| #61 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | dat kijk ik nooit ik kijk alleen ANTM ![]() | |||
| |
| #63 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | nee maar ik vind de amerikaanse versie gewoon leuker, vind de nederlandse niet veel aan.. | |||
| |
| #64 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2006
| ja je hebt wel gelijk ![]() ugh ananda *kotst* heeft gewonnen.. volgens mij is het gedeeltelijk doorgestoken kaart want het was het hele seizoen al duidelijk dat ze haar graag wilden zien winnen. terwijl eigenlijk door het publiek iemand anders was gekozen __________________ | |||
| |
| #65 | |||
| Elite Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
ik vind die live finales zo leuk ![]() ik vond Ananda wel goed maar ik vond Jennifer beter haha__________________ vote brittany snow Can't deny those eyes looking my way | |||
| |
| #66 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2006
| ik vond jennifer ook leuker/beter en als het aan het publiek lag had zij gewonnen: jennifer 21 punten, yvette 19 en ananda 10. en het leek ook net of de jury toen ze de envelopjes open maakten of ze moesten kijken wat eropstond, maar als je zelf gestemd hebt dan weet je toch wel wie je kiest ![]() __________________ | |||
| |
| #67 | |||
| Extreme Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jan 2008
| Wij hebben ook Topmodel in België, maar ik vond het geweldig oninteressant om naar te kijken .. ANTM kijk ik dan weer wel ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #68 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Oct 2007
| ![]() __________________ Jessie icon: LALEY-FOREVER | |||
| |
| #69 | |||
| Hey Wat is jou naam ook weer ? (sorry )__________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #70 | |||
| Jessie (geeft niet )hoe gaat het ? __________________ Jessie icon: LALEY-FOREVER | |||
| |
| #71 | |||
| Nu ga ik het nooit meer vergeten Jessie! (proberen! )Met mij gaat het wel, met jou ? __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #72 | |||
| geeft echt niks hoor, ik moet hier gewoon meer posten da's al ![]() alles goed! in net iets minder dan 4 weken ben ik afgestudeerd ![]() __________________ Jessie icon: LALEY-FOREVER | |||
| |
| #73 | |||
| En dat is zalig ! Ik vond het echt een geweldig gevoel ![]() Ik kan nog naar school .. maar ik moet niet ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #74 | |||
| heb jij even geluk, ik heb nog anderhalve week les en dan 1 week examens __________________ Jessie icon: LALEY-FOREVER | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |