| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #61 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tycker ibland att det är härligt med komediavsnitt, men flera i rad? Hello! Angst, tack? Lucifer är ju där ute! Vad sjutton håller han på med? Sover?Klappar katter? Men Kripke är ju evil, vi får all angst innan uppehållet, med världens cliffhanger. Det kan ni lita på! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #62 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Eller hur! Lite konstigt att lägga flera humoravsnitt på rad. We like angst. ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #63 | |||
| Dedicated Fan ![]() ![]() Joined: Sep 2007
| Jepp. Jag är nästan överdrivet exalterad över avsnitt 10. Det kan inte komma snabbt nog. Sen är Jo också min favoritkaraktär av alla kvinnliga skådisar så mycket att se fram emot. De borde köra varannan angst, varannan humor. | |||
| | Reply With Quote |
| #64 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Ja, lite balans mellan de två vore trevligt! __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #65 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Exakt, då blir det inte för mycket liksom... Ibland är det för mycket angst på en och samma gång. Not approved! ![]() Ja, avsnitt 10 verkar ENORMT spännande. Men jag vet inte så mycket om det, så shh... ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #66 | |||
| Micka försöker hålla sig undan från spoilers! ![]() Igen.... __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #67 | |||
| Dedicated Fan ![]() ![]() Joined: Sep 2007
| Okej sorry ![]() Jag är en spoilerfreak. Kan inte stanna borta. Säsong 4 var en stor angst-fest för mej. Det var nästan för mycket. Så jag är tacksam att de kör lite lättsamt just nu men jag är redo för den bästa finalen någonsin. Bäst för Kripke att vi får massa söta Sam/Dean stunder. | |||
| | Reply With Quote |
| #68 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | MHM! Jerk/Bitch och massa hugs, please! ![]() Jag har vart rätt så duktig den här säsongen, Elli! Har mina svackor bara. Ingen är perfekt. (Värsta försvaret. )Just det ja, heter Mikaela. Kanske bra att säga det. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #69 | |||
| Du hade en ganska så tung svacka för ett tag sen Vem bönade och bad mig om att läsa spn spoilers? Hehe. Just ja, Jag heter Ellinor. ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #70 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men då var det ju panik! Trodde Bobby skulle dö, eller var det nu var. Bobby får aldrig dö. NEVER EVER! Då blir det eld i helvetet. Eller ja. Mer. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #71 | |||
| Du är så normal! I like that. ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #72 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vem sjutton vill vara normal? Hade jag vart normal hade vi nog aldrig stött på varann! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #73 | |||
| Haha nej! Det är därför vi är så bra kompisar. ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #74 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Indeed! Btw, vad har du gjort under veckan? Vi har inte pratat så mycket. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #75 | |||
| Nej jag vet! Illa Mest varit på gymmet, ute och gått, varit med kompisar och försökt att plugga. Du då? ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |