Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Request a Forum   |     View New Forums

Reply   Post New Thread
 
Tags Thread Tools
Old 10-22-2016, 12:51 AM
  #46
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001
Omg yes! Defintely a good one to read again someday. I don't think I ever faved it. I need to look through my list. That was a great author too who left some great fics unfinished.
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-22-2016, 08:33 AM
  #47
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 232,017
Yes, I know right.. I really want her to finish Learning to Breathe and Open Your Eyes.. Ugh.. I love those fics.. Sigh..
__________________
i would do it all again with you
and i'm c a u g h t up in an e n d l e s s demand...
oh i'm seeding my own little bars,
and i'm f a l l i n g to the g r o u n d...


Steph/credit: Si_Crazy
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2016, 08:17 AM
  #48
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001
Learning To Breathe was fab. I feel so disappointed that was unfinished. Always the best ones. I used to legit not read fics until they were complete. I'd get so antsy every time an update would come but I didn't read it. But a few I took chances on because I loved the author so freaking much.
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2016, 04:42 PM
  #49
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 232,017
I know right.. I feel the same way.. Ugh, it was so good.. Plus one thing that I love how she written both NH and LH.. Sigh..
__________________
i would do it all again with you
and i'm c a u g h t up in an e n d l e s s demand...
oh i'm seeding my own little bars,
and i'm f a l l i n g to the g r o u n d...


Steph/credit: Si_Crazy
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2016, 01:26 AM
  #50
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001
She had another one unfinished too. I forgot the name. I think it was like Reckless. i could be wrong about the title . That had a great start.
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2016, 07:27 AM
  #51
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 232,017
Yeah, I think that it was Reckless Abandonment or something like that..
__________________
i would do it all again with you
and i'm c a u g h t up in an e n d l e s s demand...
oh i'm seeding my own little bars,
and i'm f a l l i n g to the g r o u n d...


Steph/credit: Si_Crazy
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2016, 02:49 AM
  #52
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001
Yes, that's it. Another goodie. We need to stop talking about these fics because I get bummed. That author was super good with LH and NH.
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2016, 04:46 AM
  #53
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 232,017
I agree.. I wish that there are some fic that mainly about LH friendship...
__________________
i would do it all again with you
and i'm c a u g h t up in an e n d l e s s demand...
oh i'm seeding my own little bars,
and i'm f a l l i n g to the g r o u n d...


Steph/credit: Si_Crazy
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2016, 03:06 PM
  #54
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001


So cute! I just adore them.
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2016, 03:06 PM
  #55
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001
Sorry that dang dp!
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection

Last edited by loppabelle; 10-27-2016 at 02:13 AM
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2016, 03:32 PM
  #56
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 232,017
First season of LH was so much love..
__________________
i would do it all again with you
and i'm c a u g h t up in an e n d l e s s demand...
oh i'm seeding my own little bars,
and i'm f a l l i n g to the g r o u n d...


Steph/credit: Si_Crazy
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2016, 02:14 AM
  #57
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001
They were so cute. I love that despite branching out into that 'new world' they always remained besties and themselves with each other.
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2016, 05:42 AM
  #58
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 232,017
I agree.. Honestly, I tho that they would date bec every show are like that..
__________________
i would do it all again with you
and i'm c a u g h t up in an e n d l e s s demand...
oh i'm seeding my own little bars,
and i'm f a l l i n g to the g r o u n d...


Steph/credit: Si_Crazy
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2016, 12:33 PM
  #59
Elite Fan

 
loppabelle's Avatar
 
Joined: May 2006
Posts: 34,001
Gosh same. TBH I think that's what Mark intended to do. But he saw that they had great lovechemistry elsewhere and decided against it.
__________________
Sharon| icon
Even though she pays me no attention
All I wanna s h o w is my affection
loppabelle is offline   Reply With Quote
Old 10-28-2016, 06:18 PM
  #60
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 232,017
Really? I didn't know that.. I know that he was planning to do LNP, but it was someone else who play Regan or whatever her name, not Joy.. So they want new cast for Lucas' best friend...
__________________
i would do it all again with you
and i'm c a u g h t up in an e n d l e s s demand...
oh i'm seeding my own little bars,
and i'm f a l l i n g to the g r o u n d...


Steph/credit: Si_Crazy
fly me to the moon is offline   Reply With Quote
Reply   Post New Thread

Bookmarks

Tags
bethany joy, haley/lucas, one tree hill


Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 11:03 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2017.

Copyright © 1998-2017, Fan Forum.