| #16 | |||
| Extreme Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jan 2008
| Wat een kapsones ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #20 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2006
| haha okay dan ![]() Maar degene die jij dacht Leo lijkt mij onwaarschijnlijk want dat is de enige waarmee hij niks over trouwen had gesproken Oh well. | |||
| |
| #21 | |||
| Ik heb er ook niet voor gekozen. En als het van mij afhangt dan zegt ze, wie het ook mag zijn, gewoon NEE en kan Lucas alleen naar Vegas ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #22 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Feb 2006
| dat zegt niets miem. want ze zeiden wel i love you tegen elkaar en omdat zij er wel altijd voor hem is en hij voor haar zonder dat ze last van elkaar hebben zit die kans er best nog wel in. want mark zal zijn eeuwige triangle altijd voorzetten, en lindsey zou sowieso niet meer terugkomen in s6 (zeggen ze) dus die valt sowieso al af __________________ | |||
| |
| #23 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2006
| Quote:
Helemaal mee eens (alhoewel er een klein deel van mij toch vind dattiie Peyton moet kiezen maar whatev) | |||
| |
| #25 | |||
| Tuurlijk moet hij Peyton kiezen Maar eerst moet er toch wat meer gebeuren tussen die 2 voor ze naar Vegas vertrekken. Zoals verontschuldigingen. Op blote knieƫn ![]() __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #26 | |||
| ze passen meer bij elkaar dan BL ooit gedaan heeft vind. Ik wil dat Brooke een andere vent vind, iemand die haar niet constant maar laat gaan voor iemand anders, iemand die d'r voor d'r kan zijn wanneer zij het nodig heeft, en niet alleen maar haar nodig heeft wanneer het hem uitkomt. ![]() | |||
| |
| #28 | |||
| hallo wat ik net opnoemde was heel BL's relatie. Ze was d'r alleen maar voor hem terwijl zij er nooit wat voor terug kreeg. Daarom moet ze een andere vent ![]() | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |