Fan Forum
Remember Me?
Register

  New Forum Poll   |     Mid-Season TV Shows   |     Request a Forum   |     View New Forums

Closed Thread   Post New Thread
 
Forum Affiliates Thread Tools
Old 10-10-2017, 01:57 AM
  #46
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
Yep, Julie Taylor is an great example of that.
stlavin95 is offline  
Old 10-11-2017, 11:52 AM
  #47
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 336,636
You like her on that show? I can't stand her..
__________________
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind
It can control you.. It's too close for comfort

Steph/credit: Agraiel
fly me to the moon is offline  
Old 10-12-2017, 02:18 AM
  #48
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
Only liked her when she was with Matt
stlavin95 is offline  
Old 10-12-2017, 11:05 AM
  #49
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 336,636
Ahh, tho so bec same here even tho I wish that he just dump her bec she was so awful to him.. Ugh..
__________________
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind
It can control you.. It's too close for comfort

Steph/credit: Agraiel
fly me to the moon is offline  
Old 10-12-2017, 04:05 PM
  #50
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
Outside the start of S2, she was actually really good to him lol.
stlavin95 is offline  
Old 10-14-2017, 04:32 PM
  #51
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 336,636
Maybe I need to watch that bec all I thinking about him just leave her.. Plus she's awful person to her parents..
__________________
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind
It can control you.. It's too close for comfort

Steph/credit: Agraiel
fly me to the moon is offline  
Old 10-14-2017, 06:30 PM
  #52
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
She was pretty bad to her parents lol
stlavin95 is offline  
Old 10-15-2017, 06:51 PM
  #53
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 336,636
I know right..
__________________
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind
It can control you.. It's too close for comfort

Steph/credit: Agraiel
fly me to the moon is offline  
Old 10-16-2017, 01:19 AM
  #54
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
Yep
stlavin95 is offline  
Old 10-16-2017, 04:33 PM
  #55
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 336,636
Imagine if anyone said otherwise?
__________________
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind
It can control you.. It's too close for comfort

Steph/credit: Agraiel
fly me to the moon is offline  
Old 10-17-2017, 01:00 AM
  #56
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
I don't think you could lol
stlavin95 is offline  
Old 10-17-2017, 06:39 PM
  #57
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 336,636
I would be like..

__________________
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind
It can control you.. It's too close for comfort

Steph/credit: Agraiel
fly me to the moon is offline  
Old 10-17-2017, 11:55 PM
  #58
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
Haha same here.
stlavin95 is offline  
Old 10-18-2017, 06:59 PM
  #59
Moderator Support Team

 
fly me to the moon's Avatar
 
Joined: Dec 2008
Posts: 336,636
For real..
__________________
It's a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind
It can control you.. It's too close for comfort

Steph/credit: Agraiel
fly me to the moon is offline  
Old 10-19-2017, 01:52 AM
  #60
Sandwich Buddies

 
stlavin95's Avatar
 
Joined: Aug 2016
Posts: 269,800
Yep
stlavin95 is offline  
Closed Thread   Post New Thread

Bookmarks


Forum Affiliates
James Lafferty Source
Thread Tools



All times are GMT -7. The time now is 12:57 PM.

Fan Forum  |  Contact Us  |  Fan Forum on Twitter  |  Fan Forum on Facebook  |  Archive  |  Top

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2019.

Copyright © 1998-2019, Fan Forum.


TEST