| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #31 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hopelijk kan je hem senl opzetten. ![]() Ik vind dit regen weer nu een lekker weertje. ![]() __________________ | |||
| |
| #33 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Laat het maar lekker regenen. ![]() Welke pilot? ![]() __________________ | |||
| |
| #35 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, maar er zijn een heleboel pilots van een heleboel series. ![]() __________________ | |||
| |
| #37 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En laat me raden nu ep 3? ![]() __________________ | |||
| |
| #38 | |||
| Part-Time Fan ![]() Joined: Mar 2007
| Quote:
Maar woeii, denk je in, als we weer promo's hebben. *happy thoughts*En hihi, ja, Sally is nog echt jong daar . Ghehe, ik heb 'm ook weer gezien hoor, Mrs. Doubtfire. Hij blijft flauw, maar leuk. En de pilot van B&S, is dat die met andere acteurs ook of de eerste aflevering? ![]() | |||
| |
| #39 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik heb hem op DVD en heb hem dus niet echt goed gekeken. ![]() Ik denk dat ze de eerste aflevering bedoelde. ![]() Ik kan echt niet wachten tot alle promos komen, want dan hebben weer wat naar uit te kijken. ![]() __________________ | |||
| |
| #40 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nee geen ep 3, toen was ik moe en ging ik slapen ![]() ik heb Doubtfire ook gedeeltelijk gezien, Sally ziet er best goed uit daar.. ook wel leuk kapsel dat ze heeft in die film ![]() pilot staat officieel voor de eerste uitgezonden aflevering van de serie ![]() Ik denk dat die met de andere acteurs officieel the unaired pilot is, en die heb ik nog nooit gezien, alleen promo stukjes. __________________ ღ "Three words. Eight letters. Say it... and I'm yours." | |||
| |
| #41 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Die met de andere acteurs mogen ze best ook wel op de DVD zetten. ![]() Ik hou van regen, maar de wolken die ik nu zie maken me echt bang. ![]() __________________ | |||
| |
| #43 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat wil ik ook wel weten. ![]() Net5 heeft er weer een serie van ABC bij. Ik denk nu echt dat ze met B&S iets te laat waren. ![]() __________________ | |||
| |
| #45 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, die wordt op 19 Augustus hier uitgezonden. ![]() Het is wel raar dat ze elke andere ABC serie hebben behalve B&S. ![]() __________________ | |||
| |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |