Fan Forum

Fan Forum (http://www.fanforum.com/)
-   Bionic Woman (http://www.fanforum.com/f269/)
-   -   Bionic Woman Off Topic #2: Insomnia has never been more prettier (http://www.fanforum.com/f269/bionic-woman-off-topic-2-insomnia-has-never-been-more-prettier-62818703/)

Lain 11-08-2007 05:33 PM

Bionic Woman Off Topic #2: Insomnia has never been more prettier
 
So yes, as you know, I lack a lot of sleep these days :look:

AlwaysHoldingOn 11-08-2007 11:43 PM

yeah me too :P

:woot: I lvoe Insomnia!!! :yay:

thanks for the new thread:flowers:

Stay to the Lights 11-09-2007 05:48 AM

:wave:

Its been while since i have stopped by here.

Nad 11-09-2007 06:34 AM

Thanks for the new thread Kris :flowers:

Jen, welcome back :hug:

How's everyone? Ready for the weekend I guess - I know I am :)

Stay to the Lights 11-09-2007 06:47 AM

Thanks Nad! I am so tired, but i don't want to go to bed. Its been a long , tiring day.

I'm definitely ready for the weekend!

Nad 11-09-2007 10:18 AM

Have a good night then :sleep:

I'm soooo going to go to bed early today, it has been such a long and tiring week :thud:

On top of everything I had to take my car to the shop yesterday :sigh:. They are still trying to figure out what exactly is wrong, but it might have something to do with the cooling fluids tank. So for the time being I got a Mini Cooper as a rental, which is pretty neat :)

AlwaysHoldingOn 11-09-2007 11:51 AM

I love mini-coopers :sigh:
so cute!

Hey everyone! :wave:

Yamiko I think the title goes without the more. :P

How are you guys doing?

I'm tired it sucks :yawn: but :yay: Friday :yay:

I have my final exam on Nov 20 :D

Pav 11-09-2007 02:00 PM

I'm pretty tired, too. Off to bed soonish. :D

Stay to the Lights 11-09-2007 06:57 PM

I just woke up :lol: and look, its lunchtime.

Lain 11-09-2007 07:38 PM

Quote:

Yamiko I think the title goes without the more.
:lol: I always thought baggy eyes had a fashionable look to them :P

Ugh! My hand...or at least from my thumb and to some of my hand, was in pain today :irked:

AlwaysHoldingOn 11-09-2007 07:49 PM

Quote:

Ugh! My hand...or at least from my thumb and to some of my hand, was in pain today
I'm sorry :hug:

Quote:

I always thought baggy eyes had a fashionable look to them
:lol: they definetely do!

I don't like waking up early on Saturdays :bawl:

Pav 11-10-2007 12:54 AM

I got up at 7 AM, for a change. :sigh:

AlwaysHoldingOn 11-10-2007 02:12 PM

I got up at 7 am too, but I left for classes around 9 and then I got back home earlier :P


is anyone here?

Nad 11-11-2007 02:53 AM

Quote:

Originally Posted by ~+Yamiko (Post 19109501)
Ugh! My hand...or at least from my thumb and to some of my hand, was in pain today :irked:

Sorry to hear that :hug:

:yawn: So I slept 8 hours tonight and am still tired :sigh: The weather is making me so tired these days, all this rain, wind and gray - I need to see some sunshine again.

What is everyone up to today?

TessShipper 11-11-2007 10:41 AM

Hey :wave: Sorry I wasn´t here the last two days. I got the database error on Friday and was out on saturday :D Still it was pretty boring :(


All times are GMT -7. The time now is 05:44 AM.

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2021.
Copyright © 1998-2021, Fan Forum.