| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #31 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Jason moet er wel inzitten. ![]() Hmm, zal meneer mss wel een keer mailen en zeggen dat ie er 1 moet doen in DH. Kan ik hem helpen met organiseren enzo. ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #32 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jason was zeker in afl. 5 ![]() Ik begin hem steeds leuker te vinden ![]() Is het alweer zaterdag? ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #33 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() Zaterdag!! ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #34 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jul 2005
| *schop* Morgen is het zaterdag Quote:
![]() __________________ | |||
| |
| #37 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dutchie hier ![]() En hoe vind je Logan? __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #38 | |||
__________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #39 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Aan jou, jij was toch bezig met VM kijken?__________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #40 | |||
![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #41 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Volgens mij is dat ook echt geen serie voor jou... __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #42 | |||
Hoezo dat dan?__________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #43 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jul 2005
| Late reactie op Yvons vraag over 1x10: jaaaa ik heb hem gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voornamelijk voor JAson kijk. Ik wist dat hij niet in 1x11 zat en heb die dus ook nog niet gezien, hihi.Eigenlijk moet je toch minstens tot 1x10 kijken om Logan te kunnen waarderen In het begin issie niet zoveel aanwezig en gewoon alleen een eikel. Oh en Happy new Year!!! ![]() __________________ | |||
| |
| #44 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik wilde gister dus weer VM kijken, maar ik denk dat mijn download niet helemaal in orde is, want opeens woonde VM op zichzelf en klopte het verhaal niet meer. ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #45 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Een download met de verkeerde titel, altijd leuk! Happy New Year Mandy ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |