| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #46 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2007
| ja, den som var till hans son? var det den? ![]() __________________ Icon;Ghost.of.you | |||
| | Reply With Quote |
| #47 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Ja precis! ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #48 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2007
| Puh har ni funerat på någon jullista då? jag har 3 saker på listan ![]() __________________ Icon;Ghost.of.you | |||
| | Reply With Quote |
| #49 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Sep 2005
| Vad finns det på din lista då? Har inte påbörjat min än ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #50 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | BUUUUUUUUUUUH! Såg på 'The Office', men fick inte se slutet eftersom jag redan har sett 61 min på just det där programmet där man kan kolla på olika serier. Så jävla lågt!__________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #51 | |||
| Dedicated Fan ![]() ![]() Joined: Sep 2007
| Det känns som jag kommer trivas här. Kent <3 underbara. Så vad tyckte alla om gårdagens avsnitt? Ska man skriva det i spoilers eller? Hahah jag hade samma problem med The Office nyligen. Kom bara till säsong 2 dock för säsong 3 kan jag inte hitta någonstans. Får kanske ladda ner det till slut. | |||
| | Reply With Quote |
| #52 | |||
| Quote:
Vilken sida?Tror inte att skriva i spoilers är nödvändigt! Eller? __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #53 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nej, för mig är det lungt, men när det gäller kommande avsnitt så håll gärna igen där. ![]() Surfthechannel.com Asbra, men samtidigt lite jobbigt. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #54 | |||
| Ja, den är bra men samtidigt lite osäker. Känns som ett ställe man lätt kan få virus från!__________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #55 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Säg inte så! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #56 | |||
| Jag tror fan att jag fick det! Skulle kolla på typ senaste Gossip Girl och BAAAM virus! True story. ![]() __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #57 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Usch, vad dumt! Det gillar vi inte. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #58 | |||
| Nej, speciellt inte när det händer på skoldatorn och den it-ansvarige på skolan är ett as av stora mått! __________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
| #59 | |||
| Dedicated Fan ![]() ![]() Joined: Sep 2007
| Okej...så om ingen vill börja kan jag göra det hahah ![]() Inget speciellt spännande avsnitt. Gubben som spela Dean var klockren men fy tusan vad vi sakna den riktige. Saknade även Castiel och det kändes så himla avlägset från Apocalypse storyn att det blev lite jobbigt. Jag älskar normalt sätt humorbaserade avsnitt, och nästa vecka ser skitskoj ut, men det här funka inte för mej. Average avsnitt skulle jag säga. Så vad tyckte resten? =) | |||
| | Reply With Quote |
| #60 | |||
| Jag har bara sett vissa klipp eftersom jag inte kan använda mig av surfthechannel just nu. Det jag såg var okej, varken mer eller mindre. Även om vissa delar var roliga.__________________ Alexander Skarsgård | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |