| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #211 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #212 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zo das even kutnieuws Ik had echt niet verwacht dat ze moonlight zouden cancelen. Laten we hopen dat het wordt opgepikt door een andere zender...__________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #213 | |||
| Dedicated Fan ![]() ![]() Joined: Jan 2006
| Zeker kutnieuws, ik had het ook echt niet verwacht, kon mij niet voorstellen dat ze het zouden cancelen, ik moet zeggen, heb wel weer een klein beetje hoop. Wie weet dat CW het overneemt!!! | |||
| |
| #214 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Maar de CW?! Van alle netwerken zou dat de laatste zijn waar ik Ml zou willen zien. Oh well, ik ben allang blij als er een tweede seizoen komt. Ben alleen bang dat het dan een stuk minder sexy wordt... ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #215 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Maar het is dan waarschijnlijk wel de best bekeken show van die zender. En dat is altijd positief ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #216 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #217 | |||
| Quote:
Gaan ze dan lopen prutsen aan iets wat goed werkt?Maar ik ben al zo blij als de serie blijft... | |||
| |
| #218 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jul 2005
| Is het gecanceled? Jammer. De CW is niet echt aan te raden. Vaag netwerk. Hebben VM gecanceled terwijl ze nu niks hebben wat meer kijkers trekt. __________________ | |||
| |
| #219 | |||
__________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #220 | |||
| Ja, en ik begreep dat dat hun best bekekn show zou zijn? Stom als ze het niet zouden doen, maar Mandy, wat je zegt over VM, dat snap ik ook nog steeds niet. Maar ik hoop het zo erg!! ![]() | |||
| |
| #221 | |||
Ik zit al de hele avond te mailen met mensen van andere site over een mogelijke campagne etc. Echt lachen. __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #222 | |||
| Ja, tof om te zien hoe betrokken iedereen is en mee wil 'strijden'. | |||
| |
| #223 | |||
__________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| #224 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jul 2005
| Ik ben een beetje uitgestreden na paar jaar strijden voor VM. Quote:
__________________ | |||
| |
| #225 | |||
En ik denk wel dat het grootste gedeelte van die fans mee verhuisd. ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |