| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #16 | |||
| Part-Time Fan ![]() Joined: Sep 2008
| Ik vind dat zowiezo de laatste tijd elke zender series aan het verkloten is. Ik kijk overigs ook nauwelijks meer tv, vooral bijna geen rtl meer. Vreemd. Vroeger was het me favo zender maar tegenwoordig kijk ik meer naar sbs, terwijl ik die altijd verafschuwde ![]() Hoe dan ook. Ik hoop dat de Fringe op een geweldige zender terecht komt op een beetje een normale tijd. __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #17 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik vind dat SBS producties dus SBS6, Net5 en Veronica toch hun series het beste behandelen.. Dus ik hoop dat Fringe daar komt! ![]() Past wel in rijtje JJ Abrams series dat de zender al heeft gehad ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #18 | |||
| Dat is waar inderdaad! Nou, laten we dan maar hopen op net 5, want sbs heeft niet zoveel series, dat is meer een entertainment zender (waar overigs niks mis mee is hoor) Goh, zou het niet een stunt zijn als gewoon Nederland 1,2 of 3 het uitzend :p __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #19 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik hoop ook dat Ne5, SBS6 of Veronica de serie krijgen en die weten pas wat promotie ook is RTL heeft daar nog nooit van gehoord ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #20 | |||
| Helemaal waar wat je zegt! Ohhh, wat zou het fijn zijn als we gewoon weer eens Joshua Jackson op de Nederlandse tv te zien krijgen. Het enige nadeel van sbs en the gang vind ik dat ze heel slecht tvseries "afmaken" Het laatste seizoen van Charmed is nooit uitgezonden, bij Dawson's Creek waren ze heel nalatig en dat zie ik nog wel bij meer tvshows gebeuren. Beetje jammer. Maar goed. Beter iets dan niets en als het mee zit is het einde van de Fringe voorlopig nog niet in zicht ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #21 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | SBS, Veronica en Net5 zijn er goed in. Ze laten je weten wanneer de serie eventjes stop en laten je ook weer weten wanneer de serie weer terugkomt. RTL doet dat helemaal niet. Die stopt gewoon zonder iets te vertellen met de serie en zeggen ook niet wanneer de serie weer terug is. Je komt er achter als je aan het zappen bent met hun ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #22 | |||
| Gelukkig voor ons bestaat er downloaden he ![]() Trouwens, over die voorpagina van deze topic, is het niet leuk als we bijvoorbeeld redenen neer zetten waarom Fringe zo gaaf is? En een banner? Misschien liedjes die ons herrineren aan Fringe? __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #23 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Banners zijn al in de maak ![]() Reden zijn ook leuk. Ik weet mijn reden al ![]() Omdat Joshua Jackson eindelijk weer terug op TV is ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #24 | |||
| Amen to that ![]() Mag ik heel eerlijk zijn? Als Josh er niet in had gezeten had ik niet eens gekeken. ![]() Ik ben ook totaaaaaaaaal geen fan van dit soort shows. Van die ene griezelige dingen. Maar als Josh vaker halfnaakt rond loopt in de show maakt dat alles goed ![]() Trouwens, mag ik héél even off topic gaan? DE Toppers gaan naar het songfestival! Dit word zo leuk!Oke, weer at topic. Mijn reden (dan heb je die alvast): "Omdat de humor van Joshua alleen al het kijken waard is." __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #25 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik had wel gekeken als Joshua er niet in zat want ik hou van allerlei shows Joshua is een nog meer reden om het te kijken. ![]() De toppers? De Eurovisie wordt weer hilarious volgende jaar. ![]() Ik zit net te denken, maar horen redenen niet in de topics van characters? Ik heb ze nog nooit in een Dutch/Belgian of andere thread gezien ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #26 | |||
| Mmm.. goed punt Nou ja, doen we het niet :pJaa, de toppers! Ik vind het wel een stunt. Dit jaar gaan we gewoon een stel idioten sturen die weten hoe je een over de top act moet verzorgen en die wel tegen wat kritiek kunnen. Dit jaar gaat echt grappig worden! 2 van die relnichten en Rene Froger. Dit word een act die het songfestival niet snel gaat vergeten ![]() __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #27 | |||
| Hey iedereen! Hoe gaat het hier met jullie? Iedereen een beetje aan het genieten van het mooie weer? __________________ What you said earlier was right. I never did. How could I? Just look at you... | |||
| | Reply With Quote |
| #28 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | welk mooi weer! ![]() Joshua Jackson is voor mij de hoofdreden om te gaan kijken, maar de serie zelf vind ik ook wel toppie! ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
| #29 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Het is hier wel mooi weer geweest esp. Zaterdag en Zondag. De serie zeker toppie en kan niet wachten tot de volgende aflevering ![]() __________________ Some people come into our lives and quickly go. They stay in our lives for awhile, leave footprints on our hearts, and we are never ever the same. | |||
| | Reply With Quote |
| #30 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | twas 's middags op zaterdag redelijk maar vond t best barre koud Morgen nieuwe ep, nou overmorgen voor ons dan ![]() __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |