| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #286 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er zijn wel mensen de op JDM stemmen, maar het campaign draadje is steeds dood ![]() Ik moet trouwens hoog nodig mijn sig aanpassen ![]() Ben ook benieuwd of die show goed gaat lopen en dus een boardje verdient hier. __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #287 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 3rivers hoor je veel verschillende verhalen over, of mensen t wel of nie leuk vinden dus ik ben benieuwd in t algemeen hoe die serie t gaat doen! __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| |
| #288 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik was niet zo onder de indruk van de promo die ik vorige week heb gezien. Ook maar weer afwachten ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #290 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | die 3R promo die boeit mij nog niet heel echt, zowiezo de opzet van de show lijkt mij snel verouderend.. Ik hoop voor Alex dat ie een keer een goede show krijgt.. __________________ || Come Visit Us @ Matt Czuchry's forum || | |||
| |
| #291 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Kut CBS. Persoonlijk heb ik niet zo'n zin in nog een medisch drama. Maar daarentegen heb ik ook lang gewacht met House en ben nu helemaal verslaafd. ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #292 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | House! Ik kan niet wachten tot er weer nieuwe afleveringen zijn.Ik hoop ook voor ALex dat hij nu eens geluk heeft en de serie toch langer op tv blijft dan met ML __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #294 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ben ook een beetje gespoild, maar das niet erg. Heb enorm veel zin in House ![]() titel idee:ML didn't get a second season, but this thread does! Lame!!! ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #296 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Is hij ook. Ik weet nog wel dat ik een promo zag van House en dat ik de man spuug lelijk vond Wat een idioot was ik.Ik vind zijn korte koppie ook erg mooi, was wel even wennen... Trouwens we zitten al behoorlijk lang te wachten op nieuwe afleveringen in dit draadje, tijd dat daar verandering in komt ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #298 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bij mij ook hoor ![]() Ik ben ook Jeeves en Wooster gaan kijken dat is ook echt super en hij had ook een show met Stephen Fry. Best wel grappig om naar te kijken ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #300 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik moet geloof ik nog het een en ander van J&W kijken, maar is echt super. Heb ook een poging gedaan tot icons van die show ![]() A Bit of Fry and Laurie heet het ja. Ook daar moet ik geloof ik nog wat van zien Ik houd het echt niet meer bij...Tijd voor een nieuw draadje! ![]() Hier is het ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' Last edited by Brilliant Disguise : 09-16-2009 at 12:50 AM. | |||
| |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |