| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #16 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jul 2005
| Ik wilde wel de hele eps kijken, maar de torrents wilden niet dat ik ze ging kijken, grr. Maarreh, heeft Beth (zo heet ze toch) het al uitgemaakt met haar vriend? ![]() __________________ | |||
| |
| #18 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() Je moet absoluut kijken hoor, Josef komt zeker terug! __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #19 | |||
| Ik heb de laatste nu ook binnen Nog geen tijd om em te kijken though. Helaas. Misschien donderdag. Laat dan wel weten of ik al overtuigd ben ![]() __________________ | |||
| |
| #20 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() Ik kende Jason niet voor Moonlight, maar ik vind hem hier wel echt heel cool! __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #21 | |||
| Quote:
voor de Jasonlove!Ik ben verliefd op Jason. Niet aan m'n vriend vertellen hoor! En ik heb em ontmoet, oh dear, toen stond ik meermaals met mn mond vol tanden *flaky*__________________ | |||
| |
| #23 | |||
Cool! __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #24 | |||
![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #25 | |||
| Zeker cool Ik heb zelfs een hug van em gehad! ![]() Volgend jaar komt Kristen Bell in ieder geval. En de organisator zegt dat ie geen gasten van dit jaar opnieuw wil uitnodigen, maar ik hoop nog steeds dat JD stiekem wel weer komt!! Dan zou ik zeker weer gaan. En voor Alex en JD ook wel. Maar helaas zijn er nog geen Moonlight plannen. Alleen VM. __________________ | |||
| |
| #26 | |||
__________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #27 | |||
![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #28 | |||
| Quote:
Organisator zelf heet Sean Harry. Ze hebben ook heel veel Buffy en Angel cons gedaan, dus vampieren zijn goed denk ik Oh en ik heb de nieuwe gezien en ik vond hem goed! Alleen vind ik Beth een beetje vaag. De helft van de tijd heb ik geen idee wat voor emotie de actrice tot uitdrukking probeert te brengen. Dan blijf ik daar maar over nadenken en word ik afgeleid van het verhaal. Ben ik de enige die daar last van heeft? Maar goed, ik blijf nog even kijken ![]() __________________ | |||
| |
| #29 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, Beth is wel ff wennen, inderdaad!Misschien moeten we die Harry mailen ofzo en zeggen dat ie een Moonlight conventie moet doen. Bij voorkeur in Den Haag. ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #30 | |||
| Hij doet wel conventies in het buitenland (behalve Engeland alleen Amerika momenteel), dus wie weet!! Den Haag zou ideaal zijn. Voor jou nog iets meer natuurlijk Morgen weer een? Is Jason er deze keer wel? Ik ga wel even op de spoilerboard kijken ![]() __________________ | |||
| |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |