Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Thread Tools
Old 07-20-2017, 03:24 PM
  #61
Fan Forum Star

 
quin0611's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 159,742
Omg wow so sad about Chester from Linkin Park.
__________________
Reid ♥ Morgan
quin0611 is offline  
Old 07-20-2017, 03:26 PM
  #62
Fan Forum Star

 
quin0611's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 159,742
https://www.google.com/amp/amp.tmz.c...ommits-suicide
__________________
Reid ♥ Morgan
quin0611 is offline  
Old 07-21-2017, 01:11 AM
  #63
Fan Forum Legend

 
Devil's Cry's Avatar

Moderator of ...
Music
Alias
 
Joined: Oct 2007
Posts: 315,745
we've been discussing it in the LP thread.
__________________
Foreign in my own head
I wanna forget the place I'm in
You gotta pull me out, pink elephant
'Cause I feel it sinking in
Visit K-Pop!
- icon - Dave
Devil's Cry is online now  
Old 07-28-2017, 12:44 AM
  #64
Master Fan

 
LightYears's Avatar
 
Joined: Mar 2015
Posts: 20,678
LightYears is offline  
Old 07-28-2017, 12:58 AM
  #65
Fan Forum Legend

 
Devil's Cry's Avatar

Moderator of ...
Music
Alias
 
Joined: Oct 2007
Posts: 315,745
I'll watch it if she just wears that suit
__________________
Foreign in my own head
I wanna forget the place I'm in
You gotta pull me out, pink elephant
'Cause I feel it sinking in
Visit K-Pop!
- icon - Dave
Devil's Cry is online now  
Old 07-28-2017, 05:36 AM
  #66
Dedicated Fan
 
bellarkes's Avatar
 
Joined: Apr 2015
Posts: 878
cant wait for the vmas! hah
__________________
So scared of getting older,
I'm only good at being young. – tumblr
bellarkes is offline  
Old 07-28-2017, 01:24 PM
  #67
Fan Forum Hero

 
lost in stereo's Avatar
 
Joined: Sep 2005
Posts: 93,419
I haven't watched the VMA's in years.
__________________
I beat it like a
d e a d h o r s e,
I beat it like a
d r u m - always stayed
with you too long
|| jess + tumblr ||
lost in stereo is offline  
Old 07-28-2017, 02:52 PM
  #68
Fan Forum Legend

 
Devil's Cry's Avatar

Moderator of ...
Music
Alias
 
Joined: Oct 2007
Posts: 315,745
I'm not sure that I ever have.
__________________
Foreign in my own head
I wanna forget the place I'm in
You gotta pull me out, pink elephant
'Cause I feel it sinking in
Visit K-Pop!
- icon - Dave
Devil's Cry is online now  
Old 10-02-2017, 12:46 PM
  #69
Fan Forum Hero

 
Logan's Avatar
 
Joined: Apr 2004
Posts: 55,154
Very sad news to report Tom Petty has died
__________________
Kara /Supergirl/Melissa
They call me Matt
Logan is offline  
Old 10-02-2017, 01:51 PM
  #70
Master Fan

 
Ropetuned's Avatar

Moderator of ...
Fringe
 
Joined: Sep 2015
Posts: 20,644
Ugh... today sucks.

I know people always get weepy like unusually type when someone dies but I don't care. I picked up the guitar because of this man.
__________________
We’re in this together, right?

Nora and Kevin (The Leftovers)
Ropetuned is offline  
Old 10-02-2017, 05:06 PM
  #71
Fan Forum Legend

 
My Kind Of Crazy's Avatar
 
Joined: Jun 2014
Posts: 317,288
i just saw him 2 months ago in concert
he was fantastic live.

R.I.P Tom
__________________
~Jen
Psych
now has a board!
Come visit the Stargirl forum !
My Kind Of Crazy is offline  
Old 10-02-2017, 06:31 PM
  #72
Fan Forum Hero

 
lost in stereo's Avatar
 
Joined: Sep 2005
Posts: 93,419
He's not officially gone yet, but he's brain dead, so he's basically passed on. So sad.
__________________
I beat it like a
d e a d h o r s e,
I beat it like a
d r u m - always stayed
with you too long
|| jess + tumblr ||
lost in stereo is offline  
Old 10-02-2017, 06:37 PM
  #73
Fan Forum Legend

 
My Kind Of Crazy's Avatar
 
Joined: Jun 2014
Posts: 317,288
yeah its only a matter of time.
__________________
~Jen
Psych
now has a board!
Come visit the Stargirl forum !
My Kind Of Crazy is offline  
Old 10-02-2017, 08:07 PM
  #74
Fan Forum Star

 
quin0611's Avatar
 
Joined: Mar 2008
Posts: 159,742
Omg this is so sad about Tom Petty! Dwmn I wish I saw him in JULy wjen he was in NYC!
__________________
Reid ♥ Morgan
quin0611 is offline  
Old 10-03-2017, 03:32 AM
  #75
Fan Forum Star

 
sourburst's Avatar
 
Joined: Jun 2013
Posts: 219,129
RIP Tom Petty
__________________
"Faithless is he that says farewell when the road darkens."

Jade . Arts . Other . MH Blog
sourburst is offline  
Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2020.

Copyright © 1998-2020, Fan Forum.


TEST