| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #46 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Eller hur! De kunde ju ha lagt nåt annat där. Aja, det är Kanal 5 i ett nötskal. ![]() Back in black! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #47 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| Precis ![]() Vi är så snälla mot dem idag ![]() Indeed ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon by tehuberfangirl | |||
| | Reply With Quote |
| #48 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Det är söndag och vi är trötta och vi har ingen SPN på teve, vi har anledning att vara lite elaka. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #49 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| Bra ursäkter ![]() Ska du jobba imorrn? __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon by tehuberfangirl | |||
| | Reply With Quote |
| #50 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nope, har semester i en vecka framåt nu. Bra det, jobbade nio timmar i fredags, var så trött efteråt att jag grät. Vi har inga fläktar eller nåt på jobbet och det är typ 30+ grader ute och vi står i ett varmt kök/diskrum och springer och har oss. Jätteskoj. Du? ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #51 | |||
| Men det låter ju skönt, med semestern alltså ![]() Usch vad jobbig. Fan har Ni inte fläkt för i köket? Det är ju där den behövs som mest . Hoppas dem fixar det åt er, så där går det bara inte ![]() Själv ska jag jobba typ jobba hela veckan. Och sen de sista veckorna så kommer min fokus vara på bröllops förberedelserna. För den 25 juli smäller det .__________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon by tehuberfangirl | |||
| | Reply With Quote |
| #52 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Haha aw! Vad snabbt det går. Åker ni bort med en gång eller?__________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #53 | |||
| I know , väldigt skrämmande.Typ en vecka efter ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon by tehuberfangirl | |||
| | Reply With Quote |
| #54 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Okej. Men gud vad skoj! Hoppas att allt går bra! Du får berätta sen! ![]() Snygg ikon. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #55 | |||
| Absolut ![]() Aww tack ![]() Fick en kund idag som undra om man kan lämna tillbaks ett plagg som hon köpt hos oss i Spanien, om den inte skulle passa alltså.Jag var bara WTF,. Spanien! Finns Kappahl där eller ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon by tehuberfangirl | |||
| | Reply With Quote |
| #56 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gud vad skumt! Finns det då? ![]() Btw, såg att de i Turkiet har Ullared med. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #57 | |||
| nej. I Polen finns det iaf.Har dom ![]() , grymt.Saknar Ullared . Har inte vart där på as länge ![]() ![]() Så söta ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon by tehuberfangirl | |||
| | Reply With Quote |
| #58 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | They truly are. Vill se nåra avsnitt ikväll, men vet inte vilken säsong. Tror min faster har säsong 2. ![]() Vilka problem man har, va? ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #59 | |||
| oh säsong två är best, enligt mig iaf .man är så vardaglig ![]() aja måste dra nu. ska bara duscha och ta det lugnt. hoppas du e inne imorrn ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon by tehuberfangirl | |||
| | Reply With Quote |
| #60 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ska ju till Kalmar imorgon, men jag tar med mig datorn, det är ju faktiskt spoilersäsong, så jag är nog inne lite då och då. Ha det så fint! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |