| #31 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Loverboy was op tv gistermiddag! Ik heb em gemist ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #32 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | op welke zender dan?! Op een Nederlandse of de engelse?! ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #33 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Het was op RTL 7 om 14.30... __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #34 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | awww.... ik had 'm kunnen zien das jammer... ik kijk meestal nog wel elke week of er leuke films op komen en dan kijk ik ook altijd ff naar films waar PD of GG acteurs in kunnen zitten... moet ik juist deze missen ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #35 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Het eerste wat ik meestal doe is als ik een nieuwe gids krijg is kijken wat voor films erop komen, maar ik was de hele week bij mijn ouders... Ik had de film ook graag willen zien ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #36 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik kijk altijd in de TV weekeinde van de Telegraaf waar ze alle TV films op een rijtje hebben staan... ik snap nie dat ik 'm over 't hoofd heb gezien ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #37 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat snap ik ook niet ![]() Vanavond House. Maar eens kijken of het net zo verslavend is als Grey's Anatomy. De stukjes die ik op tv heb gezien zijn wel aardig. Ik ben bang dat dit weer een verslaving in de maak zal worden ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #38 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | daar ben ik ook bang voor.. in de promo zaten al grappige stukjes jah ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #39 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dus, House nog een verslaving. Het is erg direct, het kan voor sommigen wel iets te direct zijn Maar ik vind het grappig. Nog een show op mijn lijstje ![]() Het is anders dan ER en Grey's en dat vind ik zeker een plus. __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #40 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik zit nog in twijfel.. ik zie wel Ga volgende week wel nog een keer kijken ![]() het is zeker anders dan GA/ER.. das wel mooi om te zien ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #41 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik zit in twijfel of ik het via tv zal volgen of dat ik de rest van mijn d/ls zal gaan kijken ![]() Seizoen 2 is ook al bijna binnen... ETA: Ellen staat in stylestar! ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' Last edited by Brilliant Disguise : 08-19-2006 at 12:48 AM. | |||
| | Reply With Quote |
| #42 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | jah ik zag al reclame staan in de TV Weekeinde van de Telegraaf.. best stoer Tenminste een mooie foto van Ellen ![]() oh jah jij hebt House al gedl't.. moeilijke keus Es... ik volg 't nog ff via de TV ![]() je bent S2 ook al aan 't DL'en?! Jeetje mina ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #43 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 3e pagina ![]() Volg je Grey's nog op tv? Ik moet dan helaas naar school Eigenlijk volgde ik Grey's niet meer op tv, maar wel GG. Ik vind het jammer dat ik dat niet meer kan zien. Maarja wat doe je eraan, de studie gaat voor ![]() Hoe ziet de dvd box eruit Karen? Zit alles erin wat er ook in de US versie in zit? __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #44 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | alles wat in de US versie zit volgens mij ook in deze versie.. allemaal achter de schermen, extra scenes van de pilot en andere extra scenes... ziet er gewoon helemaal 'tzelfde eruit ![]() ik volg GA nog wel via de NL'se TV Het blijft mooi! ![]() Jammer dat je 't misloopt.. ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #45 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Deze draad is er ook nog...Weer nieuwe afleveringen ![]() Het is 1 in 2 delen, dus zal wel lekker spannend worden. Eentje met een cliffhanger waarschijnlijk. __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |