| #181 | |||
| Extreme Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Jan 2008
| Hier is school gedaan voor dit jaar ! Oef .. ![]() Maar volgende week maandag begint mn zomerjob al ![]() Dus het echte genieten zal nog even moeten wachten.. __________________ Kirsty. You breathed infinity into my world; | |||
| |
| #182 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2006
| Nog 1 wweek school in totaal ![]() __________________ Mimi icon by hirachelwashere@lj { paramore campaign } vote for PARAMORE. | |||
| |
| #183 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | waarom Miem, vakantie is toch fijn of niet dan? | |||
| |
| #184 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Dec 2006
| Nee de is voor de 1 week. ik heb het nu echt nodig.__________________ Mimi icon by hirachelwashere@lj { paramore campaign } vote for PARAMORE. | |||
| |
| #186 | |||
| haha idd het is echt te dood ![]() __________________ Mimi icon by hirachelwashere@lj { paramore campaign } vote for PARAMORE. | |||
| |
| #187 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ja echt he.. ik ga echt mijn best doen om hier vaker te komen want ik mis jullie! Leo, Miem, Lientje iedereen.. | |||
| |
| #188 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Mar 2007
| Hier ben ik anders al lang niet meer geweest ![]() ![]() ik ga weer wat meer proberen te komen, beloofd ![]() Maar nu ga ik OTH kijken, want laat het nu toch net op TV zijn! (helemaal niet waarom ik aan dit draadje dacht hoor )__________________ Aline
| |||
| |
| #189 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Apr 2008
| HOIII .. Ik heb al sinds midden mei vakantie, en heb 23 juni mijn diploma voor het MBO opgehaald. ga nu PW 3 doen .. :h:__________________ Lucas: Wow. Heart-skips-a-beat-breathtaking material. ![]() | |||
| |
| #190 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Oct 2007
| ![]() __________________ Jessie icon: mylu ![]() | |||
| |
| #192 | |||
| Passionate Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Joined: Oct 2007
| ik ga in september naar het hoger ![]() __________________ Jessie icon: mylu ![]() | |||
| |
| #193 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | gefeliciteerd Angela ![]() Ik ben sinds vandaag vakantie!! had gister nog een uitstapje met stage dat ik had geregeld, we waren gaan winkelen met de ouderen mensen en wij waren rond kwart over 5 weer bij het verzorgingshuis en we waren net op tijd want toen we uitstapten kwam het met bakken uit de lucht en het is zowat de hele avond blijven regenen en onweren! | |||
| |
| #194 | |||
| Loyal Fan ![]() ![]() ![]() Joined: Apr 2008
| Dankjulliewel!! .. PW is Pedagogisch werker Op NET5 is nu een film 'Prime' met Bryan Greenberg. ![]() __________________ Lucas: Wow. Heart-skips-a-beat-breathtaking material. ![]() | |||
| |
| #195 | |||
| Master Fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ja Prime is een leuke film! ik heb m gister niet gezien maar ik heb die op dvd ik heb gister Love Wrecked gekeken met Amanda Bynes echt een hele leuke film! en Sydney White, ook een film met Amanda is ook helemaal super! | |||
| |
![]() |
| Thread Tools | |||||||
| |||||||
| |