| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #31 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| Hej Reno ![]() You too ![]() Vågar man fråga om de är någon här kanske ![]() Den frågan börjar bli uttjatat ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #32 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag är faktiskt här! !__________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #33 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| men halleluja ![]() tjenare ![]() allt väl? __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #34 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Precis! Bara tionde gången gillt!Jodå, lite ont i kroppen och lite slö men annars fint. Du? __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #35 | |||
| Precis, du har inte varit lätt att nå det sista ;PJag är väldigt trötter. Har jobbat ganska mycket och andra saker att tänka på ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #36 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Aw, hoppas att det löser sig, du vet vart jag finns om du vill prata av dig. Även om jag är väldigt egocentrisk, så kan jag även lyssna på andras problem. ![]() ÅH! Har spoilers till dig. Kanske piggar upp? ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #37 | |||
| Aww tack, du är för go ![]() Yes please ![]() Din ikon ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #38 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Always! ![]() I know, är helt kär! Har bestämt mig för att börja med körkortet till hösten. Nu räcker det med att vänta känner jag. Ska börja läsa lite med nu i sommar så att man kan lite mer om lagarna och skyltarna och sådär. ![]() Spoiler:
__________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #39 | |||
| Oh vad glader ( ) jag blir ![]() Du komme klara det galant, for sure ![]() Omged vilka glada nyheter ![]() Nu måste bara Jo oxå komma tillbaks. Eftersom alla andra är ju med så varför inte hon ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #40 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, exakt! Det verkar som om de slår på för stort inför nästa säsong. Can't waaaaaait! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #41 | |||
| Jag med ![]() Varje söndag så väntar jag på SPN. SEnare så kommer jag på att det är uppehåll ![]() Jag hoppas att Kanal5 skärper sig och gör mer reklam för SPN, än sist. __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #42 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag är likadan. Längtar tills det kommer tillbaks. ![]() Kanske borde maila och fråga? Såvitt jag vet gjorde de ju inte en tevereklam för den? Låter helt dum. Men det är ju ändå Kanal 5, de hade ju ett program om Linda Rosing. ![]() Edit ~ BRB, duschar! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #43 | |||
| Jag med ![]() Snälla göra det ![]() Usch påminn mig inte om henne. Btw fan valde hon? ...nevermind ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
| #44 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tror hon valde nån som var typ 19, det höll i en vecka, sen kom det typ fram att hon redan var gravid med en annan kille. Starkt jobbat. BRB, ska duscha! Kommer snart. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| | Reply With Quote |
| #45 | |||
| Men lägg av ![]() Fattar inte hur kanal5 kunde marknardsföra hennes 'serie' så jäkla mycket och slänga bort så mycket pengar på ett sånt skitprogram. Och så slutar det piss, bra jobbar kanal5. Ni fick verkligen valuta för pengarna ![]() Okidoki ![]() __________________ See you on the other side icon by dark_red | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |