| #1 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2007
| Dutch/Belgian #2: 'Cause We're Young And Beautiful! Welcome to the Dutch/Belgian Thread #2: 'Cause we're young and beautiful! ![]() made by ambetanterik ![]() made by xlennie Members![]() 1: Miss_Leonie 2: ambetanterik 3: -Boukje- 4: xlennie 5: BrokenxDoll Arts: ![]() ![]() ![]() all by -Boukje- ![]() ![]() ![]() all by ambetanterik __________________ Aline
Last edited by ambetanterik : 04-15-2008 at 12:34 PM. | |||
| | Reply With Quote |
| #2 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dankje voor het openen ![]() __________________ Can't deny those eyes looking your way | |||
| | Reply With Quote |
| #3 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2007
| Graag gedaan ![]() heb de arts in de OP wat vernieuwd, hoop dat dat oké is ![]() ![]() __________________ Aline
| |||
| | Reply With Quote |
| #4 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | tuurlijk vind de openingsbanner trouwens echt niet mooi ![]() iemand met meer talent die iets wil maken?? __________________ Can't deny those eyes looking your way | |||
| | Reply With Quote |
| #5 | |||
| oké dan ![]() Ik vind hem wel leuk hoor...maar ik zal wel eens proberen of het me lukt om wat te maken ![]() Hoe vet is het trouwens dat ze een grammy gewonnen heeft ![]() Wat een performance vooral het einde, wauw!!en hoe ze naar het podium moest rennen, zo grappig ![]() __________________ Aline
Last edited by ambetanterik : 02-11-2008 at 01:41 PM. | |||
| | Reply With Quote |
| #6 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | heeeeeeeel goed ik had toch liever 2 gehad ![]() ja dat loopje was echt hilarisch__________________ Can't deny those eyes looking your way | |||
| | Reply With Quote |
| #7 | |||
| Ja, zeker als Amy wino er 5 wint, bah zeg!! ![]() __________________ Aline
| |||
| | Reply With Quote |
| #8 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Best Dressed Women 2007 - ELLE Carrie word genoemd als best geklede door Elle ja, die Amy heeft dat niet eens echt verdiend ![]() ze moet eerst maar afkicken ![]() __________________ Can't deny those eyes looking your way | |||
| | Reply With Quote |
| #9 | |||
| Terecht!! Ze ziet er echt altijd leuk uit ![]() ik wist niet dat Carrie maar 5"3' is, ze ziet er zo lang uit ![]() Ik vind ook niet dat Amy ze verdient, ik vind d'r zoo slecht!! ![]() en als zelfs je eigen moeder zegt dat ze denkt dat je binnen het jaar wel zal dood zijn ben je serieus laag gevallen!! __________________ Aline
| |||
| | Reply With Quote |
| #10 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dat is inderdaad klein ik dacht dat ze wel 5'7 5'8 zou zijn, zoals ik ![]() nou..ik vind het ook nogal overkomen zo van 'go Amy!! zoals je nu bent ben je goed' misschien stimuleert het haar juist om door te gaan met haar levensstijl ![]() ja dat is inderdaad ernstig __________________ Can't deny those eyes looking your way | |||
| | Reply With Quote |
| #11 | |||
| Héé, wij zijn even groot ik dacht ook dat Carrie zoiets was![]() ja, dat wel...Maar hopelijk ziet zij het niet op die manier en gaat ze er eindelijk wat aan doen! ![]() __________________ Aline
| |||
| | Reply With Quote |
| #12 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik weet niet hoe groot ik ben de laatste keer dat ik ben gemeten was geloof ik toen ik 15 was?? en toen was ik 1.71, maar ben daarna nog een stuk gegroeid dus zal wel 1.74 zijn__________________ Can't deny those eyes looking your way | |||
| | Reply With Quote |
| #13 | |||
| ik ben 1.76m ![]() mijn OP banner is af...Nouja, 2 versies ervan ![]() Kan je me zeggen welke je de mooiste vind ![]() ![]() of ![]() __________________ Aline
| |||
| | Reply With Quote |
| #14 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | oeh, vind ze alletwee mooi ![]() ik kan niet kiezen ![]() de tweede past beter bij de OP nu, maar we kunnen de letters ook veranderen ![]() __________________ Can't deny those eyes looking your way | |||
| | Reply With Quote |
| #15 | |||
| dankje ![]() Ik vind dat in de eerste d'r ogen supermooi uitkomen, maar ik zal de tweede wel gebruiken moesten we ons bedenken is de eerste er nog altijd dus![]() __________________ Aline
| |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |