| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #76 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| Jag hoppas bara ingen romantisk scene mellan henne och Dean eller Sam ![]() undra vad dom jag att snack om ![]() Jag märkte nyss att du har mycket nic. skitgrymmt ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
| #77 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nej tack! Ingen romantik. Fast hon får gärna säga: "That's hot!" när hon ser Sam och Dean. Dean kommer bli lagom mallig. ![]() Haha, I love it! <3 Hur var bröllopet btw? Känns det konstigt att vara någons fru nu? ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural Last edited by Ghostfacer : 08-09-2009 at 11:18 AM. | |||
| | Reply With Quote |
| #78 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| det får hon absolut göra ![]() bröllopet var helt underbart. alla var super nöjda inklusvie jag och Henke ![]() det känns inte konstigt alls. känns precis som förut ![]() men det låter lite roligt att kalla honom min man , men det får man vänja sig vid.själv då något nytt? __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
| #79 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha, aw vad bra att alla blev så nöjda! Var det fint väder? ![]() Precis. Vad glad jag är för er skull! Har börjat stå i kassan på jobbet nu. Känns väldigt barnsligt det här. Du har gift dig och min största nyhet är att jag vågar stå i kassan på jobbet. ![]() Och ska förmodligen ta moppekörkort o köpa moppe snart. Och såklart börja ta det vanliga körkortet med, men det är jobbigt med kommunaltrafik ibland. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #80 | |||
| Det var kanon väder, så där hade vi tur ![]() Aww tack ![]() Vi alla har våra stora ögonblick, även stå i kassan . Men jag är jätteglad för din skull och att du vågar är bara helt underbart ![]() Oh moppekörkort fan vad kul. Det har inte jag ![]() Usch kommunaltrafik kan vara as jobbig ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
| #81 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Speciellt när skolorna börjar. Hatar skolbarn. Nu är FF sådär skum igen, fick din post nu. Jobbigt länge.En månad och en dag kvar nu! ![]() Brb, ska bara raka benen. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #82 | |||
| Nope ingen post ![]() omged längtar ![]() göra så hehe.fan måste oxå göra det men orkar ej ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
| #83 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | It's a pain in the ass. Raka benen och hellatus. Usch!Åh, det var en som gjorde en sån skitbra video, ska visa! ![]() 2009 Fan Forum Music Video Awards - Best Angst ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural Last edited by Ghostfacer : 08-09-2009 at 11:18 AM. | |||
| | Reply With Quote |
| #84 | |||
| grymt bra ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
| #85 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Älskar låten. Vad händer i veckan då? ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #86 | |||
| inte så mycket. ta det lugnt och kanske bada om det blir bra väder alltså ![]() själver? __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
| #87 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Åh, badat nåt i år? Jobb och hockey! Annars vet jag inte..__________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #88 | |||
| det klart vi har vi har ju varit i Tunisien på smekmånad , så vi har badat massor. men jag vill bada mer ![]() låter skoj ![]() usch kan forfarande inte fatta vad Paris Hilton har Spn att göra. Hon kommer bara förstöra allt ![]() Men jag är uber glad jag att Jo kommer tillbaks ![]() Hoppas vi får se några scener mellan henne och Dean ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
| #89 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tänkte mer på i Sverige? Aw, Tunisien! <3 Kan inte bli bättre. ![]() Oh ja, indeed! <3 Det skulle inte vara helt fel. Bara en månad kvar nu! Kan knappt tro det. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #90 | |||
| Jasså , nope inget bad i Sverige i år alls, men jag hoppas fortfarande på det ![]() Sj då? Bra att du håller koll på tiden ![]() Men en månad känns ändå väldigt långt bort ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |