| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #61 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2007
| Hejhej! ![]() __________________ Icon;Ghost.of.you | |||
| | Reply With Quote |
| #62 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #63 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| hejsan ![]() Om vi inte 'ses' eller 'pratar' idag. Jag ville bara säga att jag kanske inte kommer vara inne så mycket de senaste veckorna. Det är så himla mycket på G för mig just nu (you know). Tror inte att jag kommer hinna, men jag ska absolut försöka . Iaf jag hoppas att du har det jättebra och keep the SPN love alive medans jag är borta . Och vi syns senare, säger vi i stället. Kommer sakna dig jättemycket . Känns som jag ska flytta till ett annat land . Aja hade superduper, major fint nu ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #64 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Aw, jag förstår till 10000%! Såklart du ska fokusera på det, det är ju det viktigaste som finns! Jag finns kvar och håller koll på spoilers och annat. ![]() Ha det supertrevligt nu! Tänker på dig. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #65 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| HELLO ![]() Gissa vem ![]() Kul att var tillbaks ![]() Tack för pm:et aww vad söter du är ![]() Har saknat dig med ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #66 | |||
| ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #67 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | You're HOOOOOOOOOOOOOME! Fan vad jag har saknat dig! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #68 | |||
| Men tjenare det vart länge sen ![]() allt väl? __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #69 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Verkligen! Det känns som om det var åratal sen. ^^ Jodå, det är fint, du?__________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #70 | |||
| bara bra tack ![]() vad har jag missat? __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #71 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | MASSOR!!!!!!! Men jag har slutat med spoilers, men jag vet ungefär runt 8 grejer som jag kan berätta om, om du vill? Och jag kan säga att en är helt jävla SJUK! Men först, ska käka, men SKYNDAR mig. Värsta cliffhangern där. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #72 | |||
| jag vill veta allt. har saknat denna ställa as mycket ![]() men jag vet redan om jo så det behöver du inte berätta ![]() men jag vill gärna höra resten ![]() hurry back please ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #73 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nu är jag tillbaks.1. Castiel dör av den där archangelgrejen. Men han är tillbaks later on. ![]() 2. Cas och Dean har en utekväll. ![]() 3. Paris Hilton ska vara med i ett avsnitt. INGET SKÄMT! We have faith in Kripke. ![]() Har fler, men kommer inte på det just nu. Ska fundera ett tag. ![]() Aw, är så glad över att ha dig tillbaks! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #74 | |||
| skojar du Paris Hilton *svimmar* fan ska hon där och förstöra för ![]() jag hoppas att hon spelar någon evil som dör plågsamt ...tål inte den människan.omged längtar efter deras ute kväll ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #75 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | I know! Har läst att hon ska ha nån demon i sig, så förhoppningsvis dör hon. Orkar inte med henne. Jag har bett en PM;a mig om nyheter gällande den spoiler, så om det kommer nåt nytt, så meddelar jag dig. ![]() I know! Det kommer blir så jäääävla bra! Snacka om att Dean kommer att himla med ögonen åt Cas. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |