| #1 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dutch/Belgian Thread #1 ~ We pick him, choose him, love him! Het nederlands/belgisch haventje voor de Patrick liefhebbers ![]() eindelijk hebben we onze eigen board!! ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #2 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Geweldig ![]() Best grappig om erbij te zijn als er een nieuwe wordt gemaakt ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #3 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | best wel grappig jah... ik ben er nog nooit bij geweest als dat gebeurt.. meestal kom ik er pas na 1 dag achter dat er nieuwe forums zijn ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #4 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zijn we maar met z'n tweetjes hier? ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #5 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik denk 't... we bestaan nog maar 12 uurtjes he, wat nie is kan nog komen ![]() Gelukkig hebben wij onze wekelijkse Patrick dosis op de zondag ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #6 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kon natuurlijk niet lang op zich laten wachten! Een eigen Patrick D/B draadje! ![]() __________________ Spoiler Free is the way to be!! | |||
| | Reply With Quote |
| #7 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dat hoort er gewoon bij he?! Wij zijn overal!! ![]() ik wil mijn GA DVD'tje... nog 2 maandjes ongeveer!! ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #8 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Weer een D/B tje erbij ![]() Ik wil nieuwe afleveringen ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #9 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik ook!!! Maar we hebben straks alle herhalingen tog wel weer gehad?! Zullen ze dan weer met nieuwe afleveringen beginnen?! Is dat eigenlijk bekend?! ![]() ETA: ik heb 't maar ff opgezocht, werd een beetje nieuwsgierig ![]() van net5.nl Wat gebeurt er met 'Grey's Anatomy'? Iedere zondagavond om 20.30 uur zijn twee afleveringen van 'Grey's Anatomy' achter elkaar te zien. Vanaf dinsdag 5 september komen we terug met nieuwe afleveringen. we krijgen weer leuke dinsdagen!!! ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #10 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Dat is leuk nieuws Karen ![]() Wanneer beginnen eigenlijk de nieuwe afleveringen in Amerika? Het duurt me echt allemaal veel te lang ![]() Te veel spannende finales gehad ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #11 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | volgens mij dezelfde week als Gilmore Girls... 28 september ofzo?! 't is nu op donderdag he?! Dat wordt ff wennen ![]() hoeveel finales heb je gezien dan Es?! en waarvan?! __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #12 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Op donderdag? Goed dat je het zegt ![]() Bones, Supernatural, Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Las Vegas... ![]() __________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #13 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dat zijn er wel een aantal jah... allemaal met een leuke cliffy?! ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
| #14 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | en ik mis er vast een paar...Nou ja leuk. Het waren allemaal clifs waarvan je graag zo snel mogelijk wil weten hoe het verder gaat Heb jij dat niet dan?__________________ Got a screamin' feelin' Need a little lovin' healin' | |||
| | Reply With Quote |
| #15 | |||
| Moderator Support Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dat heb ik wel met een paar, ik vond die van VM niet zo spectaculair, tenminste het einde... de ep zelf was super... bij OTH zit ik vol met brandende vragen, en bij GG ben ik ook super benieuwd, net als bij GA... en verder!? Prison Break, ben ik ook wel benieuwd hoe 't verder gaat eigenlijk... en Supernatural wil ik ook wel gaan kijken, maar ben bang dat 't niet slim is ![]() __________________ Because of you, I find it hard to trust | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |