| New Forum Polls: | ![]() | Celebrities / Music Artists | | | ![]() | TV Shows | | | ![]() | Mid-Season TV Shows | | | ![]() | Request a Forum |
![]() |
| | Thread Tools |
| |
| #31 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dan hadden ze wel net pech, normaal vragen ze echt noooooooit naar I.D. behalve als je er echt duidelijk jonger dan 16 ofzo uitziet.. slecht eigenlijk ![]() weedlolly's zijn lekker maar je voelt er verder helemaal niks van misschien wel als je er een stuk of 10 eet, dat weet ik niet ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #32 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | my god, you junk! ![]() nee ik kan me niet inbeelden dat weedlolly's lekker zijn eigenlijk. ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #33 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | mijn junk-gehalte valt wel mee hoor kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst stoned was (en nee niet omdat mijn geheugen slecht is door veel blowen maar echt omdat het lang geleden is )ze smaken niet echt naar weed eigenlijk wel een beetje.. maar verder gewoon naar zoetigheid ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #34 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hm, ik vind de smaak toch maar allesbehalve ![]() en hm, ok nu lijk ik een grotere junk dan jou want bij mij is het nog niet zo lang geleden en morgen weer. ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #35 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | goed voorbeeld van 'wat je zegt ben je zelf' ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #36 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heh ik zou nooit met de vinger gaan wijzen hoor bij zo'n zaken ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #37 | |||
| Part-Time Fan ![]() Joined: Dec 2006
| Hehe, Ik heb het zelf nog nooit geprobeert.. een keertje bijna maar dan kwam mijn broer langs.. kdenk niet dat ik het snel zou doen.. maar dat ik het nooit zal doen daar spreek ik me niet over uit enja mn vrienden zullen er een verkeerde uitgekozen hebben zeker.. __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #38 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heh wie weet ![]() wat doet iedereen nog vandaag? ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #39 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik heb helemaal geen plannen dus zal wel gewoon hier blijven en op FF posten en tv kijken enzo ![]() en jij? | |||
| | Reply With Quote |
| #40 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Voor eens moet ik niet werken op een zondag en nu heb ik helemaal niets te doen dus ik ga ook TV zien en op FF posten aangezien ik m'n liefje toch niet kan zien vandaag. __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #41 | |||
| ik ben hele dag gaan babysitten, deze morgen begonnen om 11u en dan daar gebleven tot 21u.. Twas echt de hel.. kvoel me niet goed, beetje grieperig en dan de hele dag bij twee wilde kinderen van 4 en 5 moeten zitten.. Ben blij dat'k thuis ben.. kga subiet al in mijn bedje kruipen.. tzal me deugd doen. __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #42 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | aawww ja lekker slapen! Hoop dat je je snel beter voelt! ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #43 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | aww hoop ik ook!! ![]() __________________ Buffy: "What about you?" Faith: "Scar tissue.. It fades. It all fades." Dollhouse ~ An active is the truest soul among us The Eliza Dushku Board hit 50,000 posts - Come celebrate with us | |||
| | Reply With Quote |
| #44 | |||
| dankje! voel me al een stuk beter hoor, die nachtrust heeft me idd deugd gedaan! En ? hebben jullie ook vakantie? __________________ Never lose the butterflies ![]() | |||
| | Reply With Quote |
| #45 | |||
| Graphics Team ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | gelukkig maar dat je je beter voelt! Misschien heb je het aan mij over gegeven, ik heb nu hoofdpijn ![]() ik heb altijd vakantie ![]() | |||
| | Reply With Quote |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |