| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #1 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | SSF #6: The boys are SOON back in town! ![]() THE FANS: Summerstars (Mikaela) 29 April. ella_jullian (Ella) 15 Januari. Lyla (Malin) 29 April. echoea (Lina)15 Mars. LALEY-FOREVER (Aurora)4 Juli. Ursäkta, men ! ![]() HOT STUFF AND YOU KNOW IT! ![]() ![]() Underbara ikoner! (Unfortunately we don't know who made these, but if you know, please let us know. )![]() ![]() ![]() ![]() Dean&Jo ![]() (Icons by Folie) And even as I wander I'm keeping you in sight You're a candle in the window On a cold, dark winters night And I'm getting closer than I ever thought I might... ![]() Citat:SAM: You know, how would you feel if I screwed with the Impala? DEAN: It’d be the last thing you ever did. SAM: Dude, were you on my computer? DEAN: No. SAM: Oh, really? 'Cause it's frozen now, on… bustyasianbeauties.com? Dean! Would you just... Don't touch my stuff anymore, okay? DEAN: Why don't you control your OCD? Dean: You know what?! You can forget it! Sam: Dean, where are you going? Dean: Stay away from me, Sam! 'Cause I'm done with it! I'm done with the monsters and the hell hounds and the ghost sickness and the damn Apocalypse. I'm out, I'm done, I quit! Titlar: SSF #1: Äntligen är tråden fixad! SSF #2: 'Cause Dean & Sam are SIMPLY THE BEST! SSF #3: 'Cause we LOVE our WINCHESTER'S! SSF #4: 'Cause United They Stand, United They Fall. SSF #5: Sometimes being a brother is even better than being a superhero. SSF #6: "The boys are SOON back in town! SSF #7: 'Cause hunting demons runs in theirs veins. SSF #8: "I'm not bossy! I just have better ideas." The Impala. ![]() ![]() Tack till Xinyue för den UNDERBART snygga SVENSKA SUPERNATURALFANS-bilden! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural Last edited by Ghostfacer : 01-05-2009 at 08:55 AM. | |||
| |
| #2 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag måste dra nu! Fixar OP;t senare! Btw, om/när vi har kvar tråden när SPN är tillbaks, så kan man ju bara ta bort "soon". ![]() C ya! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| |
| #3 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| aww tack för den nya tråden ![]() älskar titeln ![]() hej så länge ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| |
| #4 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Såja! ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| |
| #5 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| hej hej ![]() titta vad jag fick syn på... Quote:
![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| |
| #6 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | OMG! Det måste vara sant! Fan va coolt! Nu blev jag glad!! Har även köpt säsong 2 nu. Den var svindyr! 529:-.... Får be syrran lägga till 200 lr nåt. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| |
| #7 | |||
| omged skit dyrt är det ju. men jag behövde inte betala Henke fick ![]() fick det som klappar ![]() jag vet. jag har typ tänkt på Dean och Jos återträff jättemycket. oh vad jag hoppas att det är sant. __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| |
| #8 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du är så söt! ![]() Åh. Får skaffa en pojkvän med jobb och en impala. Det är väl inte för mycket begärt? ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| |
| #9 | |||
| men det är ju sant ![]() omged Impalan saknar jag ju ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| |
| #10 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Tänk Jo och Dean i den... Lyssnar på REO! OMG! Btw, om jag inte svarar så måste jag nog snart gå. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| |
| #11 | |||
| låter fint ![]() aww synd ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| |
| #12 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Men jag återkommer runt halv tio igen. Kan inte hålla mig för länge ifrån datorn! ![]() ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| |
| #13 | |||
| Micka du kvar?? __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| |
| #14 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nu. ![]() __________________ The Apocalypse is coming, kiddo. To a theater near you. Supernatural | |||
| |
| #15 | |||
| tjoohoo ![]() __________________ Cast some light, it'll be alright...for now... icon jaiyley | |||
| |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |