| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Thread Tools |
| |
| #46 | |||
| Part-Time Fan ![]() Joined: Dec 2006
| altijd vakantie? paradijs! ik nu een weekje hé, heb wel ongeloofelijk veel te doen.. dus zoveel vakantie is er nu ook niet aan.. __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #47 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | heheh het heeft zo ook wel zn nadelen hoor ![]() wat moet je allemaal doen dan? Schoolwerk? | |||
| | Reply With Quote |
| #48 | |||
| schoolwerk schoolwerk schoolwerk.. ja dus ![]() Moet een werk maken over madam tussaud en dan nog een werk van geschiedenis dat veel tijd in beslag neemt en een taak van Netwerken.. ook wel niet weinig.. dan nog al het gewone huiswerk die er zo wat bijkomt en de dingen zoals babysitten.. en tijd vrijmaken voor het vriendje natuurlijk ![]() __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #49 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha ja dat laatste is belangrijk ![]() oohh, lekker veel over Johnny's wassenbeeld schrijven!! ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #50 | |||
| jaaa! tuurlijk Maar euh, die staat nu in de inkom hal e.. we mochten er zelf geen foto's van trekken we hebben er wel een groepsfoto bij die door de mensen daar is getrokken..pfff dom eigenlijk.. ik had er een foto van getrokken en heb hem moeten wissen van die mevrouw tsss __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #51 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | awww wat stom! ja ik weet het, elke keer als ik langs Madame Tussauds loop kijk ik even naar binnen, want je kan hem gewoon zien staan als je door het raam kijkt vroeger mocht je bij MT wel fotos maken, zolang je geen flits gebruikte.. wat raar ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #52 | |||
| Voor de rest mochten we wel foto's trekken hoor.. flits of geen flits. maar van Johnny net niet omdat die in de inkom stond ![]() tjah.. __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #53 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | oohhh zo, wat raar iedereen kan hem daar toch al zien, met of zonder entree kaartje, dus waarom zou je nou weer geen fotos mogen maken achja.. | |||
| | Reply With Quote |
| #54 | |||
| tjah ja, heb er toch een groepsfoto bij ![]() (al trekt die op niet veel )__________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #55 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nope, heb geen vakantie, al moet ik niet zoveel werken. Vandaag heb ik gewerkt, donderdag en zondag weer. ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #56 | |||
| Hé nath, heb je toevallig naar de brekers gekeken gisteren ? __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #57 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nope, ik kijk niet naar Vlaamse dinges. ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #58 | |||
| Tsss okhmm ik ga vanavond bij mijn vriendje slapen.. morgen carnaval vieren.. ik ben daar niet zo voor eigenlijk maar mijn vriendje komt uit aalst dusja.. wat doen jullie dit weekend ? __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #59 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Carnaval was toch vorig weekend? ![]() Ik ga vanavond bij mijn vriendin slapen. Het is fuif in haar stad en we gaan dus fuiven. Het is een holebi message party! Ik ben benieuwd of ik veel berichtjes ga krijgen. ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #60 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | we vieren hier geen carnaval in het zuiden van NL wel.. maar hier rondom Amsterdam niet.Ik voel me ineens wel erg single ![]() | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |