| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities | | | ![]() | Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Forum Affiliates | Thread Tools |
| |
| #61 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2007
| Skönt, men tråkigt i längden. ![]() __________________ | |||
| |
| #62 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2007
| sant det med. Men jag gillar mina lata dagar ![]() __________________ Dean: Besides, if I ran off with you, I think your mother might kill me. Jo: You're afraid of my mother? Dean: I think so. Icon by Folie | |||
| |
| #63 | |||
| Men det är inte kul med bara lata dagar. ![]() Jag börjar skolan igen i höst så då får jag nåt att göra i alla fall. ![]() Jobbar/pluggar du? __________________ | |||
| |
| #64 | |||
| Jag både jobbar och går i skolan. Jag pluggar Ekonomi och Historia. Jag har precis avslutat andra året. Sjäv? __________________ Dean: Besides, if I ran off with you, I think your mother might kill me. Jo: You're afraid of my mother? Dean: I think so. Icon by Folie | |||
| |
| #65 | |||
| Oj, det var duktigt. ![]() Jag tog ett år "ledigt" för att läsa upp mina betyg så jag ska börja gymnasiet i höst. Jag ska gå media med journalistinrikting om jag får som jag vill. Media blir det i alla fall. ![]() Nu ska jag faktiskt gå ut. Vi ses sen. ![]() __________________ | |||
| |
| #66 | |||
| hehe tack ![]() Media är jättebra. Det går säkert bra och du får den linjen ![]() Vi syns hade bra ![]() __________________ Dean: Besides, if I ran off with you, I think your mother might kill me. Jo: You're afraid of my mother? Dean: I think so. Icon by Folie | |||
| |
| #67 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2006
| Someone here?__________________ "Dean, this is without a doubt the dumbest, craziest thing we've ever done. And that's in a long storied carrer of dumb and crazy!" | |||
| |
| #69 | |||
| Jag är här. ![]() __________________ | |||
| |
| #70 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jun 2006
| Haha, bättre sent än aldrig. ![]() __________________ "Dean, this is without a doubt the dumbest, craziest thing we've ever done. And that's in a long storied carrer of dumb and crazy!" | |||
| |
| #71 | |||
| Någon vaken? ![]() __________________ | |||
| |
| #73 | |||
| Hej Emma. Ja, det har varit mycket problem med FF senaste tiden.Jag har precis varit ute och joggat och är så trött! Jag hade totalt förträngt hur jobbigt det är. ![]() __________________ | |||
| |
| #75 | |||
| Det är ju bra med motion, men usch vad jobbigt det är! Jag har fortfarande inte återhämtat mig. ![]() __________________ | |||
| |
![]() |
| Forum Affiliates | |||||||
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |