haar, maar nu is ze toch best oke ![]() Ben benieuwd naar volgende week ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #47 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik vond dat piano stukje wel heel leuk ![]() heb de promo eigenlijk nog nie gezien voor volgende week ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #48 | |||
| Ik heb het eventjes op Youtube opgespeurd. Ohhh, het word weer heerlijk ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #49 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hoe kan t ook anders dan heerlijk zijn met Joshua Jackson ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #50 | |||
| LOL, ik wilde het eigenlijk niet zeggen :p, maar ja. Hoe kan zo'n aflevering mislukken als Joshua door het beeld danst (niet letterlijk) Wat blijft het toch fijn dat meneer weer in een serie speelt ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #51 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 11 Oktober komt The Mighty Ducks met een hele jonge Joshua op Net 5 ![]() Ik vindt dat grainy heel irri in de afleveringen en vooral omdat het ook door hun gezicht aan het sneeuwen is ![]() Quote:
![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #52 | |||
| Ow hip! Jonge Josh is schattig! Dank je wel voor het zeggen ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #53 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | volgens mij heb ik daar stukje van gezien.. Is dit niet over hockey ofzo? __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #54 | |||
| Yup Joshua is nog heeel jong daar. Schattig!Ik kan alleen niet vinden hoelaat het word uitgezonden. __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #55 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | als het op zaterdag is ofzo vast rond de klok van 4 of 5 denk ik ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #56 | |||
| Zoiets schoot ook door mijn hoofd ja! Hihi, het is een kinderfilm, maar al die "oude" dames (wij dus) zitten voor de tv te kwijlen! __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #57 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha en dan ook nog bij een klein jochie.. is dat nie strafbaar?! ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #58 | |||
| Ach, vast niet. En trouwens! Laten we niet het liefdesverhaal Tamara/Pacey vergeten he ![]() De film is trouwens uit of 1994 of 1996. Nou, in 1994 was meneertje 15 en in 1996 17. Mag vast wel ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #59 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | De film is uit 1992 dus hij was 14 De 2de is uit 1994 en de 3de is uit 1996 ![]() Het mag dan wel een kinderfilm zijn, maar Joshua zit in die film Ik heb ze alle 3 op DVD ook ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #60 | |||
| Hahaha oh geniaal! Oh, dit is nummer 1. 14 jaar oude Josh. LIEF ![]() Kijk je ze nog vaak? __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |