| #76 | |||
| Extreme Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jan 2008
| Daarstraks stond dr naam niet in dr sig ![]() Nu kan ik het idd niet meer vergeten ! __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #78 | |||
| Ik kijk toch echt wel eerst in de sig. Dan heb ik toch geweldig scheel gekeken ! Ofwel zat ik weer op een andere planeet Vakantieee ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #80 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Apr 2008
| Hoiii .... Ik kom hier ook niet erg vaak, en ik geef toe, ik vergeet het soms wel eens *hides* .. Maar ik heb de laatste tijd ook niet zoveel tijd meer om op het internet te zitten (zit er meestal ook savonds het vaakst soms overdag) omdat ik dus druk ben met laatste paar dingen voor school... en dan is het klaar :"D hopelijk .. ik probeer wel weer vaker te komen *g*__________________ Lucas: Wow. Heart-skips-a-beat-breathtaking material. ![]() | |||
| |
| #81 | |||
| School gaat voor ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #83 | |||
| is gewoon een té grote verleiding ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #84 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Oct 2007
| daar heb je groot gelijk in ![]() __________________ Jessie icon: mylu ![]() | |||
| |
| #85 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Apr 2008
| Ik weet dat school voor gaat, maarja, nog even en dan ben ik er hopelijk wel vanaf. ;'D Als ze niet door gaan zeuren, daar is Landstede goed in -.-' @ Leonie : Dankje wel the wedding vows i love it && FF is een hele grote verleiding, soms is dit de enige forum waar ik vaak op kijk, bij te lezen enz, en dan soms reageren, en dan weer gone lastig om hier niet op te kijken.__________________ Lucas: Wow. Heart-skips-a-beat-breathtaking material. ![]() | |||
| |
| #86 | |||
| hier zeuren ze alle dagen nog even doorbijten en ik ben er vanafik had dat een tijd geleden ook, maar de laatste tijd minder en minder maar ik doe mn best ![]() __________________ Jessie icon: mylu ![]() | |||
| |
| #87 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2006
| ik kijk elke dag wel eigenlijk, maar ik zit ook altijd op mn pc dus dat is vrij makkelijk ik ook angela! naley!! ![]() over weddingvows gesproken.. over 7 weken gaat een 'vriendin' van mij trouwen zie dr/ze niet zo vaak__________________ | |||
| |
| #88 | |||
| pagina 3 ![]() __________________ Jessie icon: mylu ![]() | |||
| |
| #89 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2006
| ![]() __________________ Mimi icon by hirachelwashere@lj { paramore campaign } vote for PARAMORE. | |||
| |
| #90 | |||
| ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |