| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #196 | |||
| Dedicated Fan ![]() ![]() Joined: Jan 2006
| Nee? Heerlijk vind ik dat, dan zit ik er werkelijk helemaal in ![]() | |||
| |
| #197 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]() | |||
| |
| #198 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Als ik gordijnen had deed ik ze ook dicht.Ik moet voor mijn favorite shows altijd tijd kunnen nemen, dus niet dat ik ook nog weg moet daarna ofzo. Ik moet lekker na kunnen genieten ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #199 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Maar daarentegen kan ik ook nooit wachten en wil ik zsm kijken. ![]() | |||
| |
| #200 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Daar heb ik over het algemeen niet zon last van. Ik wil het wel heeeel graag zien, maar ik kan best wachten ![]() Ik ben Fraggle Rock aan het downloaden Kijken of ik daar mooie icons mee kan maken ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #201 | |||
Cool!! Ben heel benieuwd! Wat heb jij ineens met Fraggles? | |||
| |
| #202 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik was opzoek naar een leuke tiet shirt voor back to the 80's en zag toen dat Fraggle Rock shirt. Good old memories Ik keek daar altijd naar ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #203 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jul 2005
| "een leuke tiet shirt"? dirty! Hey nieuwe mensen ![]() Lamb vond ik in de serie afschuwelijk (en ook leuk, ja dat kan) maar in het echt issie dus echt een hele mooie man. En Logan vond ik geweldig. En josef is nog sexier zelfs. Onkuise gedachten, haha. Ik ben weer bij met ML, yay! __________________ | |||
| |
| #204 | |||
| Dedicated Fan ![]() ![]() Joined: Jan 2006
| Quote:
![]() En ja, als Josef issie nòg sexier ![]() | |||
| |
| #205 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hey Mandy, wassup! Ik denk precies hetzelfde over Lamb, Mandy Hij was een eikel in VM, maar wel een igenlijk vond ik hem steeds leuker worden...Ik zag hem gisteren in een aflevering van Numb3rs, very sexy ![]() Quote:
![]() Moonlight wordt steeds beter, ik kan er nog niet bij dat we nog maar 1 ep te gaan hebben... __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #206 | |||
![]() Quote:
| |||
| |
| #207 | |||
| Absolute Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jul 2005
| Quote:
Quote:
Numb3rs? Echt waar? is het 'ophaalbaar'? Of was t op tv? __________________ | |||
| |
| #208 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ok, lekker aan het genieten van het mooie weer (zo goed als )Ja het is "ophaalbaar". Aflevering 4.15 of 16 __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| #210 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja bijna weekend ![]() Het is nog steeds heerlijk weer, maar er zijn zoveel wolken...Wedden dat het morgen gebeurd is ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |